• met roken, ik rook al 6 jaar. En mijn ouders weten nog steeds van niks ><. En ik rook nu al drie dagen niet meer en ben het plan ook niet meer te doen. ^^

    Wie gaat ook stoppen?


    Edit: Het is me niet gelukt >< Dus, ik ga eerst proberen te minderen ofzo.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2010 - 17:04 ]


    You can run but not hide

    Ik heb nog nooit gerookt. xd

    Veel succes!.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Sorry als het arrogant klinkt of wat dan ook, maar ben je op je 10de al begonnen met roken? Ö


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Miauw schreef:
    (...)
    Dat moet iedereen toch zelf weten?
    Ja, dat moeten ze inderdaad zelf weten. Maar ik kan er gewoon niet goed tegen. :/

    [ bericht aangepast op 25 jan 2010 - 19:53 ]


    Only losers can act the way you do

    Cacharel schreef:
    Ik ben er nog nooit aan begonnen.
    Maar wat dapper van je, blijf doorzetten hè!


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ferox schreef:
    (...)Omdat ik er niet tegen kan, dat mensen beslissen om hun leven te vergallen terwijl ze nog zo jong zijn. Ze verpesten hun leven daarmee. Ze zouden bij wijze van spreken nog tikkertje moeten spelen, en niet moeten roken. Natuurlijk vind ik het ook dom om te beginnen roken als je wél verstand hebt (vanaf je 20 ofzo), maar dat is anders.
    Meen je dat nu? ;o Waarom? ;o

    Je vergalt je leven er mee? Hooguit je longen. --' En sommige mensen staan anders in het leven en hebben andere dingen meegemaakt, waardoor het roken aantrekkelijk werd. Maar dat is de kant die ik heb meegemaakt. Maar ik heb mijn leven niet vergalt door het roken, hoor. (:
    En ik snap je vragen even niet?

    [ bericht aangepast op 25 jan 2010 - 22:11 ]


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Heel moedig van je dat je ermee probeert te stoppen!
    Ik rookte al heel vroeg, maar dat kwam gewoon omdat ik compleet de weg kwijt was.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik rook (niet meer)
    Veel succes!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ng nooit gerookt! veel succes, goed van je!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Je vergalt je leven er mee? Hooguit je longen. --' En sommige mensen staan anders in het leven en hebben andere dingen meegemaakt, waardoor het roken aantrekkelijk werd. Maar dat is de kant die ik heb meegemaakt. Maar ik heb mijn leven niet vergalt door het roken, hoor. (:
    En ik snap je vragen even niet?
    Als je het zo bekijkt... (:
    Waarom dat je nog vroeger dan je 10 bent begonnen. ;o


    Only losers can act the way you do

    Ferox schreef:
    (...)Als je het zo bekijkt... (:
    Waarom dat je nog vroeger dan je 10 bent begonnen. ;o

    Persoonlijke redenen. (=


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ik was gestopt, maar ik kon de verleiding niet weerstaan. Heb nu weer een pakje, poep.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik kwam nooit verder dan ooit eens een sigaret.
    Maar ik wens je al het succes van de wereld!


    Save me with your love tonight.

    Cacharel schreef:
    Ik ben er nog nooit aan begonnen.
    Maar wat dapper van je, blijf doorzetten hè!


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Eye schreef:
    (...)

    Ja, daarom rookte ik in een week meer dan 8 pakjes voor niks?? -.-

    Wat bedoel je? ;x


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ferox schreef:
    (...)Wtf? Zeg jij nu dat iedereen moet proberen te roken? Ik denk dat ik meer verstand als jij hebt, ook al ben ik een paar jaar jonger. ><

    Ze bedoelen hiermee dat ze nooit écht hebben gerookt. Van die mensen dat zeggen dat ze het nooit hebben gedaan, zullen wel mensen tussen zitten die één trek hebben gedaan. En hoezo schijnheilig? Er zijn ook slimme mensen. Mensen die hun leven niet willen verpesten.

    Dus mensen die roken zijn dom? Wat een leuke veronderstelling. Zoals ik al eerder genoemd heb, heeft het niet altijd betrekking tot. D'r zijn verschillende verhalen over hoe mensen zijn begonnen met roken. Gezien het feit dat jij niet al die verhalen kent, kun jij ook niet oordelen of rokers dom zijn.
    Daarnaast nog even geplaatst dat ik het ronduit belachelijk vindt dat je denkt dat rokers hun leven verpesten. En zoals al eerder genoemd, verpest je hooguit je longen.
    En dan nog een puntje, waarom zet je jezelf boven iemand? Prima dat je dat doet, maar doe dat in gedachten. Het komt nogal hard over en heeft betrekking tot meerdere mensen hier en hier niet alleen.
    Natuurlijk zijn er mensen die nooit écht gerookt hebben en daar ook geen intensie toe hebben.
    Prima, daar maak ik ook geen woorden aan vuil.
    Waarom dan wel woorden vuil maken aan rokers?
    Mensen beslissen zelf over hun acties en daden, met gevolgen tot dien.
    Maar waarom naar het negatieve kijken, als er ook wat positiefs aan is?
    Ze próbeert tenminste te stoppen voor háár eigen gezondheid. Ze wilde het alleen meededelen dat ze het al aardig lang volhoudt om überhaupt geen sigaret aan te raken. En daar heb ik echt respect voor, want ik zou het niet zomaar kunnen.
    Dus nu zij gestopt is met roken, althans poging tot, wordt zij nu dan slim?
    Just to mention it.
    Niets persoonlijks tot jouw, want nu scheer ik even voor een keer ook de niet-rokers over één kam. (:
    Maar het wordt behoorlijk frustrerend.
    In feite worden we dus keihard gediscrimineerd. o.o
    En nu ben ik wel klaar met preken. _O_

    [ bericht aangepast op 26 jan 2010 - 2:02 ]


    I don't need to explain myself, I know I'm right.