• oke, ik heb al helemaal gezien dat deze site zogoed als bezeten is van TH;
    maar zijn er hier mensen die GEEN fan zijn,
    wat vinden jullie hiervan,
    irritant, of kan het je niets schelen..?
    Het is ook niet de bedoeling dat fan hier beginnen schelden.

    iedereen mag voor zijn mening uitkomen, het zou ook niet leuk voor jullie zijn om in de minderheid te zijn en nog eens uitgescholden te worden

    een boodschap...
    RESPECTEER ANDERMANS MENING OF GA ERGENS ANDERS VERVELEND DOEN

    ja maar pasop jullie zitten hier te zeggen dat fans erg zijn tegenover niet fans maar niet fans zijn vintek ook gemeen tegenover ons (( fans )) men beste vriendin moet dus niets weten van th en ja ik durf haar niet zeggen datk fan ben omdat ik bang ben haar te verliezen zis altij maar bezig over hoe meisjesachtig de wel izjn enal.. kvintet dan ook weer sprerg dat tom en bill in manheim aangevallen zijn door een stelletje niet fans ik heb respect voor ieders meing maar het moet wel binnen de perken blijven.. ieder zijn smaakt eder zijn goesting en kbedoel laat elkaar gwn gerust als de clip op tv is zap je gwn weg verder niets.. stoch zo moeilijk niet?? echt jongens wat kunnen mensen ver gaan voor hun mening of idool ik ben fan en vind soms ook dat sommige fans een tikkeltje te ver gaan maarja das mijn mening.. ziezo dat is eruit dus eigenlijk komt het erop neer ik ben fan maar onpartijdig. mij zal je nooit op een nietfan zien schelden.. wiejj vla da wette gulder ook weeral

    XXXmai
    luvtokiohotelfurimmer(l)





    ik durfde het eerst ook niet tegen mijn vriendinnen te zeggen omdat hun ze echt HATEN ,, maar ik heb het toch gezegd. in het begin vonden ze het echt een VERSCHRIKKELIJKE keuze maar toch hielden ze me als hun vriendin. nu vinden ze ze niet meer stom maar ook niet leuk. [ ik heb ze wel eens een paar liedjs laten horen enzow.] maar ik vind dat iedereen zijn eigen mening mag hebben en als ze een echte vriendin is acsepteert ze dat vast wel. dat deed mijn beste ook (Y) [ zoooo wat klink ik weer '' goeie raad achtig '' :P ] naja suc6ermee!!

    XxX~~ tomXXkaulitz


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    Nou :
    Ik vind alleen het album : Schrei! leuk omdat bill toen nog een bjzondere stem had,en de liedjes waren leuker.
    Maar telkens als ik naar rechts kijk <== zie ik wel een plaatje van tom of bill [geeneens georg of gustav halllooo die zijn er ook nog hor :S] en ik vind dat eenbeetje irritant...ZE HEBBEN ZELFS OP HET FORUM EEN EIGEN ONDERWERP O__O

    Naja,dat was mijn mening.

    Amen.



    dat is links :S:S:S:8:8 (A)




    naja okeej het kan ook rechts zijn maar als je naardie kant kijkt vanaf de plek waar je zit [ voor de computer lijkt mij tenzij je een beetje vaga bent xD ] is het toch echt links :P


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    Iedereen heeft zijn eigen menig , Dat moeten we ook respecteren , De een vind k3 leuk , de ander Tokio Hotel , het is maar waar je van houd ( oke k3 is ook wel overdreven , maar het is maar ff om het duidelijk te maken) Heel veel van mijn Vrienden vinden het maar een stelletje wyfen, Dat is hun menig , dat respecteer ik ook .
    Ik word alleen gek van de mensen die "haat"site's en dat soort troep gaan lopen verspreiden , wat heeft dat nou voor een zin!? Je haat ze , en dan besteed je er alsnog aandacht aan !
    Je leest in zat tijdschriften dat als je naar een Concert van TH gaat , eerst gevouieerd ( weet even niet hoe je het schrijft) moet worden , omdat er zat planningen voor "aanslagen"zijn op TH , Bill Word tegen busjes gegooid , Tom zijn dreads worden eruit getrokken, Wat heeft dat nou voor een zin ?! Laat ons fan zijn , Laat HUN concerten geven , en als je ze dan "haat" Besteed er dan geen aandacht aan.


    Amen (A).

    Iedereen heeft zijn eigen menig , Dat moeten we ook respecteren , De een vind k3 leuk , de ander Tokio Hotel , het is maar waar je van houd ( oke k3 is ook wel overdreven , maar het is maar ff om het duidelijk te maken) Heel veel van mijn Vrienden vinden het maar een stelletje wyfen, Dat is hun menig , dat respecteer ik ook .
    Ik word alleen gek van de mensen die "haat"site's en dat soort troep gaan lopen verspreiden , wat heeft dat nou voor een zin!? Je haat ze , en dan besteed je er alsnog aandacht aan !
    Je leest in zat tijdschriften dat als je naar een Concert van TH gaat , eerst gevouieerd ( weet even niet hoe je het schrijft) moet worden , omdat er zat planningen voor "aanslagen"zijn op TH , Bill Word tegen busjes gegooid , Tom zijn dreads worden eruit getrokken, Wat heeft dat nou voor een zin ?! Laat ons fan zijn , Laat HUN concerten geven , en als je ze dan "haat" Besteed er dan geen aandacht aan.


    Amen (A).



    goed gezegd!!!(Y)(K)


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    ik denk dat ik maar beter geen comantaar kan geven...
    want ik ben echt helemaal vervloek van de TH-love-vloek(A)
    iedereen mag zijn/haar eigen menig hebben, mij best...
    maar ga plz niet TH uitschelden:(

    (H)i love Tokio Hotel(H) (flower) (K)

    Ik ben echt fan, maar ik respecteer jullie dat jullie ze niet goed vinden. Ik maak zelf ook testen over TH, maar da's gewoon in melige buien!
    Enne, deviltje, mijn BF is ook hater, dus, ik vind het prima als je geen fan bent!
    Evannna, vet koel btw, dat je 't netjes houd :p

    naja, van bevoorbeeld Fall Out Boy zijn ook veel geobsedeerde fans,
    maar daar klage mensen dan weer niet over
    of Air Traffic ofzo
    niet dat ik die groepen slecht vind, want dat is niet zo!
    maar als je fan bent van iemand, is het toch niet zo erg om daar een quizlet van te maken
    mense die niet graag TH zien moeten gwn dan naar een andere quizlet gaan
    & dat is ook zo voor mensen die tegen andere groepen enzo zijn ..

    ik vind er helemaal niks aan!
    ik heb ze nooit echt leuk gevonden en vind het ambetant dat quizlet er vol van staat!het begint afgezaagt te worden!
    nu ja misschien komt het omdat iedereen er fan van is ,dat ik het juist niet ben!
    en zoals ik hier ergens heb gelezen vind ik ook dat alles rond tom en bill draait en niet om de andere 2 leden!!:8

    Laat de fans de fans zijn, laat de niet-fans de niet-fans zijn, laat de haters... Nah, da ga ik ni zeggen, laat de haters er mee stoppen! Act normal & please, get a life! Concentreer je is op wa je wel leuk vind en zit ni af te kraken! En als je het krijgt van al de quizlets over hun, zet dan gvd de filter aan! (Wat ik dus NIMMER doe :d) En over da da de (l)twins(l) belangrijker zouden zijn dan de 2 anderen : ze zijn gwn de 2 'frontmannen' (of hoe moet ik het noemen) van de band; da heb je bij elke band/groep. The Kooks : Luke. Panic!At The Disco : Brendon. Fall Out Boy : Pete Wentz. The Black Eyed Peas: Will.I.Am (en Fergie ook wel). Zelfs de PCD : Nicole. Enz... Dus wa ik eigenlijk wou zeggen : Iedereen heeft een eigen smaak en mening; hou je aan de jouwe en respecteer die van de anderen, ga ni overdreven 'haten'. Das mijn mening.

    xxx(K)

    p.s.:aan alle (l)TH(l)-fans : (H)(H)(H)
    aan alle niet-(l)TH(l)-fans : no problem, ik respecteer jullie mening :)
    aan alle (l)TH(l)-haters : het zelfde als op m'n profiel!


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    weet je ik heb er een hekel aan dat als je je mening zegt over th dat je neus er bijna letterlijk afgebeten wordt,

    bv: als je zegt bill lijkt op een meisje. dan beginnen ze je uit te maken voor bitch slet trut of hoer, terwijl jij er tog ook niet aan kan doen dat je dat vind?

    ik ben bv fan van johnny depp, moet ik negatieve dingen over hem zeggen?

    oke, soms lijkt hij echt een wijf, hij is soms echt lelijk in het echte leven en draagt een verschrikkelijke bril.

    nu kan ik mezelf ook gaan uitmaken voor bitch of wat dan ook.
    meningen verschillen toch, en iedereen heeft slechte kanten,
    dus doe er nou tog niet zo verschrikkelijk kwaad over als mensen ze nou eens wel haten,

    je mag ook mensen uitmaken waar ik fan van ben, ik maak er tenminste niet zo'n drama van




    Mensen hoeven idd niet zo'n drama te maken. Er mogen best mensen zijn die anders over TH denken dan de fans. Er zijn mensen die Bill voor een meisje aanzien echt leuk om te hoten vind ik dat niet zó erg hoeft dat niet te zijn, maar het hangt er wel vanaf HOE mensen dat zeggen. je hebt bijv mensen die zeggen: ,,Die zanger van tokio hotel is net een wijf!'' En je hebt ook mensen die zeggen: ,,Eerst dacht ik dat het een meisje was maar toen hoorde ik dat hij Bill heet.'' Dus het komt er op neer dat als je je mening een béétje normaal brengt het verder geen probleem moet zijn. :) Maar je hebt natuurlijk ook mensen die gwn niet om kunnen gaan met de mening van anderen :S

    Iedereen heeft zijn eigen menig , Dat moeten we ook respecteren , De een vind k3 leuk , de ander Tokio Hotel , het is maar waar je van houd ( oke k3 is ook wel overdreven , maar het is maar ff om het duidelijk te maken) Heel veel van mijn Vrienden vinden het maar een stelletje wyfen, Dat is hun menig , dat respecteer ik ook .
    Ik word alleen gek van de mensen die "haat"site's en dat soort troep gaan lopen verspreiden , wat heeft dat nou voor een zin!? Je haat ze , en dan besteed je er alsnog aandacht aan !
    Je leest in zat tijdschriften dat als je naar een Concert van TH gaat , eerst gevouieerd ( weet even niet hoe je het schrijft) moet worden , omdat er zat planningen voor "aanslagen"zijn op TH , Bill Word tegen busjes gegooid , Tom zijn dreads worden eruit getrokken, Wat heeft dat nou voor een zin ?! Laat ons fan zijn , Laat HUN concerten geven , en als je ze dan "haat" Besteed er dan geen aandacht aan.


    Amen (A).


    AMEN FOR THAT, GIRL! (Y)

    IK HAAT TH!!!!!!!!!!

    ja maar pasop jullie zitten hier te zeggen dat fans erg zijn tegenover niet fans maar niet fans zijn vintek ook gemeen tegenover ons (( fans )) men beste vriendin moet dus niets weten van th en ja ik durf haar niet zeggen datk fan ben omdat ik bang ben haar te verliezen zis altij maar bezig over hoe meisjesachtig de wel izjn enal.. kvintet dan ook weer sprerg dat tom en bill in manheim aangevallen zijn door een stelletje niet fans ik heb respect voor ieders meing maar het moet wel binnen de perken blijven.. ieder zijn smaakt eder zijn goesting en kbedoel laat elkaar gwn gerust als de clip op tv is zap je gwn weg verder niets.. stoch zo moeilijk niet?? echt jongens wat kunnen mensen ver gaan voor hun mening of idool ik ben fan en vind soms ook dat sommige fans een tikkeltje te ver gaan maarja das mijn mening.. ziezo dat is eruit dus eigenlijk komt het erop neer ik ben fan maar onpartijdig. mij zal je nooit op een nietfan zien schelden.. wiejj vla da wette gulder ook weeral

    XXXmai
    luvtokiohotelfurimmer(l)
    ik ben het helemaal met je eens

    Iedereen heeft zijn eigen menig , Dat moeten we ook respecteren , De een vind k3 leuk , de ander Tokio Hotel , het is maar waar je van houd ( oke k3 is ook wel overdreven , maar het is maar ff om het duidelijk te maken) Heel veel van mijn Vrienden vinden het maar een stelletje wyfen, Dat is hun menig , dat respecteer ik ook .
    Ik word alleen gek van de mensen die "haat"site's en dat soort troep gaan lopen verspreiden , wat heeft dat nou voor een zin!? Je haat ze , en dan besteed je er alsnog aandacht aan !
    Je leest in zat tijdschriften dat als je naar een Concert van TH gaat , eerst gevouieerd ( weet even niet hoe je het schrijft) moet worden , omdat er zat planningen voor "aanslagen"zijn op TH , Bill Word tegen busjes gegooid , Tom zijn dreads worden eruit getrokken, Wat heeft dat nou voor een zin ?! Laat ons fan zijn , Laat HUN concerten geven , en als je ze dan "haat" Besteed er dan geen aandacht aan.


    Amen (A).


    Echt HELEMAAL mee eens!!!


    It's not what you say, it's about the way you say it.

    Waarom bestaat er niet een soort middengebied tussen "haten" en "fan zijn"?!
    Haat is namelijk wel een heel groot woord.
    Ik haat niemand.
    Ik heb respect voor jullie mening, als jullie maar respect hebben voor onze mening.

    Stel ik vind Rihanna niet zo goed zingen.
    Dan ga ik haar toch ook niet doodwensen?!
    Ik zou er niet eens aandacht aan besteden!

    Deviltje, ik sta aan jouw kant!


    The only way to have a friend is to be one