• zéér interesant onderwerp ni?

    schrijf hier u verhaal wa ge al hebt mee gemaakt
    ik word al heel mijn leven achtervolgd door een geest blijkbaar,en ik weet ni waarom.Ik heb geen familielid dat dood is dusja.dan heb ik een vriendin waar er mense in haar lichaam zitte,geesten in haar huis,en die een 3e oog heeft.Nuja..ze bleef is bij mij slape en het was dus donker in de kamer en ik keek zo naar de kant waar mijn vriendin lag en ik begon ineens kei hard te kresse..ik zag gewoon ne mens op haar ligge Oo.Dan was ik bij haar[die zit heél veel alleen thuis] hoorden we boven in haar slaap kamer voetstappe.[waar we dus nog moeste slape] ze heeft ook al voor gehad dat ze in bad zat en het water ineens in bloed veranderde voor een paar seconde Oo.ik heb ook de deurklink van haar voordeur een hele tijd zien bewege terwijl er niemand thuis was buitte ons en wij allebij met schrik in de zetel zate.
    Én nu jullie verhaal ö

    (...)
    ja dat heb ik ook gehoord, katten zouden ook geesten kunnen zien :S


    Ja die Kunnen dat ook zien en ik heb twee katten:S


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)
    ja dat heb ik ook gehoord, katten zouden ook geesten kunnen zien :S

    jep idd... katten ook, maar volgens mij andere dieren ook hoor xD
    maar baby's staan zegmaar nog héél dichtbij de geesten, omdat ze net "geestaf" zijn:P ze kunnen dus ook contact maken met een andere dimense,
    maar hier komt mijn geweldige theorie:
    alles wat niet kan praten, of nog niet praat, is zich bewust van het onderbewuste/paranormale. vroeger hadden mensen ook altijd een medicijnman/vrouw. die mensen stonden nog veel dichter bij die tijd en konden zo aan hun antwoorden komen, omdat die man/vrouw wel wist hoe ze het aan de anderen over moesten brengen als ze het niet begrepen. Maar je zult ook vaak zien dat hele stille mensen, of stomme (ja zo noem je dat mensen die niet kunnen praten) eigenlijk veel meer weten. Blinde mensen "zien" meestal kleuren, ook al kunnen ze die niet plaatsen, omdat ze niet precies weten welke kleur het is en hoe je die moet omschrijven. dove mensen hebben meestal ook een soort gedachten en ook "stemmen in hun hoofd" maar omdat ze niet weten hoe een stem klinkt, gaat alles verloren.
    maar alles wat niet praat/ nog niet praat, praten met hun ogen.
    alleen vind ik baby's dan weer een lastig voorbeeld. de ogen van een baby staan meestal leeg. die zijn nog in hun eigen wereldje en moeten zich nog bewust worden van de geest in het lichaam. Ooit afgevraagd waarom een veulen wel meteen kan lopen en kittens wel meteen naar hun moeder kruipen. die wéten al wat ze moeten doen. Baby's zijn nog niet bewust van hun geest of hebben hem gewoon nog niet. Daarom staan ze ook zo "open" zou je kunnen zeggen. Want ze zijn nog opzoek. Ze dragen eigenlijk de wijsheid, maar die kunnen ze niet aan iemand anders overbrengen, omdat ze niet kunnen praten. En daarom zie je het meestal in de ogen. Baby's ogen zijn eigenlijk altijd heel rustig.


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    maar ik begrijp ook vaak wat dieren willen/bedoelen!! :S
    k weet niet hoe maar als ik doe wat ik denk dat zij willen dan doen ze dingen die ze ook willen doen zeg maar moeilijk uit te leggen....
    bv. mijn kat zit voor me en ik zeg wil je naar buiten? en zij loopt richting de deur en ik doe de deur open :S en ze loopt naar buiten en kijkt me vriendelijk aan
    zo een voorbeeld....

    maar ik begrijp ook vaak wat dieren willen/bedoelen!! :S
    k weet niet hoe maar als ik doe wat ik denk dat zij willen dan doen ze dingen die ze ook willen doen zeg maar moeilijk uit te leggen....
    bv. mijn kat zit voor me en ik zeg wil je naar buiten? en zij loopt richting de deur en ik doe de deur open :S en ze loopt naar buiten en kijkt me vriendelijk aan
    zo een voorbeeld....

    had ik ook met mijn kat:P die ging me altijd troosten en dan voelde ik me gewoon rustiger worden:P en zodra ik blijer werd, ging zij harder spinnen:)katten zijn lief(A)
    en katten zijn heel makkelijk te begrijpen, maar kunnen ook heel dwars zijn xD


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    ik voel vaak dat iemand daar mij kijkt en als ik omkijk is er niemand

    dat gehijg is DOOD eng!!


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    (...)
    had ik ook met mijn kat:P die ging me altijd troosten en dan voelde ik me gewoon rustiger worden:P en zodra ik blijer werd, ging zij harder spinnen:)katten zijn lief(A)
    en katten zijn heel makkelijk te begrijpen, maar kunnen ook heel dwars zijn xD


    maaa k heb het met alle dieren:S ze praten zeg maar terug...mijn stiefmoeder zei dat ik misschien een speciale kracht heb ofzo of dat ik een kracht heb om met dieren te praten :S
    dat is dus weird ik weet -.-'
    want k was een keer in duitsland en ik was verdwaald in het bos, toen zag ik een vogel en die zei dat ik 1 of andere kant op moest gaan en dat ik dan weer bij de boerderij was en het klopte ook nog :S
    jullie geloven me niet ik weet het maajah het is gewoon zo...

    Oke, dan nog maar een verhaal van een vriendin van me...

    Ik had ook ergens hier verteld, dat we hadden geschat, wie onze beschermgeest/engel ding achtig iets kon zijn. Zij had dat ook gedaan en ze had ook eens gedroomt over een meisje > Beth. En toen ging ze dat thuis opzoeken en toen vond ze een oud soort familie boekje met het meisje uit haar dromen op de foto, genaamd Betty/Beth. En toen vroeg ze een keer in haar kamer, Beth ben je hier? En toen ging er een kastdeurtje open en dicht!
    Dat is wel cool. Ik wil ook weten wie mijn beschermengel is =']


    Sweet dreams will come true.

    OMG!!! dat is echt eng!!!!

    Ik heb wel eens wit iets op mijn muur gezien, maar kon niet zien wat het was!! ik kon meteen niet meer slapen!! ik heb dat ook wel eens bij anderen gezien.
    of nog iets anders in een bus. maar ik verteld dat liever niet. ik schrok echt heel erg. ik denk ook dat jullie me niet geloven:( maar het is waar dat ik het zag. of het was een verbeelding.


    wat is er gebeurt op de bus? Ik ben nu wel nieuwsgierig

    (...)
    ja dat heb ik ook gehoord, katten zouden ook geesten kunnen zien :S
    Dat geloof ik wel, ik heb zelf 2 katten en die kijken inderdaad vaak aandachtig naar muren of plekken waar helemaal niets bijzonders te zien is O.o' Of dan gaan ze zo raar miauwen, of tegen de muur opspringen ;O


    Sweet dreams will come true.

    (...)Dat geloof ik wel, ik heb zelf 2 katten en die kijken inderdaad vaak aandachtig naar muren of plekken waar helemaal niets bijzonders te zien is O.o' Of dan gaan ze zo raar miauwen, of tegen de muur opspringen ;O


    uhu daar heb je idd wel gelijk in best eng..

    (...)Dat geloof ik wel, ik heb zelf 2 katten en die kijken inderdaad vaak aandachtig naar muren of plekken waar helemaal niets bijzonders te zien is O.o' Of dan gaan ze zo raar miauwen, of tegen de muur opspringen ;O


    dat hebben mijn katten oook:S


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    wat is er gebeurt op de bus? Ik ben nu wel nieuwsgierig

    ik opzich ook wel^^

    (...)
    had ik ook met mijn kat:P die ging me altijd troosten en dan voelde ik me gewoon rustiger worden:P en zodra ik blijer werd, ging zij harder spinnen:)katten zijn lief(A)
    en katten zijn heel makkelijk te begrijpen, maar kunnen ook heel dwars zijn xD
    Jaaa, ik hou van mijn katten <3 VOoral van Teuntje <333 Die slaapt altijd bij mij als ik bij m'n pa ben =']


    Sweet dreams will come true.

    (...)
    jep idd... katten ook, maar volgens mij andere dieren ook hoor xD
    maar baby's staan zegmaar nog héél dichtbij de geesten, omdat ze net "geestaf" zijn:P ze kunnen dus ook contact maken met een andere dimense,
    maar hier komt mijn geweldige theorie:
    alles wat niet kan praten, of nog niet praat, is zich bewust van het onderbewuste/paranormale. vroeger hadden mensen ook altijd een medicijnman/vrouw. die mensen stonden nog veel dichter bij die tijd en konden zo aan hun antwoorden komen, omdat die man/vrouw wel wist hoe ze het aan de anderen over moesten brengen als ze het niet begrepen. Maar je zult ook vaak zien dat hele stille mensen, of stomme (ja zo noem je dat mensen die niet kunnen praten) eigenlijk veel meer weten. Blinde mensen "zien" meestal kleuren, ook al kunnen ze die niet plaatsen, omdat ze niet precies weten welke kleur het is en hoe je die moet omschrijven. dove mensen hebben meestal ook een soort gedachten en ook "stemmen in hun hoofd" maar omdat ze niet weten hoe een stem klinkt, gaat alles verloren.
    maar alles wat niet praat/ nog niet praat, praten met hun ogen.
    alleen vind ik baby's dan weer een lastig voorbeeld. de ogen van een baby staan meestal leeg. die zijn nog in hun eigen wereldje en moeten zich nog bewust worden van de geest in het lichaam. Ooit afgevraagd waarom een veulen wel meteen kan lopen en kittens wel meteen naar hun moeder kruipen. die wéten al wat ze moeten doen. Baby's zijn nog niet bewust van hun geest of hebben hem gewoon nog niet. Daarom staan ze ook zo "open" zou je kunnen zeggen. Want ze zijn nog opzoek. Ze dragen eigenlijk de wijsheid, maar die kunnen ze niet aan iemand anders overbrengen, omdat ze niet kunnen praten. En daarom zie je het meestal in de ogen. Baby's ogen zijn eigenlijk altijd heel rustig.
    Jou Theorie is eigenlijk best logisch...
    Alleen waarom hebben de mensen die in dit topic zitten (en andere paranormale mensen) dan nog steeds hun 6e zintuig?


    Sweet dreams will come true.

    Zou ik is even iets mogen zeggen?

    Over diegeesten enzoo hé. Ik wil het voor eens en voor altijd duidelijk maken dat geesten niet bestaan. Kijk, ik heb ook soms dat ik véél dingen zien die er niet zijn zoals vlekken maar dat zijn ilusie's. Ga me nu niet zitten verwijten en zeggen dat ik er niets vanaf weet en dat ik jullie gek verklaar want dat doet ik niet. Er zijn héél veel mensen [waaronder ik] die dingen zien die er niet zijn. Maar vele onder jullie gaan dan direct beweren dat ze een geest gezien hebben ofzo terwijl geesten eigenlijk helemaal niet bestaan. Ik verklaar jullie niet gek of ik ga niet zeggen : ZOEK EEN PSYCHIATER IEDEREEN DIE IN GEESTEN GELOOFT! want ik begrijp jullie echt volkomen. Daarom wil ik dat jullie ook dit bericht niet als iets slechts opvangen. Geesten bestaan gewoon niet en dat is gewoon zo.