• De stelling van vandaag luidt:
    Bill Kaulitz ziet er niet uit als een meisje

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Om eerlijk te zijn.. Ik heb geen één keer gedacht dat het een meisje was. Niet toen ik ze nog niet kende & nog niks over ze wist etc. En ook niet toen ik hem voor het eerst zag op een poster of plaatje ofzo. Ik kan het altijd aan de ogen zien. ;$ Niet om op te scheppen, meerdere mensen kunnen dit.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2010 - 20:53 ]


    Noch 1000 mal durch die Unendlichkeit dann sind wir endlich frei.

    laten we het er maar gewoon op houden dat hij gewoon een meisje is:P:P

    o echt wel


    Never fall for someone unless he's willing to catch you.

    Hij is lekker gewoon en nee ik vind niet dat hij op een meisje lijkt. Wat anderen ook al zeggen hij heeft zijn vrouwelijke trekjes maar dat maakt het juist zo leuk!


    Lollieoo

    SKaulitz schreef:
    Hij is lekker gewoon en nee ik vind niet dat hij op een meisje lijkt. Wat anderen ook al zeggen hij heeft zijn vrouwelijke trekjes maar dat maakt het juist zo leuk!


    Amen!_O__O_


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Montague schreef:
    Soms heeft hij wel wat vrouwelijke trekjes, ja. Maar ik zou niet willen dat die trekjes weg zouden gaan, het is een deel van hem, iets dat hem net zo maakt als hij is.


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    wies da xD

    ik ben het er mee eens, maar een deel van me roept momenteel ook 'oneens'. Toen ik 13 jaar was ofzo, was Tokio Hotel nog niet bekend in België, toen ik op m'n kamer zat met een vriendin en we zapten naar TMF, en het clipje van monsoon kwam op tv. Ik herinner het me nog dat ik tegen m'n vriendin zei ; 'dat meisje draagt jongeskleding' waarop ze lachte. Ik geef toe, de eerste paar keren dat ik tokio hotel op tv zag, dacht ik dat Bill een meisje was. Maar naarmate ik fan werd, (ik ben momenteel geen 'fan' meer, alhoewel ik af en toe nog naar enkele liedjes luister, maar al bij al heb ik nog respect voor ze) en ik Bill beter 'leerde kennen' als persoon en als artiest op zich, begon ik enorm defensief te reageren naar anderen toe wanneer het aankwam op het uiterlijk en de stijl van Bill, ik heb zelfs ruzie gehad met m'n zus (RIP) over hem, dit was helemaal niet nodig geweest..

    Ik weet dat Bill een jongen is, ik bedoel, luister naar zijn stem, kijk hoe hij loopt, dat is mannelijk. ik geef toe, hij heeft vrouwelijke trekjes, maar, tegenwoordig, welke jongen heeft dit nu niet? Alle mannen hebben een vrouw in zich en Bill evenals, en daar is niets mis mee. Ik denk dat het kinderlijke, schattige en af en toe vrouwelijke gedrag van Bill hem maken tot wie hij is, ik wil me Bill ook niet voorstellen als een macho type. Zoals BK zegt, nu hij zijn haren naar achteren heeft en geschoren langs beide kanten, de septum en alles, de manier waarop hij zich momenteel kleedt, is op en top man. maar ik hou van Billy, vrouwelijk of niet.

    Voor mij blijft Bill een prachtige man!


    It's not because I choose to avoid people, that I'm anti-social.

    Ik vind dat hij alleen vrouwelijke trekjes heeft. Maar dat ie eruit ziet als een meid? Nee.
    Ik wist al de eerste keer dat ik hem zag, dat het geen meisje was en dat ie gewoon een jongen was met soms rare kleding aan. Maar dat is Bill Kaulitz. Lang haar of niet. Make-up of niet. Hij kiest er zelf voor. Ik zou raar opkijken als hij op een dag helemaal geen make-up op heeft, geen nagellak meer draagt en meer de kant van zijn broer Tom opgaat. Ik ben Bill zo gewend. Hij is uniek.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2011 - 13:35 ]


    WISH IT. DREAM IT. DO IT.

    Ik dacht eerst dat het een wijf was, dusja (;
    Hij is gewoon verwijfd
    (;


    Me so good.

    Inhumanity schreef:
    ik ben het er mee eens, maar een deel van me roept momenteel ook 'oneens'. Toen ik 13 jaar was ofzo, was Tokio Hotel nog niet bekend in België, toen ik op m'n kamer zat met een vriendin en we zapten naar TMF, en het clipje van monsoon kwam op tv. Ik herinner het me nog dat ik tegen m'n vriendin zei ; 'dat meisje draagt jongeskleding' waarop ze lachte. Ik geef toe, de eerste paar keren dat ik tokio hotel op tv zag, dacht ik dat Bill een meisje was. Maar naarmate ik fan werd, (ik ben momenteel geen 'fan' meer, alhoewel ik af en toe nog naar enkele liedjes luister, maar al bij al heb ik nog respect voor ze) en ik Bill beter 'leerde kennen' als persoon en als artiest op zich, begon ik enorm defensief te reageren naar anderen toe wanneer het aankwam op het uiterlijk en de stijl van Bill, ik heb zelfs ruzie gehad met m'n zus (RIP) over hem, dit was helemaal niet nodig geweest..

    Ik weet dat Bill een jongen is, ik bedoel, luister naar zijn stem, kijk hoe hij loopt, dat is mannelijk. ik geef toe, hij heeft vrouwelijke trekjes, maar, tegenwoordig, welke jongen heeft dit nu niet? Alle mannen hebben een vrouw in zich en Bill evenals, en daar is niets mis mee. Ik denk dat het kinderlijke, schattige en af en toe vrouwelijke gedrag van Bill hem maken tot wie hij is, ik wil me Bill ook niet voorstellen als een macho type. Zoals BK zegt, nu hij zijn haren naar achteren heeft en geschoren langs beide kanten, de septum en alles, de manier waarop hij zich momenteel kleedt, is op en top man. maar ik hou van Billy, vrouwelijk of niet.

    Voor mij blijft Bill een prachtige man!


    Ik ben het hier echt helemaal mee eens! Ik ben echter wel nog fan.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2011 - 11:39 ]


    Simple, but effective.

    soms heeft hij van die foto's waarvan je denkt "nou je lijkt nu best wel op een meisje, maar als meisje zie je er ook niet slecht uit"

    maar over het algemeen zien ik gewoon dat bill een jongen is

    en anders noem je hem een "chick with a dick" om het feit van hoe bill er soms uit kan zien maar je altijd wel duidelijk (en soms overduidelijk) kan zien dat hij en derde been heeft (zo als tom dat dan zegt)


    I rather be a freak than a follower like you! SHINee saranghae fighting!!!

    Armin schreef:
    Oneens, hij ziet er zeker wel uit als een meisje met die make-up en nagels en vooral zijn houding.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ik vind van wel x]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Mee eens. Ik heb nooit, maar dan ook nooit, gedacht dat hij een meisje was.
    Daarbij, heb je ooit een meisje gezien met een snor en een baard?


    Felix