• De stelling van vandaag luidt:
    De vrouwen van vroeger waren veel gelukkiger

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oneens


    Love is the movement <3

    Oneens, vroeger hadden vrouwen veel minder rechten.
    (Volgens mij xD)


    So I'm gonna buy a gun and start a war, if you can tell me something worth fighting for

    Hoe weet je dat?
    Heb je met ze gepraat dan? 8D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hahaha, hoe kom je dáár bij? x'D
    Oneens, want toen waren vrouwen alleen maar handig voor in de keuken en het opvoeden van kinderen.


    You are beautiful, you are love.

    Oneens.


    Smiling but close to tears.

    Vroeger was het leven makkelijker,
    maar of de vrouwen nou gelukkiger waren?
    We kunnen nu toch gewoon kiezen wat we doen?
    Zij niet :]


    If Taylor wood be dead, the filmindustry wood be too

    NEE!!!!. echt niet joh. moesten al 't werk doen... mochten niet eens een cariere opbouwen... alleen maar zwanger worden en werken. naja, zo zie ik het. en er was geen computer of i-pod dus het zou daar vast niet beter geweest zijn.


    You are the only boy worth drawing stupid hearts all over my notebook <3

    zeker wel!


    Ik geloof niet in bijgeloof, dat brengt ongeluk.

    oneens, vrouwen mochten niks, alleen maar voor het gezin zorgen.


    It's not the same without you.

    Sutherland schreef:
    (...)
    Het zijn per se vrouwen, omdat er in de titel niets over mannen wordt verteld.

    En aan de ene kant hadden ze altijd een man die voor zijn gezin zorgde, zodat het niet verging van honger. En kijk nu hoeveel vrouwen alles in hun eentje moeten oplossen door echtscheidingen of mannen die te vrij zijn om over het lot van de vrouwen te beslissen in wiens buik ze een kind geplant hebben.
    Maar aan de andere kant hebben we ook meer vrijheid en dat is ook een pluspunt. En toch kan ik niet zeggen dat ik het er mee eens ben.


    Ben het met jou eens love. (:
    En vroeger waren ze dat gewend, dus waren ze ook vaak genoeg gelukkig. En veel sneller als wij nu tegenwoordig ook vaak.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    haha hoezo dat

    Oneens. Vroeg konden ze byna niks doen, alleen schoonmaken en voor de kinderen zorgen, das zowat alles en nu kunnen vrouwen vééél meer dan dat doen ^^


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Geluk was vroeger anders! Je kan niet zeggen dat geluk nu vergelijkbaar is met geluk van vroeer. En Ik denk niet dart het vroeger zo veel beter was! Wat bedoel je trouwens met vroeger? De vorige eeuw? Middeleeuwen? Prehistorie?


    Make This World Deep So I Can Jump In It!

    Umerla schreef:
    Waarom per sé vrouwen? En ik vind sowieso dat wij daar niet over kunnen oordelen, aangezien we niet weten hoe het vroeger was en het dus ook niet met 'nu' kunnen vergelijken. Vage stelling.


    -

    Nou vroeger mochten ze bijna niks dus ik denk persoonlijk dat de vrouwen tegenwoordig gelukkiger zijn :'D


    -