• zéér interesant onderwerp ni?

    schrijf hier u verhaal wa ge al hebt mee gemaakt
    ik word al heel mijn leven achtervolgd door een geest blijkbaar,en ik weet ni waarom.Ik heb geen familielid dat dood is dusja.dan heb ik een vriendin waar er mense in haar lichaam zitte,geesten in haar huis,en die een 3e oog heeft.Nuja..ze bleef is bij mij slape en het was dus donker in de kamer en ik keek zo naar de kant waar mijn vriendin lag en ik begon ineens kei hard te kresse..ik zag gewoon ne mens op haar ligge Oo.Dan was ik bij haar[die zit heél veel alleen thuis] hoorden we boven in haar slaap kamer voetstappe.[waar we dus nog moeste slape] ze heeft ook al voor gehad dat ze in bad zat en het water ineens in bloed veranderde voor een paar seconde Oo.ik heb ook de deurklink van haar voordeur een hele tijd zien bewege terwijl er niemand thuis was buitte ons en wij allebij met schrik in de zetel zate.
    Én nu jullie verhaal ö

    waarom is iedereen opeens zo stil:|


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    uitgepraat..? misschien

    Volgens wikipedia zijn Orbs dingen op foto's O.o Maar mijn ogen zijn geen camera's voor zover ik weet...

    het zijn iets van geesten ofzo of iets uit de ruimte x]
    je kan ze vaak idd zien het zijn van die bolletjes lijkt het net

    uitgepraat..? misschien


    Ik was bezig met een topic te openen voor rollen in mijn nieuwe seriexD


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Ik heb geen boeiende geesten verhalen meer ;O


    Sweet dreams will come true.

    Orbs zijn meestal niet felgekleurd maar wit, en het zijn bollen. Meestal zweven ze, of hangen ze stil. Het schijnt dus een aanwezigheid te zijn van iets.

    idd ^^

    Ik heb geen boeiende geesten verhalen meer ;O

    ik ook niet... -_-'

    Damn -_-


    Sweet dreams will come true.

    Oja, ik heb nog 1 dingetje, maar die is heel moeilijk uit te leggen,

    Een keertje lag ik in mn bed, maar bedacht ik mij iets wat ik nog moest bekijken. Dus ging ik mijn bed uit en pakte het erbij [tijdschrift xD] en ik ging op de grond zitten, en ineens leek het alsof er iets naast mij zat. Dus ik kijk om, ik zie niks, en ineens was het alsof ik een soort dreun op mijn zij kreeg, en ik viel zelfs helemaal om! en nee ik verloor niet mijn evenwicht ofzo..

    Ik zie gekleurde lichtgevende sliertjes als ik naar de lucht kijk en m'n ogen knipper.
    Al heel mn leven lang en die vallen dan langzaam weg. als ik naar boven kijk schieten ze weer omhoog.

    maar ik denk niet dat t geesten zijn




    neeh dat zijn littekentjes op je ogen xD
    dat heb ik ook maar ik heb ook bolletjes het is heel raar op zich x]

    Oja, ik heb nog 1 dingetje, maar die is heel moeilijk uit te leggen,

    Een keertje lag ik in mn bed, maar bedacht ik mij iets wat ik nog moest bekijken. Dus ging ik mijn bed uit en pakte het erbij [tijdschrift xD] en ik ging op de grond zitten, en ineens leek het alsof er iets naast mij zat. Dus ik kijk om, ik zie niks, en ineens was het alsof ik een soort dreun op mijn zij kreeg, en ik viel zelfs helemaal om! en nee ik verloor niet mijn evenwicht ofzo..

    ik fietste een keer naar huis en voelde opeens iemand op mijn bagagedrager zitten:P Toen heeft yentl voor mij aan david gevraagd, omdat ik dat dacht, of hij achterop zat, bleek dat nog waar te zijn ook x]


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Oja, ik heb nog 1 dingetje, maar die is heel moeilijk uit te leggen,

    Een keertje lag ik in mn bed, maar bedacht ik mij iets wat ik nog moest bekijken. Dus ging ik mijn bed uit en pakte het erbij [tijdschrift xD] en ik ging op de grond zitten, en ineens leek het alsof er iets naast mij zat. Dus ik kijk om, ik zie niks, en ineens was het alsof ik een soort dreun op mijn zij kreeg, en ik viel zelfs helemaal om! en nee ik verloor niet mijn evenwicht ofzo..
    Ik had eergisternacht (SLECHT GESLAPEN) dat het leek of er ineens iemand naast mijn hoofd ging zitten. Dus ik keek om, niemand. Ook voor de rest in de kamer niemand, op ik na dan ;O


    Sweet dreams will come true.

    (...)

    neeh dat zijn littekentjes op je ogen xD
    dat heb ik ook maar ik heb ook bolletjes het is heel raar op zich x]

    het lijken wel wormpjes en lichtbolletjes die door de lucht heen kronkelen bij mij xD maar bij mij zijn ze wit:S


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    (...)Ik had eergisternacht (SLECHT GESLAPEN) dat het leek of er ineens iemand naast mijn hoofd ging zitten. Dus ik keek om, niemand. Ook voor de rest in de kamer niemand, op ik na dan ;O


    weird

    Wahahah, wij zijn nu egt dit topic aant vulle xD