• De titel spreekt voor zich hé ^^
    als er foto's zijn van th naakt en het staat in een boekje, zou je dat boekje dan kopen

    en ik bedoel foto's waar ze zelf niks vanaf wisten hé, en geen naaktfoto's waar ze zelf voor geposeert hebben hé =)

    Ik zou het NIET kopen, ik zou het erg vinden om hun privacy te schenden en ik heb te veel respect voor hen ^^

    Ik zou het zeker kopen xD


    Get back motherfuckerz'

    Okéj, volgens mij zijn er echt meer mensen die het zouden kopen! Vervloekt xD

    Bwhaha Jaaaa En dan plak ik het op een bord en neem het mee naar een concert en ga schreeuwen dat ze fucking geil zijn=D en dan moet je ze rood zien worden Ö Nee geintje zo erg ben ik niet


    Ghehe wel een goed idee x'D


    a figment of your imagination

    Nee dan niet, maar als 1 van hun in de playgirl zou staan of er een boekje verschijnt met HUN toestemming, dan wel. (A)


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Ik zou het ook wel kopen hoor, al moet ik het eigelijk allemaal niet weten:D
    Ik vind mannen leuker met hun boxer wél nog aan:D


    Een tomaat is rood. Daah.

    Ik zou het dus echt niet kopen.
    Eerlijk gezegd vind ik dat dus heel erg goor!
    Okal was het de jongen van me dromen het verpest het als je hem dan naakt zou zien.
    Voor mijn leeftijd opzich dan he x'D

    Ik Zou het wel kopen!! Maar ik zou me wel schuldig voelen, tegenover de jongens. Maar Hall, Die kans om ze naakt te zien, pak ik wel :P


    Dunno ><

    JAA! x'D
    Kan ik dr nu aan doen..
    Da boekj ligt zo dicht in handberijk dan! ^^
    (A)


    If music be the food of love, play on!

    Nee >.< echt niet


    You can never wear to much black

    Jep ik koop het, en dan ga ik er op tekenen met vrienden :3


    Life is hard and then we die

    Ja!
    Oke, balen voor hun. Maar toch... :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik zou het wel kopen maar ik zou het zo erg vinden voor de jongens. Dat hun privacy wordt geschonden.


    Spirits move me, every time I'm near you.

    het zou zooow respectloos zijn als ik het wel zou kopen .. maar ik zou er misschien heeeeeeel eventjes een blik in werpen o_O dat is niet zo vreemd of wel? ^_^

    ik zou er niet naar gapen of wathever! xD

    Hoezo respectloos? Ze komen er heus niet achter hoor XD


    Life is hard and then we die

    uhh, ik zie het dan wel weer xd


    Protège moi de mes désirs.