• oke, ik heb al helemaal gezien dat deze site zogoed als bezeten is van TH;
    maar zijn er hier mensen die GEEN fan zijn,
    wat vinden jullie hiervan,
    irritant, of kan het je niets schelen..?
    Het is ook niet de bedoeling dat fan hier beginnen schelden.

    iedereen mag voor zijn mening uitkomen, het zou ook niet leuk voor jullie zijn om in de minderheid te zijn en nog eens uitgescholden te worden

    een boodschap...
    RESPECTEER ANDERMANS MENING OF GA ERGENS ANDERS VERVELEND DOEN

    oke, ik heb al helemaal gezien dat deze site zogoed als bezeten is van TH;
    maar zijn er hier mensen die GEEN fan zijn,
    wat vinden jullie hiervan,
    irritant, of kan het je niets schelen..?
    Het is ook niet de bedoeling dat fans hier beginnen schelden.

    iedereen mag voor zijn mening uitkomen, het zou ook niet leuk voor jullie zijn om in de minderheid te zijn en nog eens uitgescholden te worden

    een boodschap...
    RESPECTEER ANDERMANS MENING OF GA ERGENS ANDERS VERVELEND DOEN



    Ik haat TH!!!!

    Ik haatTH!!! (boos)

    I Love bill

    jammer dat het met quizlet gebeurt is
    maar volgens mij zag ik ergens boven aan in het hoekje een TH filter
    volgens mij kun je zo een beetje van ze af komen ^^

    ik vind th stom en vind het dom dat er zoveel over hun is op quizlet

    Whaha ik ben fan van TH maar al die quizen hier vind ik sper overdreven. Lekker onrealistisch... Je komt hem tegen in de bus en het is meteen raakxD Droom toch lekker verder. Ik kwam de net achter dat er zelfs een Tokio Hotel filter was ;D Maar idd... er zijn héél veel tokio hotel quizen

    Ik ben helemaal geen fan, maar vind sommige van de liedjes best mooi.
    Maar ik vind het echt vervelend gewoon dat de site helemaal bezeten is.
    Als er al zoveel vervolgquizen over Tom of Bill of Gustav of heel TH gemaakt zijn, dan hou je toch ook op? Er zijn nu serieus iets van 20 vervolgverhalen van Tom:8Dat is toch ook een beetje overdreven?
    Ik vind dat ieder zijn mening mag hebben, en vind het echt dom dat die haters fans gaan zitten uitschelden, maar fans doen precies hetzelfde:S
    Die gaan overal zitten zeggen hoeveel fan ze wel niet zijn, en hoe lekker TOm en Bill zijn, en dan vind ik het ook niet gek dat je haters krijgt.

    Als je overdreven Fans hebt,
    Heb je overdreven Haters...

    That's the way of life, and nothing is gonna change it.

    Dat is mijn mening:P

    jah, ok quizlet.nl is overgenomen door TH-fans...
    maar ik vindt het dus egt zó kinderachtig dat iedereen die Niet fan is, ze zo begint uit te schelden! Ok, als je ze niet goed vindt, iedereen zijn smaak, maar hoe zouden zij het vinden, als jij bijvoorbeeld zegt: Ik ben fan van Pete Wentz, en ik daarop zeg: Het is een dikke lozer, met een scheve muil, en ij moe nii pijzen datem stoer is, wnt de paashaas is nog cooler! hoe zouden Pete Wentz-fans dat dan vinden huh?? (da meen ik ni hoor ^^, Pete is über heeterd!) ze zijn gewoon duidelijk jaloers op et succes van Tokio Hotel...<.< maar een groep word alleen zo succesvol als ze goed zijn hoor!

    En daar ben ik het helemaal mee eens.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Ik vind het een beetje raar...... waarom hebben jullie last van de th quizzen en mensen.
    Ik respecteer iedereen, en ook waar iedereen fan van is, zelfs gerard joling of k3 of kus of whatever. Ik ben zelf wel fan en ik vind t dus niet erg dat er zoveel quizzen over th zijn.(cool)(cool)Wan er zijn tog ook zoveel andere quizzen. En ik bedooel...... wij schelden rihanna of wie dan ook ook niet uit. ik vind rihanna of beyonce of JT ook leuk. Maar tokio hotel hoort bij mij ook in dat rijtje. dus hou gewoon opp met zeiken over tokio hotel.

    Als ik Quizlet open zie ik in de rechtsbovuh hoek een tokio hotel filter,, als je dat ding aanzet krijg je bijna niets meer over tokio hotel dus NIET FANS misschien kun j dat ding es aanzettuh voor de verandering..:)

    Hahahaha:D!!! Jullie haters kunnen er nix tegen doen(dance):P(puh)
    Want er bestaat nu zelfs al een forum over Tokio Hotel, en da's niet het geval bij jullie suffe bandjes en artiesten zoals die slet van een Rihanna en nog meer idioten (Paris Hilton bijvoorbeeld)

    Maar ík begin geen haat topic over Rihanna en Paris

    (doeg)(doeg)(doeg)Ikkuh(doeg)(doeg)(doeg)


    een beetje meer respect mag ook hoor :s

    dit is ook geen haattopic maar gewoon een plaats waar je kan zeggen dat je er niet van houd, je wordt anders toch de hele tijd uitgescholden, daarom heb ik een hekel aan th lovers,
    niet dat iedereen zo is, maar ze overdrijven bijna allemaal
    en ze zijn ook veel te overdreven, denken jullie nu echt dat jij ooit kans maakt bij zo'n sterren, fan zijn mag natuurlijk maar , mensen, overdrijf ni hee
    en eigelijk snap ik niet echt wat er aan th is
    iedere jongen kan zich verkleden als een meisje en in een microfoon gaan krijsen

    Hahahaha:D!!! Jullie haters kunnen er nix tegen doen(dance):P(puh)
    Want er bestaat nu zelfs al een forum over Tokio Hotel, en da's niet het geval bij jullie suffe bandjes en artiesten zoals die slet van een Rihanna en nog meer idioten (Paris Hilton bijvoorbeeld)

    Maar ík begin geen haat topic over Rihanna en Paris

    (doeg)(doeg)(doeg)Ikkuh(doeg)(doeg)(doeg)


    een beetje meer respect mag ook hoor :s

    dit is ook geen haattopic maar gewoon een plaats waar je kan zeggen dat je er niet van houd, je wordt anders toch de hele tijd uitgescholden, daarom heb ik een hekel aan th lovers,
    niet dat iedereen zo is, maar ze overdrijven bijna allemaal
    en ze zijn ook veel te overdreven, denken jullie nu echt dat jij ooit kans maakt bij zo'n sterren, fan zijn mag natuurlijk maar , mensen, overdrijf ni hee
    en eigelijk snap ik niet echt wat er aan th is
    iedere jongen kan zich verkleden als een meisje en in een microfoon gaan krijsen

    Ik hou niet van "TH"... m'n gehoor houdt niet van hun muziek met onder andere die zwakke drums, m'n drummerhart moet ze gewoon niet?

    Ik luister dan nog veel liever naar klassieke muziek, aangezien me dat geen koppijn bezorgt... of m'n ochtend verpest... Besides, NL is een vrij land...

    VRIJHEID VAN MENINGSUITING! Suck it up and shut up, 'kay TH-junkies? (flower)

    ja maar pasop jullie zitten hier te zeggen dat fans erg zijn tegenover niet fans maar niet fans zijn vintek ook gemeen tegenover ons (( fans )) men beste vriendin moet dus niets weten van th en ja ik durf haar niet zeggen datk fan ben omdat ik bang ben haar te verliezen zis altij maar bezig over hoe meisjesachtig de wel izjn enal.. kvintet dan ook weer sprerg dat tom en bill in manheim aangevallen zijn door een stelletje niet fans ik heb respect voor ieders meing maar het moet wel binnen de perken blijven.. ieder zijn smaakt eder zijn goesting en kbedoel laat elkaar gwn gerust als de clip op tv is zap je gwn weg verder niets.. stoch zo moeilijk niet?? echt jongens wat kunnen mensen ver gaan voor hun mening of idool ik ben fan en vind soms ook dat sommige fans een tikkeltje te ver gaan maarja das mijn mening.. ziezo dat is eruit dus eigenlijk komt het erop neer ik ben fan maar onpartijdig. mij zal je nooit op een nietfan zien schelden.. wiejj vla da wette gulder ook weeral

    XXXmai
    luvtokiohotelfurimmer(l)


    Je moet voor je eigen opkomen,, als jij fan bent van TH zeg haar dat dan gwn! als ze u daarvoor laat vallen omda gy fan zijt en zy nie is ze geen echte vriendin! iedereen heeft zyn smaak!!

    Ik ben ook fan^ ik respecteer anderen hun mening! niet-fans dan,, MAAR ik respecteer diegene die ze NIET uitschelden! ma denk nu ook nie da ik een hater th ga laten uitschelden hoor!!! Als ge TH nie goe vindt laat ze dan gwn mee rust he! en verspeel uw en onze!! tijd nie mee u gevr daj ze haat en danze sucken en da Bill ^^wijf,homo,verwijfd is^^ hoe kanje nu een wijf en homo zen??:S
    Vo ons isda ook nie leuk da wy ELKE DAG OPNIEUW te horen krijgen dat ze sucken,,wijven zen^^ terwijl da helemaal niet zo is!! en da wete gulle zelf ook wel!! dus zeg da nie!! ook leuk oor^^^ Wy fans houden ons ook nie bezig mee andere groepen die wij slecht vinden uit te schelden tot we erbij neervalle? wy hebbe wel wa beters te doen hoor^^
    Nuja,, kyk ik ben fan en ik respecteer de niet-fans als ze th en iedereen mee rust laten en ze niet uitschelden^^ ik respecteer diegene niet die hun tijd alleen maar 'nuttig' maken door ze alleen maar uit te schelden en belachelijk te maken..

    wou ik gewoon even zeggen..^:)


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Nou :
    Ik vind alleen het album : Schrei! leuk omdat bill toen nog een bjzondere stem had,en de liedjes waren leuker.
    Maar telkens als ik naar rechts kijk <== zie ik wel een plaatje van tom of bill [geeneens georg of gustav halllooo die zijn er ook nog hor :S] en ik vind dat eenbeetje irritant...ZE HEBBEN ZELFS OP HET FORUM EEN EIGEN ONDERWERP O__O

    Naja,dat was mijn mening.

    Amen.



    dat is links :S:S:S:8:8 (A)


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer