• De titel spreekt voor zich hé ^^
    als er foto's zijn van th naakt en het staat in een boekje, zou je dat boekje dan kopen

    en ik bedoel foto's waar ze zelf niks vanaf wisten hé, en geen naaktfoto's waar ze zelf voor geposeert hebben hé =)

    Ik zou het NIET kopen, ik zou het erg vinden om hun privacy te schenden en ik heb te veel respect voor hen ^^

    Als ze er in wilde dan wel, maar als ze het niet wilde dan ni! (of mss)


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Heel stiekem zou ik hem dan wel kopen.. Denk ik xD


    Tom and Georg could write a bad romance.

    zeker kopen(L)

    Ik durft te wedden als er zoiets in de winkel ligt het in no time is uitverkocht x'D

    Halloow volgens mij lieg je als je nee zegt,..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Kdenk da ik het zou kopen , maj da zal wel noois gebeurn zekrx

    Uhmm moet ik daar écht op antwoorden? Nou nee dan. Ik zou het niet kopen omdat
    1) Ze hun privacy hebben.
    2) Ik niet gefreakt ben dus dat echt wel dom is eigenlijk dat ik dat dan wel zou kopen.
    3) Alle mensen die dat wél zouden kopen vind ik echt gefreakte kinders omdat dat er écht over gaat niet dan?

    Ach nee is mijn antwoord dus ^^

    En over dat liegen als je nee zegt, Ivy.

    Ik wíl het gewoon niet zien wat er dan in dat boekje staat geloof me! Ik vind het walgelijk dat mensen uit de kleren gaan dus waarom zou ik dan die boekjes kopen? C'mon i mean, ik ben niet gefreakt dus ga ik dat ook niet kopen. Sorry voor diegene die zeggen dat ze het wél zouden kopen maar ik vind jullie degoetant dan ^^

    [/MIJN mening]

    Ehm...ik zou het eerst laten liggen..maar de verleiding word te groot dan xDD dus dan ga ik het wel kopen:$


    "Don't look back, you're not going that way."

    ik zou het niet kopen denk ik.... vind beetje zielig

    Ehmm ja tuurlijk T'is wel een beetje hun eigen foutje dan namelijk EN IK ZAL HEM UITLATE VERGROTE TOTDATIE OP ME MUUR PAST!! <3

    Ik zauw het wel kopen (A) ^^

    Uuuh.. Weet ik niet ^^
    Ik kan nu wel heel leuk "NEEE NEVER!" gaan zeggen maar denk.. dat als ik het in de winkel zou zien.. even zou nadenken. :'3


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Eigenlijk wíl ik dat niet eens zien.


    Mew <3

    Jaah voor de fun X]


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..