• Wat vinden je ouders van je stijl?..


    -Mijn ouders vinden scene 'gemeen' nietmooi en te oud voor mij , ik zeg dan steeds , mama welkom in de 21'ste eeuw?! dit is mijn stijl en daarmee uit...
    Overlaatst kocht ik een mooi scene topje , ik deedt het aan voor een feestje en moest het weer direct uitdoen :S



    En als je je haar laat kleruen en kleren koopt enzo ... wat vindt je dan van de prijs??

    hb gn stijl xD
    kbn stijlloos ofoz >.<
    all e tis te zegge, ik koop meestal dinges die mn moeder geod vnd >.< als ik iets wil, en zij vind het niet goed begint ze een hele uitleg enzo en dr heb ik egt gn zin meer in :o
    soms verzet ik me er wel tegen,...


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    + die vergelijkt mij ook altijd met mijn vroegere vriendinnen uit de basis school , zovan die seutige trutjes die alles aandoen wat hun mama zegt..

    Dat doen ze bij mij dan weer als het over school gaat
    "En Shana, die studeert zo goed en die haalt zo'n goeie punten!"
    "Mama, ik bén Shana niet, en Shana studeert tot midden in de nacht als het examens zijn!"
    Discussie gesloten, ik heb gewonnen xD


    One man's fun is another's hell.

    (...)
    Dat doen ze bij mij dan weer als het over school gaat
    "En Shana, die studeert zo goed en die haalt zo'n goeie punten!"
    "Mama, ik bén Shana niet, en Shana studeert tot midden in de nacht als het examens zijn!"
    Discussie gesloten, ik heb gewonnen xD


    tijdens de examens ging het zo xD:

    eerste dag : ik kom thuis , hoor ik vanboven roepen 'ja jolienà STUDEREN! '
    ik zo van jaa mag toch ffkes w8 kom net van sgool
    nenenee, nu iedreen studeert en gij weerr ni .. en dan doek da maar
    en de volgenden dag vraag ik zo , van hoelaat tot hoelaat sudeert gij ? jaa van 14.00 uur tot 17.00 uur ofzo .
    en dan heb ik er weer nene helen namddag zitten sutderen... hhh

    ik moet hoger dan een 7.5 van mijn ouders hale (kee kan ik ook wel sonder veel te hoeven lere)
    maar bij nederlands ben ik dodelijk slegt en dan gaan ze zijke dat ik afgeleid bn door mijn styl ofzo (en ik denk dan egt WTF?? af geleid door styl:8)
    maarja srry hoor wat heb ik er aan als ik weet wat een bijvoegelijk naamwoord is
    als ik tog nix met taal wil gaan doen :S


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Ik heb hetzelfde als bennodalover, maar dan met wiskunde en wetenschappen.
    en dan zeggen ze: ja dat komt door TH he, je bent afgeleid!
    Wtf heeft TH daarmee te maken?! TH heeft er net voor gezorgd dat ik niet opnieuw in m'n diepe put gevallen ben!


    One man's fun is another's hell.

    Ze zeggen er niks over, ik doe toch wel wat ik wil. =D


    blame the bully.

    Eindelijk heb ik mijn moeder zo ver gekregen , dat ik coontails mag.
    Ze vind het totaal niet mooi en zegt dat ik mooi haar van mezelf heb.Dan zeg zo What the Fack bemoei jij je mee? Ja, na veel zagen mag ik aanstaande dinsdag dus mn haar kleuren ...

    Eindelijk!!!!!(yeah)(yeah)(hoera)(yeah)(yeah)(hoera)


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    ik kleed me sos scene en soms huppelkutterig x'D ik heb zo mijn eigen klasse weetj ookal zijn ze ertegen i'm the boss (cool)

    mn vader vindt me overdreven kleden :'D like i care, ik kleed me toch wel zoals ik zelf wil. :/ :'p

    mijn moeder vind het allemaal wel best, ik mag mn haren volgend jaar pas verven, [zwart] en die extensions moet ik nep kopen [like adóh] en van mn vader mag niks!! maar ik doe gewoon alles, en mn zus [dies 23] vind het ook allemaal maar niks ik haat die shit af en toe echt!! rawtch


    You move me ......... Kurt

    mijn ouders zien mij het liefste in van die kak en huppeltutten dingen rondlopen! koop ik een truitje of jurkje met spagetibandjes dan is het van "zo en wat ga je er onder dragen?" :8 ik mag geen piercings of tattoos vinden ze ordinair. en ik wil blauwe strepen in m'n haar mag ik ook niet ! als ik zwarte nagellak op doe is het van "zo Miquelle ben je Gothic geworden?" en zo kan ik nog wel ffe doorgaan

    Ze vinde mij..anders ;D

    Uwh. mijn stijl vinden ze 'ge-wel-dig' >< just kidding! (of hoe je het ook schrijf?)

    mijn moeder roept de hele dag door ben je nu oowk al emo??
    en elke weer is het NEEEHEEE ik ben mezelf
    ik ben oowk mijzelf ;)
    ik ben een beetje gothic een beetje skater en een beetje emo maar vooral mijzelf!!


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    mijn ouders zien mij het liefste in van die kak en huppeltutten dingen rondlopen! koop ik een truitje of jurkje met spagetibandjes dan is het van "zo en wat ga je er onder dragen?" :8 ik mag geen piercings of tattoos vinden ze ordinair. en ik wil blauwe strepen in m'n haar mag ik ook niet ! als ik zwarte nagellak op doe is het van "zo Miquelle ben je Gothic geworden?" en zo kan ik nog wel ffe doorgaan


    mijn ma vindt da krapuul Ö
    die is echt zo ouderwets !!(mijn ma xD)