• Dit is gewoon om te zien welk liedje dat je echt NIET mooi vind!! het slechtste wat je ooit hebt gehoort!
    Bij mij is dat bv: bob sinclair met love generation.

    Thomas berge en Jan smit en XYP,,, daar moet ik van kotsen! Avril Lavigne, Nena En Tokio hotel Rocks!!!!!!(yeah)(dance)


    Zekerss...

    Alles wat nederlands is,en ik vind good charlotte niet echt leuk :S en tokio hotel VOND ik leuk nu alleen nog maar het 1ste album XD
    en die komiek liedjes O.O


    Ik VIND ze nog steeds super strak......

    laura lynn met je hebt me duizend maal belogen suckt egt :)

    :@ gwen stefani valt toch best mee vind kik zenne

    alle liekes van 10 om te zien zijn seutig
    vooral K3,M-kids, Mega Mindy en laura lynn

    OMG!! Mega mindy!! das ferm lache gwn!! op school lache wij die alty uit me haar pakje... alez ik weet ni ze, das precies k3 ma dan is da mr 1 persoon!! ik snap ni hoe volwasse mense zich zo belachelijk kunne maken

    monsoon is wel slecht



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: 2e Reactie verwijdert.)

    Alles wat hardcore is.

    DAT DREUNT LEKKER :O , Dat is juist goed [xx


    Op een of andere manier krijg ik er koppijn van en word ik er aggresief van. Ik weet niet eens hoe dat komt :S.


    Da heb ik dus ook :d xxx


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    ik haat alles van Frans bauer en Jan Smit krijg altijd moordneigingen als die hun bek open trekken

    alle liekes van 10 om te zien zijn seutig
    vooral K3,M-kids, Mega Mindy en laura lynn

    égt wel lauro lynn
    en umbrella vn rihanna (6)


    HaveFun!

    k heb dat liedje van mika met relax egt TE vaak gehoor TE vaak!! k kan het egt niet meer aan horen...

    Thomas berge en Jan smit en XYP,,, daar moet ik van kotsen! Avril Lavigne, Nena En Tokio hotel Rocks!!!!!!(yeah)(dance)


    Zekerss...


    Vind ik ook, ongeveer. Ik hou alleen niet van Nena & TH

    Mika en Rihanna zijn ook verschrikkelijk!

    Hardcore vind ik ook helemaal niks., Jan Smit ook niet en dat soort nederlandstalige muziek x] Behalve Marco Borsato, zijn muziek is gewoon geweldig [L]

    Laura Lynn, mega mindy, Sean Kingston,... :S


    Don't be a drag, just be a queen.