• Wat vinden je ouders van je stijl?..


    -Mijn ouders vinden scene 'gemeen' nietmooi en te oud voor mij , ik zeg dan steeds , mama welkom in de 21'ste eeuw?! dit is mijn stijl en daarmee uit...
    Overlaatst kocht ik een mooi scene topje , ik deedt het aan voor een feestje en moest het weer direct uitdoen :S



    En als je je haar laat kleruen en kleren koopt enzo ... wat vindt je dan van de prijs??

    mijn moeder roept de hele dag door ben je nu oowk al emo??
    en elke weer is het NEEEHEEE ik ben mezelf
    ik ben oowk mijzelf ;)
    ik ben een beetje gothic een beetje skater en een beetje emo maar vooral mijzelf!!



    mijn zus zegt da altijd, EEMOO

    ik ben dat Niet maar ik heb vrienden die dat wel zijn , ojaa , ze is ook jaloers omdat ik meer aandacht krijg van jongens dan zei x]

    daar diss ik haar altijd mee uit xD

    (...)


    mijn zus zegt da altijd, EEMOO

    ik ben dat Niet maar ik heb vrienden die dat wel zijn , ojaa , ze is ook jaloers omdat ik meer aandacht krijg van jongens dan zei x]

    daar diss ik haar altijd mee uit xD


    whaha ik heb oowk emo vriendinnen mijn moeder denkt nu dus dat ik mee wil lopen maar ik loop egt niet zoals hun drbij ik loop er oowk skater en gothic bij xD


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Mijn stijl is vanalles en nog wat en mijn ouders zeuren er niet over. Als ik vraag of ik mijn haar mag verven mag dat en als ik te veel make-up op doe is dat mijn probleem :P

    Ik draag altijd spijkerbroeken en een zwart shirtje en soms nog een vest. Mijn haar is altijd in een vreemde kleur en nu blauw met zwart. Mijn moeder vind het super, zij was vroeger ook zo net als mij. Mijn vader zegt dat als het er niet uitziet ik ermee voor lul loop dus ik moet het zelf weten. Mijn oma vind het alleen niks, een jurk en rok hoort bij een dame zegt ze nou ama nooit niet dat ik die dingen ga dragenxD dat geld ook voor hakken en die hoef ik ook niet. Eigenlijk heb ik het (naar mijn idee) wel makkelijk met mijn ouders:)

    myn ma seurt hele tijd xl
    erover mr myn pa vind alles goe x3
    whaha kreeg laatst vn hem nog nieuwe studriem x3 x3


    We can only learn to love by loving.

    Uhm. weet ik niet eens. Me moeder is er niet wild van.. en me vader .. die vind alles zowat goed..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Mijn ma boeit het niet? Want like, ik doe het toch wel.
    Ze vind het wel cool omdat ze vroeger altijd tegen datsoort mensen opkeek maar het zelf niet durfde.
    M'n haar verven kost enorm veel enzo, maarja. I love it. ^^
    Kleding doe ik niet zo moeilijk over, leuke combi maken klaaar. ^^

    ben mezelf toch,
    spap geeft er niet zoveel om hoe ik er uit zie :]
    Als ikmaargeen domme dingen ga doen ofzoiets,
    sma vind het een beetje raar hoe ik er uit zie
    maar dat boeit me niet :]

    kus :Y)


    I can't see the future with tears in my eyes

    Ik zou dat nooit mogen emo of scene worden, en eigenlijk ook niet echt willen, want dan zou iedereen zou kijken van, 'kijk haar daar nou eens lopen' maar ik ben wel niet gekleed zoals iedereen hier in dit boerengat, ik draag vrij klasse kleren, très chique, wat men pa wel bevalt ^^ maar men ma minder xD

    En omg -_- hopelijk klinkt dit niet te ego -_-'

    Muha mensen kijken/wijzen altijd bij mij. ^^ Maarja dat boeit me geen flikker ofzo, dat hebben ze toch altijd gedaan.
    En ik vind het leuk om dingen uit te proberen en mensen te shockeren. Al hebben de meeste hier in Zaandam zoiets van 'daar heb je dat kind met dat haar, welke kleur is het nu?' :')

    Mijn ouders vinden het niet erg :O

    als ik een gothic jurk aan wil mag het zo :O


    Haterszz shut you're mouth and shoot yourself dead

    ze vinden myn styl niet helemaal geweldig.
    Maar.. Ze accepteren het gewoon.

    Eerst ging ik altijd samen met mijn ma winkelen en alles.
    Liet ze allemaal van die walgelijke dingen zien die niet mijn smaak zijnxD
    Maar.. Nu zoekt ze meer dingen naar mijn smaak, ookal vindt ze het nooit helemaal leuk wat ik draag.

    Maar goed, zo ben ik(A):)


    hat kalte Füße! Wo bleibt der Sommer?

    Mijn ma haat mijn stijl, vn mn pa mag ik gewoon mezelf zijn maarja dii zie ik niet zo veel =(

    maar ik trek mij niks aan vn wat andere zegge, ik ben gewoon mezelf

    overlaatst was ik met mijn ouders op de camping en er zat een groep meisjes vn mijn leeftijd en toen ik voorbij liep zei zo ene 'Kijk, daar is dii freak'

    en ik zo tege mn broer 'Kijk daar is dii slet!'

    Mn broer heeft zich doodgelache xD


    The quiet scares me because it screams the truth ..

    NIET GEWELDIG xD.

    Ze zijn anti rap enzo en anti urban xD xD. Ik ben Urban en luister rap enzo xD.

    Maar ik zeg altijd: Ik bepaal zelf wat ik zeg, doe en draag en verder boeit het me geen ene flikker wat anderen ervan vinden ;).

    Alsof hun muziek zo geweldig is :S.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    NIET GEWELDIG xD.

    Ze zijn anti rap enzo en anti urban xD xD. Ik ben Urban en luister rap enzo xD.

    Maar ik zeg altijd: Ik bepaal zelf wat ik zeg, doe en draag en verder boeit het me geen ene flikker wat anderen ervan vinden ;).

    Alsof hun muziek zo geweldig is :S.


    Vetjes^^ kent ge unikkatil? 1 van men favoriete urbanrap groepen :D