• ik heb gehoord dat er in amerika echt mensen zijn die bloed drinken en denken dat ze een vampier zijn :8
    kunnen vampieren echt bestaan?? ;[
    want er zijn toch ook vleermuizen die van bloed leven, zijn er dan ook geen mensen die van bloed kunnen leven?? ;$

    'Xxx


    The clouds i can handle, but i can't fight an eclipse.

    Ik geloof wel dat ze bestaan! :)
    Er is geen bewijs, maar toch, waar komen anders die mythes en legendes vandaan of hoe je dat zegt? Ik bedoel; alsof iemand zomaar eventjes dracula gaat bedenken, daar kom je niet zomaar op.

    En in Amerika zijn er wel echt mensen die bloed drinken. Ik zag het een keer op National Geographic of zo, zo'n man die ging vertellen dat hij een vampier was en dat hij bloed dronk en zo.

    Al is bloed drinken niet bepaald fijn voor je maag, ik heb namelijk gehoord dat je er van moet overgeven :'D

    HumanSlayer schreef:
    Heey,

    - ik houvan bloed (ook van andermans bloed)
    - hou niet van licht
    - heb bijna tot geen slaap nodig- hou van vleermuizen (heeft er niks mee temaken)
    - heb nijgingen om mensen te bijten.

    Ben ik een vampier!!!!!!!

    Zo ja jippieu(6)(Y):Y)_O_

    Ik geef je een tip. LUL NIET.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Natuurlijk niet, fantasie.

    HumanSlayer schreef:
    (...)

    dat zeg jij je hebt geen bewijs dat ze niet bestaan maar ik heb ook geen bewijs dat ze wel bestaan dus je kan niet zomaar zegggen : ze bestaan niet:((



    hoop het eigenlijk wel(6)(hoera)_O_(yeah)

    En jij gelooft erin? Hahaah :'D, Heb nog nooit zo iets doms gehoord :'DDD

    [ bericht aangepast op 12 april 2010 - 15:23 ]

    [ bericht aangepast op 21 maart 2014 - 1:48 ]


    Let me carve your flesh while you scream your secrets to the stars

    [ bericht aangepast op 21 maart 2014 - 1:48 ]


    Let me carve your flesh while you scream your secrets to the stars

    in amerika heb je ook een vrouw die haar kat met de magnetron ging afdrogen en eentje die denkt dat ze uitverkoren is omdat ze elke keer als het onweert in een open veld gaat staan springen, steeds geraakt wordt door de bliksem en nog leeft.
    Dus je zult dat soort mensen ook wel hebben.


    Alis volat propriis

    UNCOMMON schreef:
    Dat van die Amerikanen zou kunnen. je hebt wel zo´n gestoorde mensen - denk ik.
    Maar, nee, ik denk niet dat vampieren echt bestaan xd


    we are radio hysteria

    Haha,
    nou ik denk wel dat er mensen zijn die bloed drinken..
    Met hun cultuur ofzo XD
    Maar ik weet zeker dat 'r geen vampiers bestaan, zoals Twilight of Graaf Dracula :3


    wth.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2014 - 1:48 ]


    Let me carve your flesh while you scream your secrets to the stars

    echte vampiers bestaan niet. En als je zegt 'we hebben niet bewezen dat ze niet bestaan.', wil ik even vertellen dat het niet bestaan van sinterklaas en de kerstman ook niet bewezen is.
    Als we eerst van alles moet worden bewezen dat het NIET kan, zijn we nog wel even bezig.

    [ bericht aangepast op 12 april 2010 - 16:13 ]


    Alis volat propriis

    hangt er vanaf hoe je het bekijkt in je fantasiewereld wel in de realworld niet. en eskimo`s drinken zeehondenbloed heb ik ergens gelezen maar dan ben je niet gelijk een vampier.


    There`s nothing to say..

    HumanSlayer schreef:
    haha leuk voor je iedereen een eigen mening dodo(6)

    Ik zeg niks, geloof maar dat vampiers bestaan --'

    Dat zijn aparte sextes..
    zij denken dat ze vampiers zijn.
    Natuurlijk zijn het gewoon mensen die hun hoektanden hebben laten verbouwen en bloed zuipen :)


    Love is the movement <3

    ik zou het wel geweldig vinden als vampieren echt zouden bestaan, maar ik denk ook echt dat ze bestaan, maar de meeste vinden van niet denk ik


    A woman's best make up is her smile