• Wat vinden je ouders van je stijl?..


    -Mijn ouders vinden scene 'gemeen' nietmooi en te oud voor mij , ik zeg dan steeds , mama welkom in de 21'ste eeuw?! dit is mijn stijl en daarmee uit...
    Overlaatst kocht ik een mooi scene topje , ik deedt het aan voor een feestje en moest het weer direct uitdoen :S



    En als je je haar laat kleruen en kleren koopt enzo ... wat vindt je dan van de prijs??

    mijn ouders vinden mijn stijl dus nix
    mijn stijl is : jongensjeans,sneakers,kort topje, lange jas, sjaaltje om en pet op
    maar kan mij niet boeien xD ze waren ook niet blij met me toen ik thuis kwam met een tattoo op me arm maar ach is mijn arm niet hun arm xD
    en hier in de buurt is het altijd kijk daar heb je die freak weer

    Ik ben nog zo goed als gewoon xd.

    Morgen ga ik naarde kapper.
    dan veranderd er toch nog wel wat aan myy.
    ;gniffel;


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    nog?? :D

    Mijn ouders vinden aan mijn styl niets mis. Ze willen dat ik me kleed hoe ik wil als ik me maar er goed invoel. ALs ik nu morgen als een gothic of punker tevoorschijn kom zullen ze wel ff slikken maar ze willen dat ik me goed in e kleren voel of de styl die ik wil.

    Mijn ouders vinden aan mijn styl niets mis. Ze willen dat ik me kleed hoe ik wil als ik me maar er goed invoel. ALs ik nu morgen als een gothic of punker tevoorschijn kom zullen ze wel ff slikken maar ze willen dat ik me goed in e kleren voel of de styl die ik wil.


    Pietzak , bij mij is er niks veranderd , alleen mijn kleren zijn totaal Scene , maar ik ga vaak shoppen met vriendinnen dus dan heeft mijn mama geen 'toezicht'x]

    FACK OUDERS JA -__-


    don't Worry...Be gay.

    SceneKid, zeg zo tegen je ouders ;: Willen jullie mij gelukkig zien en zien hoe ik echt wil zijn? Dan laten jullie me gaan en kleden zoals ik wil. Willen jullie dat jullie kind een seut word en niet haarzelf mag zijn dan doen jullie zo verder en zeggen jullie dat ik zo niet mag zijn. Just make a choice.

    Mijn ouders hebben totaal geen problemen met mijn stijl.

    Mijn moeder vind t zelfs leuk dat ik zwarte nagellak op heb daar vind ze me echt een meisje voor =D

    M'n broer zei eerst wel, ben je Gothic geworden? maar daar trek ik me niks van aan.
    Hij bedoelde t ook niet gemeen.


    It's heavy but you are not the only one