• De stelling van vandaag luidt:
    Bill Kaulitz ziet er niet uit als een meisje

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind dat hij steeds meer en meer op een meisje gaat lijken.
    En ik wil er ook even bij zeggen dat ik niks tegen die jongen heb. (cat)

    Oneens.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    NinaNOISE schreef:
    vroeger en zijn makeup leek het wel eens of hij een meisje is. Maar dat vind ik juist leuk aan hem, het maakt hem 'Bill'! En ik vind hem trouwens nu met zijn haar achterover helemaal niet meer op een meisje lijken, ze zien zijn kaaklijn nu goed en de vorm van zijn gezicht, echt mannelijk :9~


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    oneens (nerd)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Oneens..


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    -

    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 17:21 ]


    I Love You

    Ulybki schreef:
    Ondanks ik fan ben, moet ik toch wel eerlijk zeggen dat ik op het eerste gezicht dacht dat het een meisje was. Je kan wel zeggen -als fan-zijnde- dat het niet zo is, maar we weten allemaal dondersgoed dat je daar niet omheen kunt draaien. :')


    Indeed. Wel een lekker meisje. [Ook een lekkere jongen] Dus eigenlijk maakt het allemaal niet zoveel uit.


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Soms wel, soms niet.


    Russian Roulette is not the same without a gun.

    mee eens.


    It's not what you say, it's about the way you say it.

    Jacknife schreef:
    Ik vind dat hij steeds meer en meer op een meisje gaat lijken.
    En ik wil er ook even bij zeggen dat ik niks tegen die jongen heb. (cat)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Als ik vriendinnen thuis heb, en ze lopen mijn kamer binnen is het eerste wat ze zeggen: Wow..
    en daarnaa: waar was die vrouw ookal weer van?
    dan vermoord ik haar bijna omdat het een jongen is maar jaa ^^
    Toch geef ik het wel toe dat hij op een meisje lijkt hoor :S


    Joy is not in Things, it is in us.

    InMyArms schreef:
    Hij heefd vrouwlijke treksjes, en door zijn lange haar vroeger en zijn makeup leek het wel eens of hij een meisje is. Maar dat vind ik juist leuk aan hem, het maakt hem 'Bill'! En ik vind hem trouwens nu met zijn haar achterover helemaal niet meer op een meisje lijken, ze zien zijn kaaklijn nu goed en de vorm van zijn gezicht, echt mannelijk :9~


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    FACEPLANT schreef:
    jawel. No offence ofzo, maar ik bedoel KIJK dan. het is gewoon zo, en hij moet het allemaal lekker zelf weten maar ik kan het niet hebben als fans nóg blijven ontkennen dat hij toch wel meer dan het gemiddelde vrouwelijke trekjes heeft.


    Mee eens. + Ik ben fan.


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    de eerste keer dt ik em zag dagt ik dt da een meisjj was...
    ik ws zo vn ochere da meisje!tussen al die jongens xD
    maar toen zag ik monsoon(durch den monsun ws de eerste video dt ik zag dara dagt ik dt ij een meisj was)n ik zag dt een jongen was.dus nu bn ik smoor op em :D
    ik wete et ik leg et nie zo goe uit xD

    Zhaley schreef:
    Ondanks ik fan ben, moet ik toch wel eerlijk zeggen dat ik op het eerste gezicht dacht dat het een meisje was. Je kan wel zeggen -als fan-zijnde- dat het niet zo is, maar we weten allemaal dondersgoed dat je daar niet omheen kunt draaien. :')


    (Be)lieve in (you)rself