• oke, ik heb al helemaal gezien dat deze site zogoed als bezeten is van TH;
    maar zijn er hier mensen die GEEN fan zijn,
    wat vinden jullie hiervan,
    irritant, of kan het je niets schelen..?
    Het is ook niet de bedoeling dat fan hier beginnen schelden.

    iedereen mag voor zijn mening uitkomen, het zou ook niet leuk voor jullie zijn om in de minderheid te zijn en nog eens uitgescholden te worden

    een boodschap...
    RESPECTEER ANDERMANS MENING OF GA ERGENS ANDERS VERVELEND DOEN





    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Doe even normaal man!)

    Deviltje , das geklapt lyk ne echtn fan :D

    Kbn ook fan ma tis hatelyk vintk da iedereen dr nu is vn bezete omdat n hype is ..

    Kwas drvoor al lang fan :P
    Kheb trouwes ook veel vriende die th haat ..

    Er is NIEMAND die niet van TH houd, want ze zijn gewoon uber geniaal, ahdôhh!


    I don't need words to feel those lips.

    Als ik zo kijk merk ik dat alle 'quizletters' bezeten zijn van TH. Ikzelf vind ze best wel goed, maar er worden echt zoveel quizlets over gemaakt. Je moet echt verdomd goed zoeken om nog een andere te vinden. Ik doe wel een een TH-quizlet, maar dit is echt te veel van het goeie. En teveel is nog altijd teveel. Dus, plaats aub ook nog eens andere quizlets zoals een halfjaar gelden!

    ik ben wel fan, maar ik vind die hype echt super irritant! iedereen zegt ineens dat ze fan zijn, mar ze willen alleen maar met hun naar bed, en dat is gewoon NIET leuk meer... dat vind ik dus wel irritant..

    @ deviltje: je hebt gelijk, ik heb veel vriendinnen die moeten hun ook niet maar dat maakt mij niks uit hoor! mijn achterneef luistert naar nederlandse hardcore... hij vind TH vangrailmuziek XD
    ik zeg dan altijd maar: jij luistert naar teringherrie, ik naar vangrailmuziek XD


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    ik houd über veel van tokio hotel..
    En als wij dat mooie muziek vinden moeten we dat zelf nemen.. maar ga dan niet tokio hotel verzeiken ofzo.. houd het gewoon voor je aub..

    ee vriendin van mij(vriendin).
    die zegt altijd tokio dingens en die zecht dat ze gekken zijn en lelijk en dat bill homo is..:@
    ooh wat ben ik tegen haar uitgevallen!:((:((
    maar dat mag gewoon niemand vinden vind ik!
    en je mag al gelemaal niet zeggen dat bill homo is want dat is hij helemaal niet!:S

    kortom ze is een hater dus. den het echt helemaal niet met haar eens!



    bill is helemaal geen BITCH!!!!!!!!!!!!!:@



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: En geleik heb je :).)

    Ik vind het echt Zielig, en Laag bij de grond, Mensen uitschelden omdat ze TH dom vinden of Jaloers zijn op hun succes...
    Ik Heb helemaal geen Haat aan Alle Niet-Fans of mensen die niet vn TH houden, Zolang ze er niet over Zagen is Alles voor mij Oke
    En ja, ze hebbe een Eigen Topic ding...
    MAAR er is ook een TH filter en da vind ik eerder Negatief...Dus Ja Ze hebben een eigen Topic Maar ook een ANTI-Th filter...
    Xx(K)


    everybody needs a song.

    ik heb hier 3 woordjes voor,
    dat zeg ik dan zélf als fan van TH.

    meningen zijn relatief.

    ieder heeft zijn mening en dies van iedereen verschillend dus leer er gewoon mee leven dat sommigen van TH houden en anderen niet. Moesten er niet zoveel mensen van die relatief grove dingen zeggen (ook de grofheid ervaart iedereen anders) zouden er minder mensen zijn die zo reageren. + het is niet omdat sommigen TH niet goed vinden of dergelijke (zacht uitgedrukt) dat ze daarom ook iedereen moeten afbreken die TH dan weer wél goed vind, of bv TH zelf.
    als ik iemand tegen kom die fan is van een groep die ik echt slecht vind, dan ga ik daar gewoon niet op in en doe verder met wat ik bezig was. Dan mag die mijn mening vragen, dan zal ik dat zeggen, maar op een rustige vriendelijke beleefdverpakte manier.



    ken je hem dan persoonlijk?
    weet je hoe hij is buiten de schermen?
    dacht het niet hé.
    zo'n dingen zijn geen meningen, maar vooroordelen.




    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Goed gezegd goed gedaan :).)

    Nou :
    Ik vind alleen het album : Schrei! leuk omdat bill toen nog een bjzondere stem had,en de liedjes waren leuker.
    Maar telkens als ik naar rechts kijk <== zie ik wel een plaatje van tom of bill [geeneens georg of gustav halllooo die zijn er ook nog hor :S] en ik vind dat eenbeetje irritant...ZE HEBBEN ZELFS OP HET FORUM EEN EIGEN ONDERWERP O__O

    Naja,dat was mijn mening.

    Amen.


    boeje dat meer mensen bill of tom wat interesanter vinden mag je tog zelf weten en trouwens gustav en georg hebben zelf laten weten dat ze het juist prettig vinden dat bill en tom het meeste vertellen zeggen weet ik veel maar zij vinden het dus prettiger dat zij het rustiger hebben!
    egt waar maak je je druk om ik bedoel waarom mogen mensen niet bepaalde mensen wat leuekr vinden
    eigen mening weet je wel..(hoera)(Y):P

    wel..
    ik ben fan van tokio hotel
    maar ergens geef ik de mensen ook wel gelijk, er wordt teveel over gepraat soms heb ik ook wel het gevoel van zwijg er over.
    En zolang ze niet beginnen te schelden ben er ik mee akkoord, wees er tege zoveel je wil.
    val mij er gewoon niet mee lastig en ik zwijg ook met al mijn th gezaag tege jou :D
    Kuss. :D


    Kuss.

    Ik snap de mensen die niet fan zijn van TH heel goed, maar ik ben zelf ook fan, mijn ene vriendin vindt het een beetje leuk, en de rest van mijn klas maakt kotsneigingen als ik TH zeg, of begint erop te schelden....Ik snap dat jullie TH niet mogen,maar bemoei je er dan ook niet mee, laat het gewoon, ga er geen extra energie in stoppen, maar ga er VOORAL, GEEN MENSEN MEE PESTEN, UITSCHELDEN en weet ik wat, laat die fans gewoonn

    xxxx Lisanne (TH-Fan)

    ik ben wel fan, maar ik vind die hype echt super irritant! iedereen zegt ineens dat ze fan zijn, mar ze willen alleen maar met hun naar bed, en dat is gewoon NIET leuk meer... dat vind ik dus wel irritant..

    @ deviltje: je hebt gelijk, ik heb veel vriendinnen die moeten hun ook niet maar dat maakt mij niks uit hoor! mijn achterneef luistert naar nederlandse hardcore... hij vind TH vangrailmuziek XD
    ik zeg dan altijd maar: jij luistert naar teringherrie, ik naar vangrailmuziek XD


    3 woorden:

    HELEMAAL MEE EENS