• De stelling van vandaag luidt:
    Geen donor zijn is egoïstisch

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oneens. Je moet het zelf weten.


    Alis volat propriis.

    Ik weet niet, maar wat heb je aan je organen als je dood bent? (krul)

    [ bericht aangepast op 4 april 2010 - 0:07 ]


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Zo ben je al snel een egoïst... Een orgaan is wel iets anders dan een koek ofzo hea, dat deel je niet zomaar...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Artemis schreef:
    Zo ben je al snel een egoïst... Een orgaan is wel iets anders dan een koek ofzo hea, dat deel je niet zomaar...


    I solemny swear i am up to no good

    oneens sommige menesen willen dat de gene die dood is nog hetzelfde blijft als oten hij nog leefde

    Oneens
    Maar ergens kan ik me voorstellen dat mensen dat denken,wand ze zullen wel een orgaan aannemen.
    Maar om iemand dan egoisties te noemen gaat me te ver.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Nee, ik vind dat je het zelf moet weten [:


    all I want for christmas is a girlfriend

    Oneens.


    007

    oneens.


    Peunutbutter smells like peanuts.

    Oneens!
    Mensen met bijvoorbeeld een besmettelijke ziekte, zoals HIV/Aids, kunnen dat niet doen. Dus zijn zij dan egoïsten?
    En je moet het zelf weten uiteindelijk, het is geen plicht. Er zijn al zovele mensen die het doen, er is heus genoeg! (;


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik had het dus over bloed geven. Ik dacht dat het daarover ging! XD


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Oneens.


    I am an idiot, I move.

    Phineas schreef:
    Ik weet niet, maar wat heb je aan je organen als je dood bent? (krul)


    Knowledge is knowing that a tomato is a fruit, Wisdom is knowing not to put it in a fruit salad.

    Oneens.
    Ik zou het niet weten, straks ben jezelf dood gegaan omdat er iets in je lichaam niet goed werkte. Moet op dat moment iemand juist de orgaan hebben waar jezelf aan overleden bent >.<


    Yongguk & Daehyun <33

    twijfel. je mag het wel zelf weten, maar ik vind ok dat als je bijvoorbeeld wel allemaal gezonde organen hebt en je bent toch al dood je je organen best kunt afstaan. dan is het best egoïstisch om het niet te doen vind ik. maar je moet het wel zelf weten.


    some things you'll never know, I had to let them go..