• zéér interesant onderwerp ni?

    schrijf hier u verhaal wa ge al hebt mee gemaakt
    ik word al heel mijn leven achtervolgd door een geest blijkbaar,en ik weet ni waarom.Ik heb geen familielid dat dood is dusja.dan heb ik een vriendin waar er mense in haar lichaam zitte,geesten in haar huis,en die een 3e oog heeft.Nuja..ze bleef is bij mij slape en het was dus donker in de kamer en ik keek zo naar de kant waar mijn vriendin lag en ik begon ineens kei hard te kresse..ik zag gewoon ne mens op haar ligge Oo.Dan was ik bij haar[die zit heél veel alleen thuis] hoorden we boven in haar slaap kamer voetstappe.[waar we dus nog moeste slape] ze heeft ook al voor gehad dat ze in bad zat en het water ineens in bloed veranderde voor een paar seconde Oo.ik heb ook de deurklink van haar voordeur een hele tijd zien bewege terwijl er niemand thuis was buitte ons en wij allebij met schrik in de zetel zate.
    Én nu jullie verhaal ö

    Zou ik is even iets mogen zeggen?

    Over diegeesten enzoo hé. Ik wil het voor eens en voor altijd duidelijk maken dat geesten niet bestaan. Kijk, ik heb ook soms dat ik véél dingen zien die er niet zijn zoals vlekken maar dat zijn ilusie's. Ga me nu niet zitten verwijten en zeggen dat ik er niets vanaf weet en dat ik jullie gek verklaar want dat doet ik niet. Er zijn héél veel mensen [waaronder ik] die dingen zien die er niet zijn. Maar vele onder jullie gaan dan direct beweren dat ze een geest gezien hebben ofzo terwijl geesten eigenlijk helemaal niet bestaan. Ik verklaar jullie niet gek of ik ga niet zeggen : ZOEK EEN PSYCHIATER IEDEREEN DIE IN GEESTEN GELOOFT! want ik begrijp jullie echt volkomen. Daarom wil ik dat jullie ook dit bericht niet als iets slechts opvangen. Geesten bestaan gewoon niet en dat is gewoon zo.
    Als je het niet gelooft, mij best, maar ga dan niet in dit topic zitten -__-' Je kan mensen kwetsen ofzeuw O.o'


    Sweet dreams will come true.

    Hoow even!
    Er staat toch duidelijk dat ik géén mensen wil kwetsen? Maar komop, wees redlijk. Een geest kan toch onmogelijk bestaan -.- Ochjah, je moet het zelf maar weten ;). Is jou keuzen om daar in te geloven. Ik geloof er allesinds niet echt hard in. Beetje maar niet echt super hard.

    Hoow even!
    Er staat toch duidelijk dat ik géén mensen wil kwetsen? Maar komop, wees redlijk. Een geest kan toch onmogelijk bestaan -.- Ochjah, je moet het zelf maar weten ;). Is jou keuzen om daar in te geloven. Ik geloof er allesinds niet echt hard in. Beetje maar niet echt super hard.
    HOezo niet? JIj hjebt toch ook een geest? Als je dood ben verrot je lichaam,, maar je geest niet x3


    Sweet dreams will come true.

    Zo'n geest wel jah. Maar ik bedoel klopgeesten en van die toestanden dat ik daar nit in geloof ;)

    Zo'n geest wel jah. Maar ik bedoel klopgeesten en van die toestanden dat ik daar nit in geloof ;)
    Miss wel een geest van een overledene die mensen wilde pesten, om wraak te nemen op de mensheid Oo xD


    Sweet dreams will come true.

    ik zie elke dag wel een stuk of 10..
    en geloof me de meeste zijn kwaade..!
    ik vertel mijn verhaal liever niet hier.denkik..


    Xx..!

    Wahah jaah voral :P Dan zeker op mij omdat i niet in hun geloofde xP

    VIP, kan je dat verhaalniet via pb doorsturen?:P

    ik zie elke dag wel een stuk of 10..
    en geloof me de meeste zijn kwaade..!
    ik vertel mijn verhaal liever niet hier.denkik..


    Xx..!

    TELL ME Ö


    don't Worry...Be gay.

    (...)

    maaa k heb het met alle dieren:S ze praten zeg maar terug...mijn stiefmoeder zei dat ik misschien een speciale kracht heb ofzo of dat ik een kracht heb om met dieren te praten :S
    dat is dus weird ik weet -.-'
    want k was een keer in duitsland en ik was verdwaald in het bos, toen zag ik een vogel en die zei dat ik 1 of andere kant op moest gaan en dat ik dan weer bij de boerderij was en het klopte ook nog :S
    jullie geloven me niet ik weet het maajah het is gewoon zo...

    wie zegt dat ik je nie geloof?? man, weetje hóeveel mensen dat hebben, vooral als ze verdwaalt zijn, dan komen ze er meestal achter:P je kunt btw ook met bomen praten. Bomen zijn heel wijs. klinkt dom, maar tis wel zo, daarom hebben ze ook een witte aura, tis een hogere levensvorm ofzo xD


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Zo'n geest wel jah. Maar ik bedoel klopgeesten en van die toestanden dat ik daar nit in geloof ;)

    omdat de meeste mensen een fout beeld van een klopgeest hebben xD
    een klopgeest is niks anders dan een voorstelling van een geest. Soms bestaat ie niet eens, maar zijn die mensen zo bang dat ze het zich in gaan beelden en het ook daadwerkelijk gbeurt. net als dat je glashard denkt: dit kan ik niet, dit kan ik niet. Dan mislukt het ook.


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Zou ik is even iets mogen zeggen?

    Over diegeesten enzoo hé. Ik wil het voor eens en voor altijd duidelijk maken dat geesten niet bestaan. Kijk, ik heb ook soms dat ik véél dingen zien die er niet zijn zoals vlekken maar dat zijn ilusie's. Ga me nu niet zitten verwijten en zeggen dat ik er niets vanaf weet en dat ik jullie gek verklaar want dat doet ik niet. Er zijn héél veel mensen [waaronder ik] die dingen zien die er niet zijn. Maar vele onder jullie gaan dan direct beweren dat ze een geest gezien hebben ofzo terwijl geesten eigenlijk helemaal niet bestaan. Ik verklaar jullie niet gek of ik ga niet zeggen : ZOEK EEN PSYCHIATER IEDEREEN DIE IN GEESTEN GELOOFT! want ik begrijp jullie echt volkomen. Daarom wil ik dat jullie ook dit bericht niet als iets slechts opvangen. Geesten bestaan gewoon niet en dat is gewoon zo.

    jaa nou sorry hoor. Maar ga eens even na, waarom denk je dat er mensen zijn die opeens allerlei dingen weten over wat er in een huis/familielid is gebeurt, zonder dat ze het ooit hebben gehoord. Als ze dan zeggen dat het ze verteld is door een geest. Of die geest er is, dan neem ik aan dat dat waar is. Aangezien dat nogal vaak gebeurd, ga ik niet dom zitten zeggen, geesten bestaan niet. Lijkt me wel heel onwaarschijnlijk dat ze daar dan om liegen.
    dat jij er niet in gelooft, wat jij wil, maar val ons daar dan ff niet mee lastig. Als je ze ook een naam kan geven en weet dat ze een bepaalde persoonlijkheid hebben, lijkt het me ook vrij sterk dat het een lichtvlekje o.i.d. is-__-"


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    (...)HOezo niet? JIj hjebt toch ook een geest? Als je dood ben verrot je lichaam,, maar je geest niet x3

    ja, kan iemand zich voorstellen dat er NIKS is? wat houdt niks precies in eigenlijk:S als je je dat voor gaat stellen... hoe kan je in godsnaam stoppen te denken. Probeer dat voor te stellen, nou dat lukt mij niet hoor. heel lastig om uit te leggen, maar niks zijn, is ook niks doen, niks voelen en niks dat vanuit jezelf komt zoals gedachtes en bewegingen
    quite creepy... nee dat kan ik me niet voorstellen. Dat is ook de reden dat ik sterk in reïncarnatie geloof.
    nja... één van de redenen


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    ik had zo is dat ineens mijn licht uitging. en ik kreeg het niet meer aan. en opeens kreeg ik een SMS van mezelf ö

    *het is donker en ik ben bang, ik wil naar het licht, maar ik zie het niet*

    echt creepy, heb heel de nacht geen oog meer dichtgedaan ö

    owxja, en het licht ging pas weer sochtends aan :')

    en in de rest van het huis gingen de lichten enzo wel, dus lag het niet aan de elektriciteit, en trouwes, elektriciteit kan geen smse verzende XD