• De stelling van vandaag luidt:
    Geen donor zijn is egoïstisch

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oneens


    Not all those who wander are lost.

    Phineas schreef:
    Ik weet niet, maar wat heb je aan je organen als je dood bent? (krul)

    idd.


    We can only learn to love by loving.

    Oneens, je kunt om verschillende redenen de keus maken dat je geen donor wilt zijn, maar dat maakt je nog geen egoïst. Een deel van je lichaam afstaan is toch zeker wel anders dan iemand bijvoorbeeld een koekje afstaan.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Aan de ene kant is het wel egoïstisch, omdat je er toch niets meer aan hebt , als je dood bent
    Aan de andere kant zijn het toch jouw organen, dus het je wel het recht om ze bij je te houden
    Zelf kunnen ze alles van me gebruiken als ik dood ben..
    Je bent dood, en je kan dan iemand de kans geven om nog te blijven leven,
    Je leeft maar één keer en het is dan écht flauw als je dan niet iemand anders de kans gunt om nog te blijven leven..
    Maarja..


    wth.

    Oneens

    Aan de ene kant eens aan de andere oneens. Het is je eigen keuze, maar er zijn zat mensen die een donor nodig hebben.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Oneens, het is je eigen keuze.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Oneens. Ook al ben je dood, het is/was nog steeds je eigen lichaam.


    Sometimes it's best not to care.

    Maggot schreef:
    Oneens. Je moet het zelf weten.


    you were born original don't die as a copy

    Maggot schreef:
    Oneens. Je moet het zelf weten.


    your eyes are like stars in the night.

    Oneens. Er zijn mensen die geloven dat er iets anders komt wanneer je sterft. En sommigen daarvan geloven dat ze hun lichaam daarbij ongeschend moeten houden. Ik respecteer dat en zal hun zeker nooit een egoïst noemen.


    If we had not a soul, music would have created it.

    wel en niet mee eens


    michael joseph jackson

    Cloudburst schreef:
    Oneens. Er zijn mensen die geloven dat er iets anders komt wanneer je sterft. En sommigen daarvan geloven dat ze hun lichaam daarbij ongeschend moeten houden. Ik respecteer dat en zal hun zeker nooit een egoïst noemen.


    Tanya is de beste.

    Nee, ik denk van niet. Het is een beslissing die geheel bij de persoon zelf ligt en als diegene besluit het niet te doen, heeft 'ie daar vast een goede reden voor.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ik weet het niet..
    ik ben dan zelf wel donor, maar het is je eigen keuze of je het wil of niet..


    Never forget the things that make you smile