• met roken, ik rook al 6 jaar. En mijn ouders weten nog steeds van niks ><. En ik rook nu al drie dagen niet meer en ben het plan ook niet meer te doen. ^^

    Wie gaat ook stoppen?


    Edit: Het is me niet gelukt >< Dus, ik ga eerst proberen te minderen ofzo.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2010 - 17:04 ]


    You can run but not hide

    xBabyxFacex schreef:
    Ik doe ook mee!
    Ik weet dat ik nog best jong ben maar ik ben nu redelijk goed bezig!

    Ik rook nu mss 1 sigaret in de week!
    Maar ik ga het helemaal afschaffen!
    Maar jij heel veelll suc7(is net ietsje meer dan een mager 6je)

    Rook jij O.O
    aja en veel succes met afkicken Eye ^^
    en jij ook poep :O


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Inspiration schreef:
    Ik vind het eigenlijk dom, je verspilt je geld en je longen gaan er alleen kapot aan, wat is er zo leuk aan? Wil je stoer doen, sorry hoor maar omfg.. (cat)
    - en ga nu ni op mij lopen te zeiken want dit is MIJN MENING!! -


    Het is ook heel dom van me, dat verberg ik niet.

    En ik rook niet omdat het stoer is? -.-


    You can run but not hide

    Inspiration schreef:
    (...)
    Rook jij O.O
    aja en veel succes met afkicken Eye ^^
    en jij ook poep :O


    ik praat nu ff met je op msn..

    en ik heb echt zon spijt wist je dat >.>


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ferox schreef:
    (...)Ik vind het gewoon 'dom' dat ze zegt dat iedereen moet proberen te roken. (niet de topicopenster) Dat zeg je toch niet? Dat is net zoals toen Lily Allen een keer zei dat ouders hun kinderen drugs moeten geven zodat hun kinderen kunnen zien wat hun grens is. Niet helemaal, maar toch...
    Ik kan me er gewoon in opwinden omdat ik al heel mijn leven passief meerook, en dat is echt waar niet leuk.

    Je hebt wel gelijk, maar toch blijf ik bij mijn standpunt dat roken dom is. (:

    Zo had ze het niet bedoelt, maar zo heb jij het wel geïnterpreteerd. Maakt verder ook helemaal niks uit, maar dom is nou niet het goede woord. Noem het eerder slecht of iets in de richting. En anders; Lees gerust mijn 'preek' nog 'ns over.
    Waarom zou je je opwinden? Uitlaatgassen van je ouders' auto's zijn véél slechter. Wind je je daar dan ook zo over op? Zou jij later geen auto gaan rijden? Ik denk het wel, toch? Dus laten we er maar over ophouden, want je standpunten zijn nogal nutteloos. Sorry als dat hard klinkt, maar ik kom even niet op een minder hard woord. (:


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Eye schreef:
    (...)

    Het is ook heel dom van me, dat verberg ik niet.

    En ik rook niet omdat het stoer is? -.-

    Ja, maar veel doen er da omdat ze stoer wille doen of er willen bijhoren >< omfg dat vind ik laag =O


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Inspiration schreef:
    Ik vind het eigenlijk dom, je verspilt je geld en je longen gaan er alleen kapot aan, wat is er zo leuk aan? Wil je stoer doen, sorry hoor maar omfg.. (cat)
    - en ga nu ni op mij lopen te zeiken want dit is MIJN MENING!! -

    Lees mijn 'preek'. Alsjeblieft, zeg. ;_; Waarom word roken meteen verbonden aan het feit dat je stoer wilt doen. Om maar even over vooroordelen te spreken. En dat is inderdaad jouw mening, maar wel een hele 'domme'. Jezusmina.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    gosh, ik zou er niet eens aan willen beginnen, aan zo iets :S
    maar toch veel succes met verminderen. Binnekort ben je er vanaf!


    Your Butt is Mine!

    Sommige mensen moeten écht even kappen met hun heilige gezeik? Ja dude, we weten nu wel dat je zooooooo dom bent en meteen rozijntjes als longen hebt en geen leven meer en freakin' verstandloos (?) bent als je rookt. Je kán overdrijven you know. Ik vind het ook niet slim, maar kom op. Als je het zo erg vind dan moet je het zelf maar gewoon niet doen. En al helemaal niet zeggen dat het nog dom is ook als ze willen stoppen?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Inspiration schreef:
    (...)
    Ja, maar veel doen er da omdat ze stoer wille doen of er willen bijhoren >< omfg dat vind ik laag =O

    Dat wordt hier toch helemaal niet gezegd? Er zijn echt wel meer redenen waarom mensen gaan roken hoor.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Misschien is het handig als de rokers eerst beginnen met minderen =3

    En trouwens, als mensen beginnen met roken, is dat hun beslissing.

    Miauw schreef:
    (...)
    Dat wordt hier toch helemaal niet gezegd? Er zijn echt wel meer redenen waarom mensen gaan roken hoor.

    Ja, maar ik zeg nu dat..


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Wat zeurt iedereen nou toch dat roken dom of niet dom is.
    Ze wil ermee stoppen, zouden we 'r dan niet moeten felicteren of iets in die richting omdat ze zo moedig genoeg daarvoor is?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Eloquent schreef:
    Wat zeurt iedereen nou toch dat roken dom of niet dom is.
    Ze wil ermee stoppen, zouden we 'r dan niet moeten felicteren of iets in die richting omdat ze zo moedig genoeg daarvoor is?

    Het heeft geen zin om dat te roepen, want dat heb ik al meerdere keren gedaan.
    En zoals je ziet, er wordt toch geen gehoor aan gegeven. ;')


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Inspiration schreef:
    (...)
    Ja, maar ik zeg nu dat..

    Dat kan best zo zijn, maar daar gaat het nu helemaal niet over. Het gaat erom dat er iemand wil proberen te stoppen met roken, voor haar eigen gezondheid. Waarom ze is begonnen doet er niet toe.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg