• ik heb gehoord dat er in amerika echt mensen zijn die bloed drinken en denken dat ze een vampier zijn :8
    kunnen vampieren echt bestaan?? ;[
    want er zijn toch ook vleermuizen die van bloed leven, zijn er dan ook geen mensen die van bloed kunnen leven?? ;$

    'Xxx


    The clouds i can handle, but i can't fight an eclipse.

    Joh, men zegt wel dat je bloed niet kan verteren, maar dat is niet waar.
    In Zweden ofzo bakken ze er pannenkoekjes van, en kennen jullie bloedworst?
    niks mis mee. doe wat je niet laten kan.


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    uncommon schreef:
    Dat van die Amerikanen zou kunnen. je hebt wel zo´n gestoorde mensen - denk ik.
    Maar, nee, ik denk niet dat vampieren echt bestaan xd

    Nevada schreef:
    Er bestaan inderdaad mensen die bloed drinken van echte mensen, en ook wel gewoon nederlanders.
    Maar, vampieren zoals Graaf Dracula enzo bestaan niet.
    Er zijn ook vleermuizen die leven van het bloed van andere dieren ja XD


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Dit topic is bijna een jaar oud

    Naar mijn mening bestaan vampiers niet =')


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Dit topic is bijna een jaar oud

    Naar mijn mening bestaan vampiers niet =')


    nog 1 dag en dan precies een jaar x'D

    ik denk dat vampiers ook niet bestaan,
    dat het mensen zijn die denken dat ze vampier zijn omdat ze bloed drinken,
    maar jooooh, dat zijn amerikanen, die hebben altijd van dat soort gedoe.


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Er bestaan geen vampieren, maar er zijn wel mensen die denken dat ze zo zijn, en drinken dan bloed


    I love BTR and One Direction!

    iMORTAL schreef:
    Vampiers zijn gewoon mythische figuren die gebruikt worden in spookverhalen en typische romantische verhalen zoals ; Bram stokers, dracula.

    °Vampiers bijten in de nek, of in de pols, waar de slagader zich bevindt, slagader doorbeten? Dan ben je gewoon dood. punt uit.
    * mens met wit huid en rode ogen? Albino, mensen, albino.

    wees toch eens logisch, vampier bijt mens, mens word vampier, vampier bijt mens, mens word vampier etc. zo worden er gelijk duizenden vampier geboren.

    mensen die bloed drinken? Mentaal gestoord.
    sluit ze op in een kamer met alleen bloed om te drinken, binnen een maand zijn ze zeker dood. geloof me.


    Vampieren zijn grotendeels verzonnen. Zoals iemand anders zei sinterklaas is verzonnen. Nou nee, sinterklaas heeft echt bestaan onder de naam Sint Nicolaas en gaf ook echt kado'tjes weg.

    (Gebaseerd op posts van mensen hier en het uiterlijk in films.)
    Vampier:
    - Albino zijn. (Witte huidskleur en rode ogen zoals vele verhalen vertellen)
    -Huid ziekten hebben waardoor ze niet (goed) tegen de zon kunnen.
    -Bloed drinken (Waarschijnlijk niet om te overleven maar om een ideologische reden. Zoals dat je er sterk van word.)
    - Eventueel langere hoektanden hebben, of verlengt hebben zodat ze bloed kunnen gaan drinken. (Als je bloed wilt drinken van andere mensen maar je geen makkelijke manier hebt om dit te doen. Zou de oplossing kunnen zijn om je tanden te verlengen en te verscherpen. (Lange scherpe hoektanden))

    En nog iets, als mensen sterk genoeg denken dat iets zo is, is dat ook. (Voor hen dan.)

    Voorbeeld: Mensen die gek worden en daardoor niet meer de realiteit kunnen scheiden van fictie en daardoor illusie's zien.

    Ander voorbeeld dat zelfs normale(re) mensen kunnen merken. Als je bang bent en je denk bijvoorbeeld dat je achter volgt word. Denk je soms ook ineens iemand te zien terwijl dat bijvoorbeeld niet is. Dit word bijna altijd wel bij ons gescheiden en weten we dat dit uit eindelijk fictie was en dus een verbeelding. Maar iemand die om een of andere reden dat niet meer kan. (Mensen met HEEL veel stres of gewoon mensen die niet 100% functioneren in hun hoofd.) Die zal dat zien als realiteit en terwijl jij als je dan nog een keer kijkt niets meer ziet. Kunnen zij nog steeds iemand zien.
    Hiermee bedoel ik dat als je ( "echt" ) denkt dat iets kan/is dan kan dat soms ook (voor jou) zo zijn.

    Dit gaat natuurlijk niet zo als je maar lang genoeg blijft denken. "Ik zie een man daar. Ik zie een man daar. Ik zie een man daar. Ik zie een man daar." Dat is gewoon je eigen voor de gek houden.

    Maar als je dus daardoor denkt dat je sterker bent dan anders kan dit echt zo zijn.
    Als jij iets heel graag wilt of nog beter MOET. (Adrenaline uitgesloten natuurlijk.) Ben je ook veel sneller/sterker. Dus je lichaam kan wel degelijk meer dan je zelf denkt. En als je onderbewustzijn denkt dat je meer kan dan je normaal zou denken kan je dat ook. Bij een noodgeval is dit automatisch en bij mensen die denken dat iets je sterker maakt, stimuleren ze dit.

    Dus nee ik denk niet dat vampieren bestaan net als in films enzo. Maar het ligt er ook aan wanneer iemand een vampier is. Als ik zeg dat iemand een AMEPLAJEM is als hij rood haar heeft, lange neus, geen haar (kaal) en erg behaard. Dan zet ik die mensen in een hoekje met de naam AMEPLAJEM, net als een stereotype. Dus echt zeggen dat ze niet bestaan ligt er aan wanneer je vind dat iemand een vampier is. Dit kan zijn als ze aan alle "criteria" voldoen of zelf al als ze bloed drinken.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2011 - 14:33 ]

    Nee, er bestaan geen echte vampiers. Wel gekken.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik moet meteen denken aan Vincent de Vampier van Uri Geller. x'D


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Volgens mij bestaan vampiers niet.
    Er zijn wel mensen die bloed drinken, maar daar zitten gewoon een paar schroefjes los


    Life is full of choices and trying

    Vampiers bestaan niet die mensen zijn gewoon niet zo erg goed bij hun hoofd


    I love you Irem

    Oja! Mensenbloed is niet verteerbaar door mensen zelf. Dierlijk bloed wel xD
    Nog steeds geen reden om iemand even lekker leeg te zuigen.


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    oeeh lijkt me freaky. Gelukkig woon ik niet in Amerika :'D


    You know my name,not my story.

    Nee ze bestaan niet. ;] Maar ik denk best dat we met al die genetische kennis en kennis over DNA best vampieren kunnen 'klonen' ofso. ;D
    Dat lijkt me eigenlijk wel vet, maarja dat is verboden hea. ;$


    Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.

    OJA; doktoren kunnen bloed KOPEN.
    waarom wil je dat hebben???


    Hackers suck - and so do you, assh*le