• De stelling van vandaag luidt:
    Bill Kaulitz ziet er niet uit als een meisje

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Lol, hij is nog meer vrouwelijker dan ik ben. (': Niet om hem uit te schelden ofzo, want ik heb niks tegen hem.
    Maarja; hij heeft wel vrouwelijke trekjes ja. Maar dat wil niet zeggen dat dát niet aantrekkelijk kan zijn?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    oneens

    ik weet het niet, als fan zou ik in eerste instantie zeggen oneens. maar als ik er even over na denk heeft hij wel veel vrouwelijke trekjes. maar daarom is hij ook zo leuk, want beter iemand die anders is dan zo'n doorsnee zanger.
    ik vind het juist leuk bij hem staan maar hij is inderdaad een beetje vrouwelijk maar aan zijn kledingstijl zou je dat niet zien ofzo.
    het is volgens mij alleen dat hij make up draagt dat ze hem op een meisje vinden lijken, maar ik vind het raar dat het raar is dat mannen volgens de normen geen make-up kunnen dragen omdat dat raar staat.
    oké dat is een rare zin(A)

    [ bericht aangepast op 22 juni 2010 - 22:03 ]


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    soms wel, soms niet. Ligt er aan hoe zijn haar zit :S


    The spaces between your fingers are created so, that another's can fill them

    Oneens.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    hij ziet er niet uit als een meisje maar als een verwijfde jongen.. Like me ^^ xD:X


    You get the strawberry if you keep it a secret

    Nonaan schreef:
    Soms heeft hij wel wat vrouwelijke trekjes, ja. Maar ik zou niet willen dat die trekjes weg zouden gaan, het is een deel van hem, iets dat hem net zo maakt als hij is.

    Hij heeft -sterke- vrouwelijke kanten. Al zie ik 99,99% een man in Bill ;D


    Life begins at the end of your comfort zone

    Tsss. Als hij die make-up nou eens af deed! -gayhand-


    All was well.

    Sorry ik vind van wel. Ik had helemaal ruzie met mijn vriendin toen ik hem voor het eerst zag. Maar jongens die iets vrouwelijks hebben vind ik best wel sexy XD


    Everyone has his or her beauty but not everyone see it

    oneens, sorry :'p

    nerveus schreef:
    Oneens, toen ik nog nooit van Tokio Hotel gehoord had en Bill voor het eerst zag, vroeg ik aan mijn vriendin: Is dat een meisje? Zij wist het niet.

    maar hoe bill zich kleed en zijn/haar haren heeft zitten is echt wel meisjeachtig.

    Believing schreef:
    Ik vind dat hij best erg op een meisje lijkt. Maar als je z'n haar en make-up wegdenkt dan is dat weer niet zo.

    eens.


    Life is a beautiful struggle

    Oneens... Hij is meer dan een metroman.