• ze zeggen dat bill en tom dood zijn ik hoop zo dat dit een zieke grapis


    => http://147.102.135.118/cnn.html

    klopt :P

    okee,

    NU IS HET OORLOG!!!(6):@:((
    Je mag van mij alles zeggen wat je wil!!, ik lach er alleen om, maar dit gaat me te ver!! Je gaat niet zeggen dat Tom en Bill dood zijn!!
    Dat zeg je niet!!

    Nu is het echt oorlog tegen de th-haters!! Ze gaan te ver!!!:@

    xx


    bla bla bla

    Ik ben het vooral beu dat iedereen steeds loopt te verkondigen wat voor een homo Bill well niet is.
    Ik bedoel, ik hou ook niet van Zac Efron maar ik loop dat toch ook niet luidkeels aan iedereen te vertellen?
    Dus mensen tegen Th: Leuk voor jullie maar haal het plezier voor een ander er niet af pls ThnQ


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    hahaha

    Tokio hotel is echt slecht (hoera)

    allez kusjes haha:d

    zalig TH SUUUCKT haha:d (H)
    (lol)

    hahaha

    Tokio hotel is echt slecht (hoera)

    allez kusjes haha:d

    zalig TH SUUUCKT haha:d (H)
    (lol)
    Waw, ik wist niet dat er nog th haters op quizlet zate xD
    Gefeliciteert ofz?

    wie is er slecht het het het is

    Tokio hotel (yeah)

    spijtig dat et maar een fabeltje was :( (huil)

    maar ze blijvn slecht wie suckt er ? wie suckt er wie suckt er? het is is is TOKIO HOTEL (hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)

    Dat is nep. Laatst was Gerard Way dood. alleen jammer, dat hij een jaar geleden ook al dood was. x'D Zo kan je wel lachen. oli sykes. dood aan overdosis drugs. helaas kon hij in tilburg toen wel mooi vragen waar de coffieshop was. lekker dood dus x'D dit betekent wel dat ze fucking beroemt zijn. want dit flikken ze alleen bij beroemde mensen. zie het als een compliment!


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)Waw, ik wist niet dat er nog th haters op quizlet zate xD
    Gefeliciteert ofz?


    dankje :')

    wie is er slecht het het het is

    Tokio hotel (yeah)

    spijtig dat et maar een fabeltje was :( (huil)

    maar ze blijvn slecht wie suckt er ? wie suckt er wie suckt er? het is is is TOKIO HOTEL (hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)

    Grapjas =D

    I love Bill en Tomm als ze in hun graf liggen (H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)

    (...)
    Grapjas =D


    nee waarheid er loopt ng alty een onderzoek om te weten te komen of Tom of bill nen joenge oef een meske is jah kwee ni wie da weif me zen lang haar is srry :(

    allebei gecastreert ofzuwe? :D

    (h)

    kill bill kill bill (yeah)

    Tommy word Mommy (hoera)

    omg its an alien :o

    een liedje op de plopdans

    steek een tom in je mond draai hem dan een lekker rond steek je armen in de lucht slaag hem neer met een zucht stamp nu maar op de grond misschien raak je nog zijn mond tralalalalalalalallaalllalalalalalalalalalalalalaalalalallalaallalalala en nu opnieuw.

    pak je bill in de hand draai zijn nek om tis plezant smijt hem nu tegen de muur al een geluk word dit niet duur
    tralalalalalalalallaalllalalalalalalalalalalalalaalalalallalaallalalala en nu nog een keer maar dan iets sneller (cool)