• Als ik een leuk tshirt bij Baby Cakes zie ofzo mag ik die niet kopen omdat ik er ook al 2 van heb en die heb ik nooit aan. HALLO HET IS WINTER? Serieus en dat snappen ze dan niet. En dan kan je nu zonnebrillen daar kopen en dan wil ik die ook vind ze het dom omdat je die eerst moet passen enzo en dan ziet ze hem gaat ze hem helemaal afzeiken. Nou je kan hem altijd terug sturen? Ik word er echt knettergek van! Ben ik de enigste met zulke kut ouders? O.o


    when words fail, music speaks.

    De mijne zijn redelijk soepel in dat soort dingen. Wel rot voor je...


    If we had not a soul, music would have created it.

    Haha, sinds vandaag is het lente:Y) Oke, die was flauw maar ik snap wat je bedoeld! Mijn vader is de laatste tijd ook zo vervelend! Hij zeurt aan een stuk door over van alles en nog wat! Gék word ik ervan! Maarja, ik denk altijd maar zo: over een paar jaar zijn we er weer vanaf! Hahaha, succes:9~:9~


    Bill Kaulitz (LL)

    Ik mag helemaal niet bij van die postordebedrijven bestellen. 8D


    blame the bully.

    Adept schreef:
    Ik mag helemaal niet bij van die postordebedrijven bestellen. 8D


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Cloudburst schreef:
    De mijne zijn redelijk soepel in dat soort dingen. Wel rot voor je...
    De mijne normaal ook maar sinds een paar weken doen ze echt irritant. Normaal mocht ik bijna alles wel.


    when words fail, music speaks.

    Van dat wintergedoe snap ik wel, maar dat andere niet zo.
    Ze heeft wel gelijk ivm dat passen enzo.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Cloudburst schreef:
    De mijne zijn redelijk soepel in dat soort dingen. Wel rot voor je...


    We only can learn to love, by loving.

    Cloudburst schreef:
    De mijne zijn redelijk soepel in dat soort dingen. Wel rot voor je...


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Dat komt me zo bekend voor. Ik heb een totaal andere stijl dan mijn ouders. En mijn stijl is meer beetje apart/wat anderen niet hebben. En dan kijken mijn ouders (vooral mijn moeder) me altijd zo raar aan, als ik iets voorstel..


    it's so empty living behind these castle walls

    Soms heb ik dat ook wel. Wat ik dan doe is zeggen: jullie hoeven het toch niet te dragen? En als ze het geld er niet over voor hebben betaal ik het zelf. Gewoon kopen en je ouders negeren is het beste, maar maak het niet zo erg dat je elke week weer iets anders koopt. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    oeff dat is niet zo leuk, maar het komt wel goeddd hoor (:


    ugubugu

    Mijn ouders willen dat ook niet meer D:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.