• De stelling van vandaag luidt:
    Bill Kaulitz ziet er niet uit als een meisje

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    jaaa,, hij is misschien op het 1e gezicht een beetje vrouwlijk.. maar als je beter kijkt zie je ook zoooo veel mannelijke dingen!
    ik weet niet, hij is gewoon een jongen klaar xD

    Ik vind van wel. Ik was vroeger fan, maar ik heb het toch sowieso altijd gevonden dat hij er meisjesachtig (en stom) uitzag. Maar bon, zo zie je maar dat er wel degelijk nog mensen waren die fan waren voor de muziek :P

    Discoverxme schreef:
    Eens!!



    dan hoor je argumenten te geven ;)


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    bernatje schreef:
    (...)


    dan hoor je argumenten te geven ;)

    maar ik ben ook eens :D


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Niet mee eens.
    Anyway, die Tom spant de kroon. Hij ziet er nog vrouwelijker uit dan ik .____.'


    No growth of the heart is ever a waste

    Niet alleen als een meisje, ook als een dikke homo. 8D -niets tegen homo's en/of jongens die op meisjes lijken ;d-


    None but ourselves can free our minds.

    Ik zie nu wel zijn vrouwelijke trekjes, maar het vreemde is dat ik, toen ik hem voor het eerst zag, geen seconde aan een vrouw dacht. Pas toen klasgenoten begonnen te zeiken dat Bill 'een wijf is' begon ik dat te zien. Maar toch, ik heb 'erger' gezien. En met zijn nieuwe haar eigenlijk helemaal niet meer.


    Felix

    Hij ziet er niet alleen uit als een meisje,


    Hij is een meisje!:X


    Sometimes an angel, sometimes a devil, but always me.

    Krylya schreef:
    Ondanks ik fan ben, moet ik toch wel eerlijk zeggen dat ik op het eerste gezicht dacht dat het een meisje was. Je kan wel zeggen -als fan-zijnde- dat het niet zo is, maar we weten allemaal dondersgoed dat je daar niet omheen kunt draaien. :')




    daar ben ik het mee eens :Y) Al zou hij wel op een jongen kúnnen lijken hoor, maar dat is zijn stijl gewoon niet x']


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Op het eerste gezicht wel :P Maar als je nou even iets verder kijkt dan zijn o-zo-mooie haar dan is het wel duidelijk dat het een jongen is hoor :P


    .

    Kom op zeg. Ook al ben je fan, daar kan je gewoon niet omheen.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2010 - 19:03 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    oh jawel heel erg zelfs! ik vind hem maar een dikke vette creep. nou ja alleen creep net zoals heel tokiohotel.

    soms wel en soms niet, ligt er ook een beetje aan wat hij aan heeft enzo;)


    Never forget the things that make you smile

    Zelf vind ik hem niet als een meisje uit zien ofzo:S


    Ivar Oosterloo.

    Op het eerste gezicht lijkt hij wel op een meisje ja, maar je merkt vanzelf dat hoe meer je gaat kijken naar filmpjes/foto's je steeds meer mannelijke trekjes ontdekt..


    it's so empty living behind these castle walls