• Heeey,
    Ik liep dus lekker een cadeuwinkel binnen. Na wat nutteloos rondgehangen te hebben aan de Hello Kitty afdeling, kwam ik bij een TH-afdeling.
    En ik vond het verschrikkelijk. Ondertussen hebben ze;
    -TH-petten
    -TH-sleutelkoorden
    -TH-tassen
    -TH-bekers
    -TH-glazen
    -TH-koffietassen
    -TH-deurmatten
    -TH-skinny's
    -TH-schoenen
    -TH-portomonee's
    -TH-buttons
    -TH-Kaftpapier
    -TH-oorbellen
    -TH-sokken
    -TH-Bh's
    -TH-strings
    -TH-potloden
    -TH-pennenzakken
    -TH-armbanden

    ...

    Nog meer??
    Mijn reactie; TH wordt te commercieel, Kindjes die net 8 werden lopen al tjokvol TH spullen.
    Vroegere fans zeiden me; dat ze geen fan meer wilde zijn omdat ze nu TH vergelijken met Diddl en K3
    Scheld me nu nie uit voor fake-fan
    ik ben wel fan maar niet zo fanatiek. Ik ga niet Tjokvol Th rondlopen!

    Dus scheld zoveel je mag, i really don't care xD


    death to the one at the end of the serenade.

    okej zoals de meeste zegge string en bh gaan erover en deurmatten ook mr kheb zelf een winkelke gezien me spiegels vn th nzo..
    kvind t eigelijk best eng dat er zoveel spulle zyn:S


    Imperfection Is Beautiful

    Het is niet hun schuld, hea?
    Zij maken die dingen niet, en ze vragen er ook niet om.


    all I want for christmas is a girlfriend

    Het is niet hun schuld, hea?
    Zij maken die dingen niet, en ze vragen er ook niet om.


    ben ik het mee eens (cool)

    okej zoals de meeste zegge string en bh gaan erover en deurmatten ook mr kheb zelf een winkelke gezien me spiegels vn th nzo..
    kvind t eigelijk best eng dat er zoveel spulle zyn:S


    jhaa een vriendin van mij die vriendin neemt weer een spiegel van hun mee voor haar :(

    Ik ben het ermee eens dat je best mag laten zien dat je fan bent door t-shirts en posters (heb ik zelf ook). Truien en petten enzo gaat ook nog wel, maar een deurmat? Dat gaat me toch iets te ver


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Dit is gewoon te veel merchandising

    Ik bedoel als je zoveel dingen vn TH gaat kopen
    verspil je wel redelyk veel geld en
    je weet tog dat TH niet voor eeuwig zal zyn hé

    Posters en T-shirts zyn nog oké maar die bh's en string en weet ik veel wat is wel over dreven ze


    The best revenge is massive success

    ge hebt gelijk ze. bij JBC waar ze allemaal kinderkleding hebben, hebbe ze nu ineens TH kleren xS


    Beeeeeeeesje :-)

    een keykoord of pet ofzo is altijd wel grappig om te hebben.
    maar ik hoef al die dingen echtniet
    belachelijk dat ze zoveel verzinnen om geld te verdienen

    Haha :P
    Waar gaat Da naartoe man... Allé Kledij && Posters oké, Maar Glazen en Al Die andere Dingen... :S Das Zo iets voor kinderen die eens iets over Th in een boekje lezen en Dat dan allemaal gaan kopen, omdat ze dan denken dat ze Een die-hard fan ( vn th è ) zijn fzu o.O. Allé is mijn mening è ^^
    Tschüss ! x.

    nu nog TH-tampons en dan kun je volledig Tokio Hotel zijn
    daarmee wil ik aantonen dat het tog iets te ver gaat

    Welke winkel was dat? ^^
    En eerlijk gezegd..ik snap die 8jarige fannetjes niet, die horen nog naar K3, samson&gert,.. te luisteren. Ik verschiet me steeds als ik op een concert van hun zo kleine gastjes zie rondlopen. Die snappen de muziek toch niet?
    Nou ja..
    Ik vind niét dat ze vergeleken worden met diddl, ik heb er eerlijk gezegd nog niet eens aan gedacht!
    <3
    (ik woon ook in belgië ^^ dus welke winkel? ^^)


    -

    ik vind sommige dingen er toch wel een béétje over.. T-Shirts en posters enzo: oké.. maar deurmatten en kleren?! :S

    phebe eeennn niiksss voor me mee nemen he:O stoute jij!!!:pKUSS mij miss je bTW(K)


    They are 4kids on stage spreading magic around theWorld

    touwens zit op de profiel van bibi maar dan weetje nu dat ik het BEN DOMINIQUExD


    They are 4kids on stage spreading magic around theWorld

    Je hebt helemaal gelijk. Wat heb je niet van Tom,Bill,Georg en Gustav. TOkio Hotel is niet meer de leuke band. Maar een merk geworden


    Inderdaad !


    Spirits move me, every time I'm near you.