• ze zeggen dat bill en tom dood zijn ik hoop zo dat dit een zieke grapis


    => http://147.102.135.118/cnn.html

    (Y)

    Zo laf :P

    OMG xD

    pak je bill in de hand draai zijn nek om tis plezant smijt hem nu tegen de muur al een geluk word dit niet duur
    tralalalalalalalallaalllalalalalalalalalalalalalaalalalallalaallalalala en nu nog een keer maar dan iets sneller (cool)


    Volgende keer op ww.cnn.com: Mens zoekt aandacht!
    Niet hier schat, dit is het tokio hotel gedeelte van het forum, niemand heeft gezegd dat je hier MOET zijn...

    Als je een site voor zoiets moet vertrouwen ga je naar: tokiohotel.com >.<
    O god, sorry maar kom er nu toch eens achter dat het allemal roddels zijn! Dat weten we toch onderhand wel? Nou ik wel dus x'D


    bla bla bla

    Het is dat ik de datum zag dat ik wist dat het onzin was ander waren er erge dingen gebeurt!


    school is net een vuilnisbelt ieder uur een andere zak

    Omg rofl.

    Als het niet in het nieuws komt is het niet waar lol.

    BILL EN TOM ZIJN NOG STEEDS SPRINGLEVEND HOOR


    I need you like a heart needs a beat

    uhm er is zelfs nog ene filmpje dt vndg is opgenome ...
    toen proefde ze helloween snoep xD


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    HET IS FAKE ,, dat was eerst al een tijd geleden !!
    Ik hb echt de hele nacht zitte huile ..blijkt t dan een fake grap te zijn van haters !

    Die kutmensen :S


    Because Nobody Love's

    Opeens, plotseling? Al stond er niet bij dat het haters waren, zou je het toch nog niet geloven? Alsof Bill & Tom zomaar dood kunnen zijn, nou echt niet. Gewoon een roddel. Moet je nieteens op ingaan, vinden ze alleen maar leuk, die haters.


    -


    Jezus, je bent ZESTIEN en jij gelooft dat?


    you can have whatever you like.

    Hahaha XD


    Life is hard and then we die

    Die site doet het niet bij mij! =S
    xx


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Grappig dit bericht is op 7 februarie hier op gezet en nu is men daar terug over bezig.
    Oké dit vind ik dus eigenlijk best grappig 'x)


    The soul needs autumn.

    is dit die zelfde als dat tom van een boot viel met zn hoofd op een rots? XD
    terwijl hij het nog gewoon doet. leven, bedoel ik. dat andere waars ook maar daar gaat hetniet om.


    it's cool to know nothing.