• njah, ik geloof dus in geesten, doet ern ie toe x') maar ik wil eens weten of iemand hier ooit al eens geesten heeft opgeroepen ofso & oe moe je da eigenlijk doen?
    of geloven jullie daar nie in?

    x

    5 aug. 2008;
    OMG, ik zei toch nie dak da ging doen! -.- shit, iedereen word ier precies kwaad omdak gewoon 3 vragen heb gesteld!(huil)


    Turning up the volume

    heeey ik ga het zeker weten een keer doen met drie vriendinnen het lijk me zoooo cooooooool(yeah) kan iemand me wel vertellen hoe het moet??

    Als je het toch niet gaat doen? Waarom wil je het dan weten?


    It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt.

    MisakiChan schreef:
    EIGENLIJKS MOET IK HET NOG DOEN HOOR VANDAAR MIJN REACTIE ENNE GEEF TIPS VAN HOE HET MOET

    Je mag geen gehele berichten met alleen caps typen. Dat komt schreeuwens en agressief over. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Ik geloof zeker dat ze bestaan, maar ik heb verder geen behoefte aan contact met die 'geestenwereld'.

    Heb het wel eens geprobeerd met vriendinnen, toen we nog domme eerste-klassertjes waren. En het lukte ons niet. x'd


    You are beautiful, you are love.

    Sjonge, ik zie vanzelf wel hoe het er aan toe gaat in de geestenwereld als ik zelf dood ben. x) Maar verder wil en hoef ik er niks mee te maken te hebben... :x

    [ bericht aangepast op 13 nov 2010 - 12:09 ]


    Once you go ''Black'' You never go Back.

    niet doen, egt niet doen

    hoe moet het dan? lijkt me ergens wel stoer(A)


    Live, Laugh, Love and everything will be okay

    Ik geloof niet in geesten.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ik vas laatst bij een vriend van mij (Richard) we wilde de hele n is nacht opblijven! nou dat is gelukt we hebbe geen oog dicht gedaan...

    ineens ging de tuindeur open en er kwam een windje naar binnen! en een geest..!! OMG. we dachten dat het een flauw grapje van zn zusje was.

    maar toen hoorde we gegil het was het zusje.
    dus het was geen grapje van haar
    ze zag een schim een spiegel en trok haar mee in een andere dimensie!
    het echt waaar! ik zweer het op het graf van mn vader!


    xoxoxox

    Twee woorden: niet. doen.
    Niét niet niet niet niet niét mensen. Zeker niet zomaar aan beginnen als je niet weet wat je wel en niet moet/mag doen. Mensen die er 'gevoeliger' voor zijn: jullie moeten dit al zéker niet doen.


    Has no one told you she's not breathing?

    beck schreef:
    ik vas laatst bij een vriend van mij (Richard) we wilde de hele n is nacht opblijven! nou dat is gelukt we hebbe geen oog dicht gedaan...

    ineens ging de tuindeur open en er kwam een windje naar binnen! en een geest..!! OMG. we dachten dat het een flauw grapje van zn zusje was.

    maar toen hoorde we gegil het was het zusje.
    dus het was geen grapje van haar
    ze zag een schim een spiegel en trok haar mee in een andere dimensie!
    het echt waaar! ik zweer het op het graf van mn vader!


    xoxoxox

    *Kijkt zeer ongelovig naar beeldscherm*


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    BeRavenclaw schreef:
    (...)
    *Kijkt zeer ongelovig naar beeldscherm*

    Haha die laatste twee zinnen x]


    Has no one told you she's not breathing?

    beck schreef:
    ik vas laatst bij een vriend van mij (Richard) we wilde de hele n is nacht opblijven! nou dat is gelukt we hebbe geen oog dicht gedaan...

    ineens ging de tuindeur open en er kwam een windje naar binnen! en een geest..!! OMG. we dachten dat het een flauw grapje van zn zusje was.

    maar toen hoorde we gegil het was het zusje.
    dus het was geen grapje van haar
    ze zag een schim een spiegel en trok haar mee in een andere dimensie!
    het echt waaar! ik zweer het op het graf van mn vader!


    xoxoxox
    fake :'p ik zie dat je nieuw bent gaat goed zeg :'p

    [ bericht aangepast op 21 aug 2011 - 16:02 ]


    Shoganai i ne~

    Secretive schreef:
    (...)
    Haha die laatste twee zinnen x]

    Of ze was dronken/aan de drugs of zie viel in slaap 8D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    beck schreef:
    ik vas laatst bij een vriend van mij (Richard) we wilde de hele n is nacht opblijven! nou dat is gelukt we hebbe geen oog dicht gedaan...

    ineens ging de tuindeur open en er kwam een windje naar binnen! en een geest..!! OMG. we dachten dat het een flauw grapje van zn zusje was.

    maar toen hoorde we gegil het was het zusje.
    dus het was geen grapje van haar
    ze zag een schim een spiegel en trok haar mee in een andere dimensie!
    het echt waaar! ik zweer het op het graf van mn vader!


    xoxoxox


    WHUT. "Ze trok haar mee in een andere dimensie"? Lol.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen