• ik heb gehoord dat er in amerika echt mensen zijn die bloed drinken en denken dat ze een vampier zijn :8
    kunnen vampieren echt bestaan?? ;[
    want er zijn toch ook vleermuizen die van bloed leven, zijn er dan ook geen mensen die van bloed kunnen leven?? ;$

    'Xxx


    The clouds i can handle, but i can't fight an eclipse.

    ankaxanime schreef:
    ik zou het wel geweldig vinden als vampieren echt zouden bestaan, maar ik denk ook echt dat ze bestaan, maar de meeste vinden van niet denk ik

    over wat voor vampiers heb jij het?
    Een Edward ofzo zou wel cool zijn, maar zou je nou echt zo blij zijn als er opeens een gast je leeg komt zuigen en je vermoordt? Ik namelijk niet.
    Niet dat het sowieso theoretisch al mogelijk zou zijn xD


    Alis volat propriis

    UNCOMMON schreef:
    (...)
    Het betrouwbaarste blad OOIT (cat)


    Ja, man. Dat weet toch iedereen. :Y)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Er bestaan geen echte vampieren, maar er zullen vast mensen zijn die bloed drinken xD


    Life is hard and then we die

    HumanSlayer schreef:
    (...)

    jouw mag ik. En dat van bloed drinken dat je dan overgeeft geloof me dat is niet zo kan ik weten;)

    Even heel snel hé: Als je alleen van jezelf bloed hebt gedronken, dat helpt niet oke? Van wie zou je dan bloed moeten drinken? Kom op zeg dude. En een 'echte' vampier, zou hier heus niet neerzetten dat die dan dat is hoor. Je moet niet lullen.
    En over Dracula: Ze dachten, en denken nog steeds, dat Dracula echt een vampier is/was. Dat is hij niet! Dat komt alleen door de film van Bram Stoker die dat bedacht had. De mythes zullen part deels wel waar zijn. Maar dat hij een vampier is, nee. Sorry voor je leuke wereldje.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2014 - 1:44 ]


    Let me carve your flesh while you scream your secrets to the stars

    ELECTROshit schreef:
    Er zijn zelfs mensen die denken dat ze weerwolven zijn. x'D


    Zoals jij. :]


    I hope you die :3

    HumanSlayer schreef:
    (...)

    weetje nerd iedereen heeft zijn eigen mening en laat dat daarbij en dat kan je van niemand veranderen jij gelooft misschien in jezus ik niet jij gelooft misschien in de hemel ik niet dus als ik in vampieren of lycans wil geloven laat me daar dan ook in geloven

    groetjes,

    psychopaat(6):Y)
    Zou je eventjes op je woorden willen letten? Wij schelden hier op quizlet niemand uit. Ook niet als we boos zijn op diegene.


    Life is hard and then we die

    HumanSlayer schreef:
    (...)

    weetje nerd iedereen heeft zijn eigen mening en laat dat daarbij en dat kan je van niemand veranderen jij gelooft misschien in jezus ik niet jij gelooft misschien in de hemel ik niet dus als ik in vampieren of lycans wil geloven laat me daar dan ook in geloven

    groetjes,

    psychopaat(6):Y)

    @PUKKELXDING: Thanks for that.
    @HumanSlayer: Ik zeg toch ook niet dat je het niet mag zeggen? Ik vind het alleen bullshit dat je dat zegt. Een 'echte vampier' gaat heus niet op Quizlet in een topic zeggen dat die vampier is hoor. Ik weet niet wat jij allemaal denkt, maar goed. Ik geloof ook niet in de hemel en god etc hoor, ik geloof dan wel in het paranormale of iets dat er meer is dan deze wereld. En niemand zei dat ik niet in vampiers geloofde? Weetje, als jij denkt dat je een vampier bent, veel plezier ermee. Haha, dat zal wat worden.

    [ bericht aangepast op 13 april 2010 - 14:22 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Joker schreef:
    Er zijn zulke vleermuizen en er zijn mensen die bloed drinken, maar die doen dat omdat ze niet 100% zijn.

    Er bestaan geen vampiers.


    I solemny swear i am up to no good

    [ bericht aangepast op 21 maart 2014 - 1:46 ]


    Let me carve your flesh while you scream your secrets to the stars

    [ bericht aangepast op 21 maart 2014 - 1:45 ]


    Let me carve your flesh while you scream your secrets to the stars

    HumanSlayer schreef:
    (...)

    sorry hoor maar n e r d is toch geen scheldwoord:|
    Je bedoelt het gemeen, je probeert diegene zich slecht te laten voelen door dit soort woorden te gebruiken. Je maakt een vergelijking met iets waardoor zij zich slecht voelt. Nerd hoeft geen scheldwoord te zijn, maar op de manier hoe jij het brengt is het dus wel een scheldwoord.


    Life is hard and then we die

    [ bericht aangepast op 21 maart 2014 - 1:48 ]


    Let me carve your flesh while you scream your secrets to the stars

    HumanSlayer schreef:
    (...)

    Maar misschien bedoelde ik het niet zo misschien was het wel op een andere toon bedoeld niet boos maar misschien grappig dat kan je nooit weten je kan de emotie er niet achter zien als iemand het typt
    Dat maakt niet uit. Je houdt je gewoon aan de regels, klaar. En als je niet zeker weet of het verkeerd opgevat kan worden, dan zeg je het gewoon niet.


    Life is hard and then we die

    Discussie. ö


    I hope you die :3