• Wat vinden je ouders van je stijl?..


    -Mijn ouders vinden scene 'gemeen' nietmooi en te oud voor mij , ik zeg dan steeds , mama welkom in de 21'ste eeuw?! dit is mijn stijl en daarmee uit...
    Overlaatst kocht ik een mooi scene topje , ik deedt het aan voor een feestje en moest het weer direct uitdoen :S



    En als je je haar laat kleruen en kleren koopt enzo ... wat vindt je dan van de prijs??

    neit bepaald geweldig xD. En nu heb ik nog neit eens de stijl die ik echt wil.

    ze vinden dat ik soms te donker wordt ..


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    mijn ouders vinden mijn stijl de klassiek, seutig, of te veel klasse xD jaja, dan zeggen ze, Lisa je woont hier niet in Hollywood xD

    ze vinden hem wel leuk...
    omdat ik voor de mystyle ga en niet voor de mode^^


    I am an idiot, I move.

    Volgens mij ben ik hier bij de weinigen die niet emo, scene of wannebe is XD

    ben egt vanalles beetje gothic beetje emo beetje skater maar voorla mijzelf ;)


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Volgens mij ben ik hier bij de weinigen die niet emo, scene of wannebe is XD


    nee hoor ben ik ook niet ;)


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    ben egt vanalles beetje gothic beetje emo beetje skater maar voorla mijzelf ;)


    zo hoort hett ;)

    Ik mag geen scene zijn.
    Geen extensions, geen mooie makeup...
    Daarom ben ik altijd zo blij als ik naar een vriendin ga, dan maak ik me daar altijd mooi scene op, en doe ik m'n haar mooi.
    Ik was al heel blij toen 'k een stuk van m'n haar zwart mocht. Maar da's er nu al weer uit en 'k denk niet dat'k het nog een keer moet vragen.
    Als ik zeg dat ik m'n haar zo scene wil, dan zegt m'n mama dat't niet mag. M'n papa vind de haarstijl wel heel mooi.
    En het gaat sowieso niet met m'n lompe krullen.


    One man's fun is another's hell.

    Volgens mij ben ik hier bij de weinigen die niet emo, scene of wannebe is XD



    Ik ben nou niet bepaald 'scene' , ik hou gewoon van flashy kleuren enzoow :D

    voor de rest draag ik ook niet de hele tijd 100 armbandjes en sexy topjes hoor xD

    mijn moedder vind het echt leuk! en zegt dat ze er geen probleemen mee heeft ijn vcader wel wat meer maar hij verbied het me niet gelukkig xD

    x


    http://dwergiie.blogspot.com/

    ik vind zo'n noen styl of hoe het mag hetten helemaal geweldig heb ooit zo een shirtje gekocht me ouders gingen helemaal tekeer :S ze willen dat ik van ddat kak kleding ga dragen ,, nou nee !! dus nou draag ik spijker + shirtje,, gwoon simple ..:P daar zijn ze wel te vrede alleen als ik met me ouders shop dan komt er gwoon oorlog!!xD


    (doeg)


    My Foughts You Can't Decode

    Armbanden draag ik wel veel, omdat 'k gewoon verslaafd ben aan m'n armbanden, want die hebben allemaal een betekenis voor mij.
    En dat mag ik wel, nagels lakken ook, maar felle makeup ofzo, no way.


    One man's fun is another's hell.

    Ik mag geen scene zijn.
    Geen extensions, geen mooie makeup...
    Daarom ben ik altijd zo blij als ik naar een vriendin ga, dan maak ik me daar altijd mooi scene op, en doe ik m'n haar mooi.
    Ik was al heel blij toen 'k een stuk van m'n haar zwart mocht. Maar da's er nu al weer uit en 'k denk niet dat'k het nog een keer moet vragen.
    Als ik zeg dat ik m'n haar zo scene wil, dan zegt m'n mama dat't niet mag. M'n papa vind de haarstijl wel heel mooi.
    En het gaat sowieso niet met m'n lompe krullen.


    als ik vraag om mijn haar te kleuren is da direct , zeg kind hoe oud zijt gij ? zijt gij zot ofwa ? ik zie altijd kindjes mooi gekleed en gij gaat erzo wa bijlopen. ik vraag mij dan af waar de scenegirls zitten op straat want als ze ze moest zien mocht ik da mss....


    als ik vraag om mijn haar te kleuren is da direct , zeg kind hoe oud zijt gij ? zijt gij zot ofwa ? ik zie altijd kindjes mooi gekleed en gij gaat erzo wa bijlopen. ik vraag mij dan af waar de scenegirls zitten op straat want als ze ze moest zien mocht ik da mss....

    Als mijn mama scene mensen zou zien, zou ze flippen en het mij nog meer verbieden.
    Van m'n papa mag 'k het wel, een beetje, maarja, van m'n mama niet...


    One man's fun is another's hell.