• ik heb gehoord dat er in amerika echt mensen zijn die bloed drinken en denken dat ze een vampier zijn :8
    kunnen vampieren echt bestaan?? ;[
    want er zijn toch ook vleermuizen die van bloed leven, zijn er dan ook geen mensen die van bloed kunnen leven?? ;$

    'Xxx


    The clouds i can handle, but i can't fight an eclipse.

    Die vleermuizen ken ik, dat izjn vampiervleermuizen.
    (Logische naam)

    Ze gingen zo'n man op zo'n stoel zetten in kamer met
    zo'n beest en die ging idd zijn bloed dirnken :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wat mensen wel niet allemaal denken van hunzelf.
    Geesh, je wilt toch geen vampier zijn.
    Het zijn geen echte vampiers maar wannabe's denk ik.


    Don't dream your life, but live your dream!

    x7UP schreef:
    Die vleermuizen ken ik, dat izjn vampiervleermuizen.
    (Logische naam)

    Ze gingen zo'n man op zo'n stoel zetten in kamer met
    zo'n beest en die ging idd zijn bloed dirnken :p


    Ja klopt, dat heb ik ook een keer gezien! Op Animal planet of zo.. : P


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Er zijn mensen die bloed drinken.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    ja en mensen eten ook mensen


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    vamandam schreef:
    ja en mensen eten ook mensen

    ja kanibalen:Y)


    Me so good.

    Fack, busted :$


    No growth of the heart is ever a waste

    NessieCullen schreef:
    maar is bloed niet illegaal??
    dat is dan ook vervelend xD dan ben je verslaafd aan een illegale substantie...
    of kun je daar iets voor aanvragen ofzo?? ^-^


    LOL xD
    echte vampiers zulle nie bestaan mr wel gestoorde mensen die denke da ze r 1 zijn of verslaafd zijn aan bloed


    Only those who listen can hear

    Haha. ='D
    Er zijn wel mensen die niet kunnen overleven in de zon, door een huidziekte. Als ze overdag in contact komen met de zon, dan verbranden ze. Daarom kunnen die mensen enkel 's nachts buiten komen.
    & er zijn natuurlijk ook mensen die bloed drinken.
    Maar échte vampiers? Ik denk niet dat ze bestaan, maar ergens hoop ik het wel.
    Moeten ze wel op dierenbloed leven, ik heb geen zin om leeggezogen te worden. :']


    Great minds think alike.

    Vampiers zijn gewoon mythische figuren die gebruikt worden in spookverhalen en typische romantische verhalen zoals ; Bram stokers, dracula.

    °Vampiers bijten in de nek, of in de pols, waar de slagader zich bevindt, slagader doorbeten? Dan ben je gewoon dood. punt uit.
    * mens met wit huid en rode ogen? Albino, mensen, albino.

    wees toch eens logisch, vampier bijt mens, mens word vampier, vampier bijt mens, mens word vampier etc. zo worden er gelijk duizenden vampier geboren.

    mensen die bloed drinken? Mentaal gestoord.
    sluit ze op in een kamer met alleen bloed om te drinken, binnen een maand zijn ze zeker dood. geloof me.

    Marvelouss schreef:
    Dat van die Amerikanen zou kunnen. je hebt wel zo´n gestoorde mensen - denk ik.
    Maar, nee, ik denk niet dat vampieren echt bestaan xd


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Het is gewoon niet mogelijk om alleen van bloed te leven, voor mensen tenminste. Dat lijkt mij.
    Maar muggen zijn stiekem ook vampiers hè!


    Felix

    ze kunnen het wel gaan drinken maar dat wil nog niet zeggen dat ze vampiers zijn `-.-


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Nevada schreef:
    Er bestaan inderdaad mensen die bloed drinken van echte mensen, en ook wel gewoon nederlanders.
    Maar, vampieren zoals Graaf Dracula enzo bestaan niet.
    Er zijn ook vleermuizen die leven van het bloed van andere dieren ja XD


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Je kan niet op bloed leven. Als je bloed letterlijk drinkt, ga je hartstikke dood...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.