• Wat vinden je ouders van je stijl?..


    -Mijn ouders vinden scene 'gemeen' nietmooi en te oud voor mij , ik zeg dan steeds , mama welkom in de 21'ste eeuw?! dit is mijn stijl en daarmee uit...
    Overlaatst kocht ik een mooi scene topje , ik deedt het aan voor een feestje en moest het weer direct uitdoen :S



    En als je je haar laat kleruen en kleren koopt enzo ... wat vindt je dan van de prijs??

    ik vind zo'n noen styl of hoe het mag hetten helemaal geweldig heb ooit zo een shirtje gekocht me ouders gingen helemaal tekeer :S ze willen dat ik van ddat kak kleding ga dragen ,, nou nee !! dus nou draag ik spijker + shirtje,, gwoon simple ..:P daar zijn ze wel te vrede alleen als ik met me ouders shop dan komt er gwoon oorlog!!xD


    (doeg)


    met da shoppen heb ik het zelfde probleem ze , dan isda weer , eii en mijn ma vindt de pimkie ROMMEL :S:S ik mag daar niks kopen eh! maar als ik me vriendinnen ga shoppen, koop ik daar echt veel en kan ze er niks aan doen x]

    Volgens mij ben ik hier bij de weinigen die niet emo, scene of wannebe is XD


    Ik ben oog geen emo, scene of wannabe.!

    (...)
    Als mijn mama scene mensen zou zien, zou ze flippen en het mij nog meer verbieden.
    Van m'n papa mag 'k het wel, een beetje, maarja, van m'n mama niet...



    mijn pa trekt zich er toch niks vanaan xD als ge iets laat zien isda , mooi! en wss heeft hij het niet gezien xD
    naja , mij een zorg
    ..

    ze trekken zich er niet zoveel van aan :')

    alleen mag ik geen lippiercing, dus ga ik die dan maar achtr hun rug om late zette :')
    (A)

    Ze trekken zich er weinig van aan, omdat ik het toch doe ><


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)

    Ik ben oog geen emo, scene of wannabe.!

    daarom zei ik
    ik ben één van de WEINIGEN ^^

    en mijn ma vindt de pimkie ROMMEL ik mag daar niks kopen eh! maar als ik me vriendinnen ga shoppen, koop ik daar echt veel en kan ze er niks aan doen

    Dat vind m'n mama dan wél weer mooie kleding. Maar zo Hello Kitty-dingen ofzo, dat vindt ze te ver gaan. Ze was een beetje heel boos toen ik thuiskwam met een Hello Kitty-pyjama.
    En ik hoop echt dat ze nóóit de foto's te zien krijgt die ik met m'n vriendinnen heb gemaakt.


    One man's fun is another's hell.

    (...)

    als ik vraag om mijn haar te kleuren is da direct , zeg kind hoe oud zijt gij ? zijt gij zot ofwa ? ik zie altijd kindjes mooi gekleed en gij gaat erzo wa bijlopen. ik vraag mij dan af waar de scenegirls zitten op straat want als ze ze moest zien mocht ik da mss....


    Hm.. dat heb ik nu ook. Ik wil me haar ook kleuren. Ik heb nu blond.. word er gek van. Nee beter: ben het beuh! Al 14 jaar hetzelfde.. -_-' & als ik aan me mam vraag om te kleuren (liefst donker.. Bruin of Zwart) antwoord ze hetzelfde. Te jong & blablabla.. & dan vergelijkt ze me ook nog met andere & dan zeg ik 'ik ben DE ANDERE niet! Ik ben Ik! leer er mee leven' & dan word ik naar mijn kamer gestuurd.. Pf.. een paar vriendinnen van me hebben hun haar zelfs al gekleurt vn toen ze 12 waren.. dan zegt me mam: niks mee te maken.. Pf.. =(


    You're my lullaby, my kiss goodnight, angel, sweet love of my life (l)

    ze trekken zich er niet zoveel van aan :')

    alleen mag ik geen lippiercing, dus ga ik die dan maar achtr hun rug om late zette :')
    (A)


    Heb snakes laten zetten (snakebite) en moest ze er weer uitdoen of anders kreeg ik kei veel straf enzoo ... nu heb ik littekens en sta ik me weer een 15 min langer te make-uppen x]

    (...)

    zo hoort hett ;)


    ThanQ :P


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    (...)
    Dat vind m'n mama dan wél weer mooie kleding. Maar zo Hello Kitty-dingen ofzo, dat vindt ze te ver gaan. Ze was een beetje heel boos toen ik thuiskwam met een Hello Kitty-pyjama.
    En ik hoop echt dat ze nóóit de foto's te zien krijgt die ik met m'n vriendinnen heb gemaakt.


    whaha heb ook een hello kitty pyjama samen met mn moeder gekogt vond ze juist lol!!!(H)


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    (...)

    Hm.. dat heb ik nu ook. Ik wil me haar ook kleuren. Ik heb nu blond.. word er gek van. Nee beter: ben het beuh! Al 14 jaar hetzelfde.. -_-' & als ik aan me mam vraag om te kleuren (liefst donker.. Bruin of Zwart) antwoord ze hetzelfde. Te jong & blablabla.. & dan vergelijkt ze me ook nog met andere & dan zeg ik 'ik ben DE ANDERE niet! Ik ben Ik! leer er mee leven' & dan word ik naar mijn kamer gestuurd.. Pf.. een paar vriendinnen van me hebben hun haar zelfs al gekleurt vn toen ze 12 waren.. dan zegt me mam: niks mee te maken.. Pf.. =(


    echt eh ! ik heb da ook!
    mij vriendinnen ook ,als ik bj hun loop ben ik zo anders .. die hebben zo een scenekapsel en ik zo gewoon een beetje opgekamt korter want extensions zijn te gemeen zegt mijn mama <.<
    + die vergelijkt mij ook altijd met mijn vroegere vriendinnen uit de basis school , zovan die seutige trutjes die alles aandoen wat hun mama zegt..
    tgg leuke mama hoor <.<

    Ik ben gewoon mijzelf,Maar ja mijn style is ook niet de normaalste zaak van de wereld,Ze vinden het allebei niet zoo,Maar ze laten mij men gang gaan,Als ik maar niet te overdrijf;P


    Pictures fade away, but memories are forever

    ze trekken zich er niet zoveel van aan :')

    alleen mag ik geen lippiercing, dus ga ik die dan maar achtr hun rug om late zette :')
    (A)


    ik mág als ik het egt zou willen wel
    maar ik vind een lippiercing vooral damn secci bij jongens(H)


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    (...)

    whaha heb ook een hello kitty pyjama samen met mn moeder gekogt vond ze juist lol!!!(H)



    heb 6 hello kitty pyjama's xD
    heb er ook een met gloomybears en regenboogjes op :D