• ik heb gehoord dat er in amerika echt mensen zijn die bloed drinken en denken dat ze een vampier zijn :8
    kunnen vampieren echt bestaan?? ;[
    want er zijn toch ook vleermuizen die van bloed leven, zijn er dan ook geen mensen die van bloed kunnen leven?? ;$

    'Xxx


    The clouds i can handle, but i can't fight an eclipse.

    ja dat zijn mensen die niet tegen de zon kunnen. Rode ogen hebben en nog meer van dat soort dingen. een soort albino's. Maar een ding ze drinken niet echt bloed. Je word zo geboren je kunt er geen worden.

    die mensen zijn 'geobsedeerd'
    maar vampiers bestaan wel 8D


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2014 - 1:48 ]


    Let me carve your flesh while you scream your secrets to the stars

    Het is een manier van leven voor sommige mensen ja xD die drinken ook echt andermans bloed omdat ze denken dat ze zo jonge blijven nou ik kan je een ding vertellen dat is dus niet zo xD ik zou het nooit doen, je kan er wel een enge ziekte van krijgen :S

    Maar die mensen zijn gewoon gek xD

    Ik wil er graag in geloven dat ze echt zijn ik ben er ook door geobsedeerd al vanaf mijn 8ste xD maar eerst zien en dan geloven ;)

    [ bericht aangepast op 31 maart 2010 - 16:53 ]


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Whiskers schreef:
    Er bestaan inderdaad mensen die bloed drinken van echte mensen, en ook wel gewoon nederlanders.
    Maar, vampieren zoals Graaf Dracula enzo bestaan niet.
    Er zijn ook vleermuizen die leven van het bloed van andere dieren ja XD


    Just got to make sweet love `till the break of dawn

    Sommige mensen die bloed drinken zijn gewoon gesoort

    [ bericht aangepast op 31 maart 2010 - 16:56 ]


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2014 - 1:48 ]


    Let me carve your flesh while you scream your secrets to the stars

    Dat sommige ook echt geloven dat vampiers bestaan :'D Die mensen sporen gewoon niet.


    I live for the applause, you will die for it.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2014 - 1:48 ]


    Let me carve your flesh while you scream your secrets to the stars

    UNCOMMON schreef:
    Dat van die Amerikanen zou kunnen. je hebt wel zo´n gestoorde mensen - denk ik.
    Maar, nee, ik denk niet dat vampieren echt bestaan xd


    Dat denk ik ook ja, en vampiers zijn eigenlijk onstaan in boeken ... ff die naam van die schrijver vergeten ... het punt is dus dat vampieren niet echt bestaan, maar 't is een fabeltje (A)


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    [ bericht aangepast op 21 maart 2014 - 1:48 ]


    Let me carve your flesh while you scream your secrets to the stars

    HumanSlayer schreef:
    (...)

    dat zeg jij je hebt geen bewijs dat ze niet bestaan maar ik heb ook geen bewijs dat ze wel bestaan dus je kan niet zomaar zegggen : ze bestaan niet:((



    hoop het eigenlijk wel(6)(hoera)_O_(yeah)
    Lmfao :') Ze bestaan toch niet, alleen mensen die zo gek zijn alles na te doen. Mythes.


    I live for the applause, you will die for it.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2014 - 1:48 ]


    Let me carve your flesh while you scream your secrets to the stars

    sommige mensen in amerika laten van die dingen op hun tanden zetten (permanent) waardoor ze dan vampierentandeb hebben

    Er is toch geen bewijs?
    Naja, dat mensen bloed drinken, ze zyn gewn gek, maar ze zeggen tog dat als je gebeten word, je dan ook in een vampier veranderd? Dan zouden de mensen die gebeten zyn door die gekken ook bloed gaan drinken ... (6)

    xD


    "I'm a loser, that means I've been lost before."