• De stelling van vandaag luidt:
    Scholen moeten zich meer bemoeien met het privé leven van de leerlingen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Haha, nee (:
    Nou ja, het ligt waarschijnlijk ook aan mij, want ik hou liever alles voor me.


    wth.

    ja, mee eens.
    Ik vind wel dat de school moet weten hoe het gaat met het kind. Als 1 van de ouders heel erg ziek is of zo. Dat ze er rekening mee kunnen houden.
    Ik vind ook wel dat ze niet helemaal boven op moeten duiken, maar wel gewoon de belangrijke dingen weten.


    If Taylor wood be dead, the filmindustry wood be too

    eens


    Ik geloof niet in bijgeloof, dat brengt ongeluk.

    Kvind van niej , buite asg egt ziet dat der ix mis is fzo , da die bv. zwaar verslaafd is aan dn drugs fzo , of as die leerling zelf om hulp komt vrage , maar anderz vink da leerkrachte geen zaken ebben me n leerling zijn f haar persoonllijk leve

    WHAAA!! dacht het niet! ik vind dat ze dat al te veel doen.
    Maar in sommige gevallen ook weer wel, bijvoorbeeld als de kinderen mishandeld worden of drucs gebruiken allemaal dat soort dingen, dat moeten ze niet gewoon gaan negeren ofzo.

    Oneens dat doen ze al veel te veel.


    The way we live, is the way we die

    nee juist niet prive leven gaat de school niks aan vind ik


    Miracle!!

    Nee.

    In de eerste dachten de leraren blijkbaar dat er iets mis met me was, want ik moest een keer per twee weken bij mijn mentor komen voor een gesprek.
    Ze zou me leren plannen [ dat kon ik inderdaad wel zeer hard gebruiken ] maar begon ondertussen ook over andere dingen te lullen.

    Natuurlijk merkten mijn klasgenoten dat ik er ziek vaak heen moest en gingen roddelen over wat ik daar dan elke keer deed.

    Het werkte alleen maar negatief, bij mij in elk geval. Natuurlijk is het bij iedereen anders, maar er was niets mis met me, dus ik weet ook niet waarom het nou eigenlijk was.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2010 - 12:31 ]

    Oneens, alleen wanneer leerlingen daar zelf om vragen of misschien een klein gesprekje als ze wat vermoeden. Maar als de leerling niet geholpen wilt worden moeten ze daar ook niet tegenin gaan.


    'I love you too,' I said. 'More than my own life.'

    neey0_0

    [ bericht aangepast op 11 juli 2010 - 14:36 ]

    Ligt eraan in wat voor leefomstandigheden een bepaalde leerling heeft.


    All this dampness is damp.

    TOTAAL ONEENS
    TOTAAL ONEENS
    TOTAAL ONEENS

    Omdat ze 'leraren' zijn hoeft dat niet te betekenen dat ze gelijk alles in je privé leven horen te weten!?

    Mijn leven op mijn basisschool is aan deze stelling kapot gegaan, ZE MOGEN NIET JE PRIVÉ LEVEN WETEN,


    Whatever.

    Oneens, leraren hoeven zich sowiesow niet te bemoeien. =)


    Levensgenieter.

    Hoeft het niet?

    mee eens en ook niet mee eens!
    mee eens; scholen moeten toch wel wat achtergrond informatie hebben. Als een kind problemen zou hebben moet de school dat ook weten. Om zo nodig hulp te bieden.
    niet mee eens: dat is gewoon schending van de privacy!


    Make This World Deep So I Can Jump In It!