• Heeey,
    Ik liep dus lekker een cadeuwinkel binnen. Na wat nutteloos rondgehangen te hebben aan de Hello Kitty afdeling, kwam ik bij een TH-afdeling.
    En ik vond het verschrikkelijk. Ondertussen hebben ze;
    -TH-petten
    -TH-sleutelkoorden
    -TH-tassen
    -TH-bekers
    -TH-glazen
    -TH-koffietassen
    -TH-deurmatten
    -TH-skinny's
    -TH-schoenen
    -TH-portomonee's
    -TH-buttons
    -TH-Kaftpapier
    -TH-oorbellen
    -TH-sokken
    -TH-Bh's
    -TH-strings
    -TH-potloden
    -TH-pennenzakken
    -TH-armbanden

    ...

    Nog meer??
    Mijn reactie; TH wordt te commercieel, Kindjes die net 8 werden lopen al tjokvol TH spullen.
    Vroegere fans zeiden me; dat ze geen fan meer wilde zijn omdat ze nu TH vergelijken met Diddl en K3
    Scheld me nu nie uit voor fake-fan
    ik ben wel fan maar niet zo fanatiek. Ik ga niet Tjokvol Th rondlopen!

    Dus scheld zoveel je mag, i really don't care xD


    death to the one at the end of the serenade.

    En, je mag best laten zien dat je TH fan bent hoor.


    Mee eens..
    Maar bh en sting vind ik noggal ver gaan. je ziet het toch neit zit onder je kleren! ik heb een vest en t-shirts.

    Maar is die winkel egt of is het verzonne??
    en als ie egt is waar is die winkel?

    (...)

    Mee eens..
    Maar bh en sting vind ik noggal ver gaan. je ziet het toch neit zit onder je kleren! ik heb een vest en t-shirts.

    Maar is die winkel egt of is het verzonne??
    en als ie egt is waar is die winkel?

    die is echt,het is een winkel in België,ma het is idd,een merk,iets wat goed verkoopt,en het heeft niks met hun muziek te maken...
    Posters & T-shirt,da gaat nog,maar sokke,schoene,bh's en strings vindk dr over gaan:S:P
    xx


    everybody needs a song.

    is waar

    Omg. x) Serieus mied, je hebt gelijk, maar al die reacties... _o- Iedereen vragen WELKE WINKEL??? xD Meheh, ik vind het best komisch..


    En ja, TH wordt, like, best wel wannnaB... vind ik. Ja, ik weet het, ik ben een faker. :roll:

    Nouja, de faker stopt nu -zwaait- Doeg!


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    bitte winkel???
    x

    Volgens mij zien die mensen dat TH erg populair is,, en gaan ze die dingen verkopen omdat dat dan goed verkoopt.. ok dat is ook wel zo..maar ze kunnen wel overdrijven zeg..:S
    Als je serieus een strings hebt van TH of een deurmat... xD
    Maar kaftpapier en potloden enzoo lijken me wel cool:P ,,want ik ga ook niet met alles van TH rondlopen hoor..:P


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    ik vind het nogal drastisch veel... waarom gaan ze dan ook niet meteen TH winkels oprichten? spullen van bands zijn leuk, maar teveel hoeft van mij ook niet... begreip mij niet verkeerd ofzo, ik vind spullen van TH allemaal wel chill, maar STRINGS en BOXERS?!... doe maar niet.

    Wtf?
    Hoe extreem veel is dat? ><
    Persoonlijk vind ik dat er wel over gaan..

    my dreamland welke winkel is het?????


    All I Needed Was A Shoulder To Cry On

    jah een vriendin van mij s ook geen fa meer omdat ze te commencieel zijn geworden en k vind dat ook ben nog wel fan maar vroeger meer dan nu

    ik vind die th strings onderbroeken en bh's er een beetje over xD ow en een deurmat ook xD
    haha maar wel grappig (en néé ik heb niks ervan, zelf geen kleren XD)


    Ik heb wel TH tassen en shirts :)

    ik vind het nogal drastisch veel... waarom gaan ze dan ook niet meteen TH winkels oprichten? spullen van bands zijn leuk, maar teveel hoeft van mij ook niet... begreip mij niet verkeerd ofzo, ik vind spullen van TH allemaal wel chill, maar STRINGS en BOXERS?!... doe maar niet.


    Je heb wel gelijk

    oke ik ga niet ontkennen dat het niet wat over is maar kvind het wel grappig :D
    kzou wel graag eens naar die winkel gaan maar ze zullen de dreamland ook wel ergens anders hebben dan alleen oost-vlaanderen , of niet?


    tomorrow is promised to no one. fuck the future

    Ik vind het ook allemaal nét iets te ver gaan! Truien oke, tot daar aan toe! Maar toch geen ondergoed fzo?! Ik vind het ook een beetje overdreven! Ik ben een fan. een echte fan. Maar ik ben nog steeds fan om hun muziek! x


    ' Yes, music is the new religion_

    WHAAAA.....

    WAAR IS DIE WINKEL???


    Gone...