• ik heb gehoord dat er in amerika echt mensen zijn die bloed drinken en denken dat ze een vampier zijn :8
    kunnen vampieren echt bestaan?? ;[
    want er zijn toch ook vleermuizen die van bloed leven, zijn er dan ook geen mensen die van bloed kunnen leven?? ;$

    'Xxx


    The clouds i can handle, but i can't fight an eclipse.

    Mythical schreef:
    Je hebt natuurlijk ook nog Don Henry ^^ Die dude die beweert ook echt vampier te zijn en shizzle. hij is best wel koel :P http://www.youtube.com/watch?v=539xWgHhatM&feature=fvsr
    haha geniaal :$ sorry.


    We can only learn to love by loving.

    TomXPinguin schreef:
    ja er was iemand in de middeleeuwen die dracula heette:S en hij dronk mensen bloed van mensen die doodde:X


    De Egyptenaren geloofden ook dat als je bloed dronk dat je dan onsterfelijk werd geloof ik. En Dracula, dat is Vlad Dracul uit roemenie dacht ik en die spitste mensen hun hoofden voor zijn kasteel. En volgens mij dronk hij inderdaad hun bloed.


    "Let them eat cake!"

    zou kunnen dat er zulke rare mensen zijn er zijn toch ook kanibalen


    We only can learn to love, by loving.

    Mythical schreef:
    Je hebt natuurlijk ook nog Don Henry ^^ Die dude die beweert ook echt vampier te zijn en shizzle. hij is best wel koel :P http://www.youtube.com/watch?v=539xWgHhatM&feature=fvsr


    whaa, die is best wel eng xD
    moet je je voorstellen dat hij je vangt op je leeg te slurpen :P dan blijf ik liever mens geloof ik... (A)


    The clouds i can handle, but i can't fight an eclipse.

    Mythical schreef:
    (...)

    De Egyptenaren geloofden ook dat als je bloed dronk dat je dan onsterfelijk werd geloof ik. En Dracula, dat is Vlad Dracul uit roemenie dacht ik en die spitste mensen hun hoofden voor zijn kasteel. En volgens mij dronk hij inderdaad hun bloed.


    owkeeyy, lekker gezellig... :P
    kom je op bezoek, staan er allemaal koppen voor de deur gespiest xD hij had vast geen vrouw...


    The clouds i can handle, but i can't fight an eclipse.

    lovecore schreef:
    ja staat in joepie ;d
    Heb ik ook gezien
    Maar volgens mij heet dat eerder gestoort


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Vampiers niet, gekken wel.
    :Y)


    I clicked my heels and wished for you.

    Jaaaa, dat vraag ik me ook altijd af!
    Stel nou dat er inderdaad vampiers bestaan, en die door de film Twilight super erg zijn geschrokken omdat die film hun geheimen, weliswaar onwetend, maar toch onthult?
    Of misschien lachen ze zich krom omdat we er zo naast zitten?
    Wie weet!


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Er zijn inderdaad mensen die zichzelf beschouwen als vampier en dan bloed drinken van mensen die zicht daarvoor aanbieden. En ja, er zijn serieus mensen die opgewonden worden van dat iemand hun bloed drinkt.. ö
    En er zijn ook vampiervleermeuzen ofzo, die leven van bloed ofzo.
    Maar echt vampiers als in like Twilight, Vampire Diaries, Moonlight ofzo? Nee, dat dnek ik niet.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    [ bericht aangepast op 21 maart 2014 - 1:43 ]


    Let me carve your flesh while you scream your secrets to the stars

    UNCOMMON schreef:
    Dat van die Amerikanen zou kunnen. je hebt wel zo´n gestoorde mensen - denk ik.
    Maar, nee, ik denk niet dat vampieren echt bestaan xd


    I'm just a little girl in a big mean world.

    :') ik heb vroeger toen ik nog jong was een keer een Vampierhandboek gekregen met Sinterklaas. Ik geloofde toen echt een tijdje dat vampiers bestonden xD

    Tranquillity schreef:
    Er zijn inderdaad mensen die bloed drinken. Bepaalde stammen of andere mensen (vb) in Amerika inderdaad, maar ik weet niet of het dan om mensenbloed gaat of om dat van bepaalde dieren. En er zijn inderdaad vleermuizen die van bloed van dieren leven. Die een kleine incisie maken in de hals en dan het bloed opzuigen. Maar of je het echt vampieren of soort van vampieren kunt noemen, geen idee.


    ik heb wel een keer in 'groeten uit de rimboe' gezien dat ze koeienbloed dronken.

    GROOSE.


    Live life like a raver.

    Vampier bestaan niet. Er zijn mensen die bloed drinken, maar dat zijn geen vampier. Ze zijn zoals Joker zegt niet 100%

    Ze bestaan niet,maar er zijn wel mensen die zo zot zijn om dat te willen zijn.