• ze zeggen dat bill en tom dood zijn ik hoop zo dat dit een zieke grapis


    => http://147.102.135.118/cnn.html

    Je moet niet alles geloven op internet staat!!!
    natuurlijk zijn ze niet dood!!!
    anders had je dat al gehoord op het nieuws ofzo!
    geloof niet alle rodels anders wordt je echt depri!
    kiss helga(K)

    iemand zij dta ze een ongeluk hadden gehad
    echt ik hoop dat dat niet waar is
    als hun dood gaan dan is myn leven ook niks meer waard

    Dat heeft gewoon een kansloze TH hater geschreven. Niks van geloven ( sowiezo moet je niet alles geloven wat je hoort en ziet op internet en tv of op andere plaatsen :). )


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    derr... natuurlijk is dit niet waar, ze zitten in CANADA hoe kunnen ze dan op de GERMAN HIGHWAY verongelukken???? :8 i'm missing the connection... '-_-


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ik denk dat je er dan wel heel wat meer van gemerkt had ;) TV, radio en duizenden condoleanceberichten ;) geen aandacht aan besteden... levenloze mensen...


    BAM!

    heey(H)
    het moet echt ZWAAR gelogen zijn anders was het wel op tv of op internet op radio krant enz. gekomen.Maar ik moet toegeven toen zo'n meisje uit mijn klas zei dat ze dood waren schok ik wel erug en ben gelijk op internet gaan kijken,Was wel een opluchting hoor xD

    jah het is trouwens ook een nep CNN hea ^^ dus mensen, TH zelf zegt het zooo vaak: geloof niet alles wat je op internet leest en ziet!!!


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ze zijn niet dood!! Ht staat in de joepie xD Dus mensjs geen paniek xD Ze zijn er ng altijd om goei muziek te makn xD Toen ik dit eerst las schrok ik toch ook wel serieus hoor xO Maar das nuu allemaal opgelost xD
    xX (H)

    Tuurlijk zijn ze niet dood .. Ze zaten in Canadaa ' Dus WTF ,
    Geloof echt niet alles wat op het internt staat.
    Eigenljk zijn intervieuw nog het best te vertrouwen. Wat daarin staat is tenminste (meestal) echt.
    Dus mensjes , Schrei so laud du kanst' (L)

    ja tis egt fake!! ja das nie nrml fake oor:p

    allez mensen,
    da's toch zo niet waar,
    als dat zo is stond het toch in elk tijdschrift
    en flauwe plezante had es een leuk idee om de fans te treiteren...


    death to the one at the end of the serenade.

    ik heb er iets over gehoort en het lijkt me sterk dat het weaar is:S

    niet wara ze leven... in de joepie stond da ook dat er iemand da heeft gezegd maar dat het niet zo is

    don't worry ze leven nog

    hoe kunnen ze dood zijn als ik ze gisteren nog bij een concert live heb gezien??

    hoe kunnen ze dood zijn als ik ze gisteren nog bij een concert live heb gezien??


    Idd. Ze waren gisteren springlevend hoor ^^