• met roken, ik rook al 6 jaar. En mijn ouders weten nog steeds van niks ><. En ik rook nu al drie dagen niet meer en ben het plan ook niet meer te doen. ^^

    Wie gaat ook stoppen?


    Edit: Het is me niet gelukt >< Dus, ik ga eerst proberen te minderen ofzo.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2010 - 17:04 ]


    You can run but not hide

    Ferox schreef:
    Meen je serieus dat je al van je 10 jaar rookt? ><
    Sorry, maar daar kan ik me best kwaad om maken. ;x

    Maar goed, je bent aan het stoppen en dat vind ik heel goed en moedig van je!

    Ik rook niet, ik heb nooit gerookt en ik ga dat ook nooit doen.

    Veel succes en blijf doorzetten, zodat je je leven niet blijft vergallen door die stinkstokken! <3

    Hoezo kwaad? o.o
    Ik begon al veel eerder. ;x

    On-topic: Ik vind het wel knap van je! Ik denk niet dat ik zo 1, 2, 3 kan stoppen. Maar ik moet vanwege omstandigheden binnenkort stoppen met roken. >-<


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Hoezo kwaad? o.o
    Ik begon al veel eerder. ;x

    On-topic: Ik vind het wel knap van je! Ik denk niet dat ik zo 1, 2, 3 kan stoppen. Maar ik moet vanwege omstandigheden binnenkort stoppen met roken. >-<


    Het is best moeilijk x] Nu zit met een half pakje kauwgum in m'n mond. Maar ik probeer het echt want ik heb echt last met rennen en van die dingen bij gym, ik hoest me echt de hele dag kapot.

    Maar succes ;)


    You can run but not hide

    Stoppleisters? (:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Cacharel schreef:
    Ik ben er nog nooit aan begonnen.
    Maar wat dapper van je, blijf doorzetten hè!


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Hoezo kwaad? o.o
    Ik begon al veel eerder. ;x

    On-topic: Ik vind het wel knap van je! Ik denk niet dat ik zo 1, 2, 3 kan stoppen. Maar ik moet vanwege omstandigheden binnenkort stoppen met roken. >-<
    Omdat ik er niet tegen kan, dat mensen beslissen om hun leven te vergallen terwijl ze nog zo jong zijn. Ze verpesten hun leven daarmee. Ze zouden bij wijze van spreken nog tikkertje moeten spelen, en niet moeten roken. Natuurlijk vind ik het ook dom om te beginnen roken als je wél verstand hebt (vanaf je 20 ofzo), maar dat is anders.
    Meen je dat nu? ;o Waarom? ;o

    [ bericht aangepast op 25 jan 2010 - 18:39 ]


    Only losers can act the way you do

    ik heb nog nooit gerookt, en hoef dus ook niet te stoppen met roken ;3 x'D

    maar succes!

    [ bericht aangepast op 25 jan 2010 - 18:40 ]

    Cacharel schreef:
    Ik ben er nog nooit aan begonnen.
    Maar wat dapper van je, blijf doorzetten hè!


    hoi, jij bent leuk.

    Wow van je 10 al? O.o

    Sorry maar ik vind het dom als mensen beginnen met roken. Weten mensen nu nog niet dat het verslavend is? En dan zagen ze dat ze willen stoppen! --'

    -niet persoonlijk bedoeld, dus voel je niet aangevallen-


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Compass schreef:
    Wow van je 10 al? O.o

    Sorry maar ik vind het dom als mensen beginnen met roken. Weten mensen nu nog niet dat het verslavend is? En dan zagen ze dat ze willen stoppen! --'

    -niet persoonlijk bedoeld, dus voel je niet aangevallen-


    Ja, daarom rookte ik in een week meer dan 8 pakjes voor niks?? -.-


    You can run but not hide

    Cacharel schreef:
    Ik ben er nog nooit aan begonnen.
    Maar wat dapper van je, blijf doorzetten hè!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Mij lukt het, al mijn hele leven haha. Ik heb het wel een paar keer geprobeert trouwens maar ik vond het goor dus ik begin er niet echt aan ?
    Mijn moeder rookt nog mijn vader is ook net gestopt dus ik weet ongeveer wel hoe moeilijk het is, succes. :')

    [ bericht aangepast op 25 jan 2010 - 18:54 ]


    when words fail, music speaks.

    allemaal heel schijnheiliggg oo ik heb nooit gerookt. Tjah iedereen moet proberen:P


    Some angels have no wings.

    Veel succes

    Ik rook niet en zal het ook niet doen omdat ik allergisch aan rook ben.


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Hiphopqueen schreef:
    allemaal heel schijnheiliggg oo ik heb nooit gerookt. Tjah iedereen moet proberen:P
    Wtf? Zeg jij nu dat iedereen moet proberen te roken? Ik denk dat ik meer verstand als jij hebt, ook al ben ik een paar jaar jonger. ><

    Ze bedoelen hiermee dat ze nooit écht hebben gerookt. Van die mensen dat zeggen dat ze het nooit hebben gedaan, zullen wel mensen tussen zitten die één trek hebben gedaan. En hoezo schijnheilig? Er zijn ook slimme mensen. Mensen die hun leven niet willen verpesten.


    Only losers can act the way you do

    Ferox schreef:
    (...)Omdat ik er niet tegen kan, dat mensen beslissen om hun leven te vergallen terwijl ze nog zo jong zijn. Ze verpesten hun leven daarmee. Ze zouden bij wijze van spreken nog tikkertje moeten spelen, en niet moeten roken. Natuurlijk vind ik het ook dom om te beginnen roken als je wél verstand hebt (vanaf je 20 ofzo), maar dat is anders.
    Meen je dat nu? ;o Waarom? ;o

    Dat moet iedereen toch zelf weten?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg