• Dit is gewoon om te zien welk liedje dat je echt NIET mooi vind!! het slechtste wat je ooit hebt gehoort!
    Bij mij is dat bv: bob sinclair met love generation.

    nu ik er over na denk het zou ook iets van hazes kunnen zijn

    boh dr zijn zoveel liedjes waar ik van walg... een paar jaar geleden toen ik voor t eerst durch den monsun hoorde vond ik dat een (piep)liedje *schaamt zich heeel erg diep* maar dat is nu zoooooooooooo erg verandert!! nu ken ik t uit mn kop en vind ik t supermooi, tja ik zit nu eenmaal beetje raar in elkaar:P

    hardcore sucks srry gangsta maar dat vind 'k
    maar mijn broer is wel helmaal hardcore enzo....

    het slechtste nummer?
    uuuhhh... ja paris hilton idd is slecht maar dennis met bubblegum slaat ook nergens op!


    Here I Am

    Dennis met Bubblegum, eg zo`n liedje voor huppelkutjes vin ik XD


    Sweet dreams will come true.

    weet ge, ik vind keiveel soorten muziek goed.. buiten techno dan, JA MENSEN IK BEN GEEN TECHNO-FAN :P

    dennis met bubblegum
    ent is geejn nummer voor huppelkutjes wnt ik ben er owk een soort van een:P en ik haat het nummer:S
    en er zynegt noghj meer nummer wat ik egt haat:S


    If you want me to listen, whisper...

    Grunten is echt niet om aan te horen

    Hardcore vreselijk en sommige nederlandse liedjes zoals thomas, Jan smit, Sommige van Marco bosato

    Ik vind Tokio hotel en avril lavinge goed derest boeit me nie green day kan ook nog wel

    Alles wat hardcore is.


    Hé-le-máál mee eens!(Y) HC zuigt:s(baby)

    Alles wat hardcore is.

    DAT DREUNT LEKKER :O , Dat is juist goed [xx


    Op een of andere manier krijg ik er koppijn van en word ik er aggresief van. Ik weet niet eens hoe dat komt :S.


    Dat gedreun aan je kop :S daar word je aggresief van; zin om terug te slaan! en als je goed mept zorg je dat de radio het begeefd!(yeah)

    Juk ik hou ook niet van hardcore -.-
    Slechste muziek ooit uitgebracht :|
    Maarja Heb je even voor mij van Frans Bauer vind ik ook niet om aan te horen :S Jan Smit vind ik trouwens ook slecht :|


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    JAN SMID MTE AL ZIJN KUTNUMMERS!! :O dat is echt zoooo slecht!

    Paris hilton en britney spears alle liedjes van hun zijn vrezelijk :S:S


    vecht niet voor iets dat niet voor jou vecht.

    Hardcore! :S & Paris&co. maar echt de allerergste; Bubblegum van Dennis xo!


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    dat nieuwe liedje van enriqe englesias (schrijf k da goed?) tired of being sorry dat liedje klinkt sooow zeurderig!!