• zéér interesant onderwerp ni?

    schrijf hier u verhaal wa ge al hebt mee gemaakt
    ik word al heel mijn leven achtervolgd door een geest blijkbaar,en ik weet ni waarom.Ik heb geen familielid dat dood is dusja.dan heb ik een vriendin waar er mense in haar lichaam zitte,geesten in haar huis,en die een 3e oog heeft.Nuja..ze bleef is bij mij slape en het was dus donker in de kamer en ik keek zo naar de kant waar mijn vriendin lag en ik begon ineens kei hard te kresse..ik zag gewoon ne mens op haar ligge Oo.Dan was ik bij haar[die zit heél veel alleen thuis] hoorden we boven in haar slaap kamer voetstappe.[waar we dus nog moeste slape] ze heeft ook al voor gehad dat ze in bad zat en het water ineens in bloed veranderde voor een paar seconde Oo.ik heb ook de deurklink van haar voordeur een hele tijd zien bewege terwijl er niemand thuis was buitte ons en wij allebij met schrik in de zetel zate.
    Én nu jullie verhaal ö

    Bij Mij begon het geesten gedoe toen ik 11 was.egt kutleeftijd want toen was ik egt super onzeker(nu nog steeds)

    mwhaa ik al zolang ik me kan herinneren:P daarvoor al. ik heb ooit tegen mijn oma gezegd toen ik net kon praten: "Ik hoor stemmen in mijn hoofd."
    toen zei mijn oma: "Dan moet je ze wegjagen, want die horen daar niet" zij dacht dus dat ik schytzofreen was/werd.
    ik: "maar ze horen daar wel en ze helpen mij. Ze vertellen me heel veel en zorgen dat ik niet alleen ben."
    Mijn oma kon alleen de eerste zin herinneren, maar toen ze het mij vertelde, wist ik wel het hele verhaal xD


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    (...)

    Wil je het dan echt weten? ik denk dat je me dan niet geloofd. ik geloofde het eerst zelf ook niet toen iemand het zei. maar daarna wel toen ik het zag.

    op zich zou ik het ook wille weten >.<

    (...)
    bij mij ongeveer, toen ik 12 was, ik zou met een paar vriendinnen een horror gaan kijken en geesten gaan oproepen, toen ben k allemaal info erover gaan opzoeke en toen begon t eigenlijk, het is trouwens niet meer door gegaan ik wilde namelijk niet meer.

    goed ook. nooit op gaan roepen, trek je alleen maar de verkeerde aan. En die blijven ook zo. Soms komen er kwade geesten, maar die worden meestal na bepaalde tijd liever:P ze hebben gewoon een tijdje nodig om te "wennen"


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    to > DooRainbow

    wow O_o' t lijkt me egt eng!

    (...)
    goed ook. nooit op gaan roepen, trek je alleen maar de verkeerde aan. En die blijven ook zo. Soms komen er kwade geesten, maar die worden meestal na bepaalde tijd liever:P ze hebben gewoon een tijdje nodig om te "wennen"

    dat is ook d rede wrom k t niet meer wilde, kreeg wel ruzie met mn vriendin maja.. I don't care

    to > DooRainbow

    wow O_o' t lijkt me egt eng!

    ik ben het wel gewend xD ik heb het alleen een tijdje (toen ik ze eigenlijk het hardst nodig had xD) buitengesloten en pas na 3 jaar weer contact gezocht:P


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    ik was een keer op een camping een speurtocht aan het doen en ik was samen met mijn vader, broer en Stiefzusje (en hond)
    mijn vader scheen zo met een zaklamp op de weg en toen zag ik een wolf staan, ik zag zo die ogen reflecteren dus ik was wel doodsbang! :S
    en even later was ie weg... niemand had 'm gezien...

    _____________________next story_____________________
    was dat ik in de trein zat en telkens een zwarte vlek verscheen voor het raam (telkens opnieuw)
    en mijn vriendin zag het ook...
    even later hoorden wij vet geschreeuw enzo...
    en toen we bij een plaatsje stopten en de deuren van de trein opengingen hoorden we 'ga nu..ga er hier uit' :S
    fucking weird, we waren maar niet gegaan want ja....:S

    trouwens we iedereen deed normaal en schreeuwde niet we zagen dus ook verder niemand :(

    (...)
    dat is ook d rede wrom k t niet meer wilde, kreeg wel ruzie met mn vriendin maja.. I don't care

    domme vriendinnen xD ze zouden is moeten weten dat de HELFT (als het nie meer is) van de mensen die geesten OPROEPT uit een raam springt, zichzelf tegen een muur doodslaat, in het hart steekt of andere mensen gaat vermoorden omdat ze helemaal tot waanzin drijven :P


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    (...)
    domme vriendinnen xD ze zouden is moeten weten dat de HELFT (als het nie meer is) van de mensen die geesten OPROEPT uit een raam springt, zichzelf tegen een muur doodslaat, in het hart steekt of andere mensen gaat vermoorden omdat ze helemaal tot waanzin drijven :P


    Ja precies, maar wat grappig is, een andere vriendin zou ook mee doen en die vertelde mij achter af dat z blij was dat ik dat gezegd had, en dat het niet doorging. Want z was hartstikke bang ervoor. Maar zij wilde geen ruzie dus hield z haar mond dicht.

    ik was een keer op een camping een speurtocht aan het doen en ik was samen met mijn vader, broer en Stiefzusje (en hond)
    mijn vader scheen zo met een zaklamp op de weg en toen zag ik een wolf staan, ik zag zo die ogen reflecteren dus ik was wel doodsbang! :S
    en even later was ie weg... niemand had 'm gezien...

    _____________________next story_____________________
    was dat ik in de trein zat en telkens een zwarte vlek verscheen voor het raam (telkens opnieuw)
    en mijn vriendin zag het ook...
    even later hoorden wij vet geschreeuw enzo...
    en toen we bij een plaatsje stopten en de deuren van de trein opengingen hoorden we 'ga nu..ga er hier uit' :S
    fucking weird, we waren maar niet gegaan want ja....:S

    was dat toevallig op station assen? ik moest namelijk vanuit assen terug naar huis, maar toen we daar op het station aankwamen, was daar net iemand aan het doodgaan. Ik zag gewoon de persoon staan, maar dan buiten het lichaam. 4 mensen die haar probeerden terug te halen, maar ze wilde niet. Ze had waarschijnlijk al genoeg gezien. of ze had gewoon geen zin meer. ik vond het best vaag om te zien. ik werd echt supermisselijk toen ze haar met van die schokken weer probeerde te laten leven. Ik voelde het gewoon bijna in mijn eigen lichaam. Ze lag dus in coma, maar ze was toch al dood. (ik zeg ook altijd tegen mijn ouders dat ze de stekker eruit mogen trekken als ik binnnen een maand niet uit een coma raak) Heel veel mensen die uit een coma komen, zeggen dat ze heel vaak zichzelf hebben zien liggen in het bed, dus de geest is eigenlijk al los. Dat was bij die vrouw dus ook. Je bent dan gewoon dood, maar je lichaam nog niet. en je moet echt wíllen leven om eruit te komen. maar dat was dus op het station en zij ging gewoon dood. Volgens mij is ze nu wel weer weg en dwaalt ze niet meer rond, maar ik vraag het me eigelijk wel af xD


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    ik heb met een vriendin een keer bloody mary opgeroepen
    en toen zagen we haar in de spiegel
    maar ik was hellemaal vergeten wat ik tegen haar moest zeggen
    dat was belangrijk dat moest je tegen haar zeggen
    en als je dat niet deed dan zag je haar elke avond nog in de spiegel en elke avond als ik me tanden poets zie ik achter me een zwarte schim dus ik durf egt nooit meer zonder me zus me tanden te poetsen ofzo


    omg lijkt me egt eng als je haar dan ziet?! :O

    (...)
    was dat toevallig op station assen? ik moest namelijk vanuit assen terug naar huis, maar toen we daar op het station aankwamen, was daar net iemand aan het doodgaan. Ik zag gewoon de persoon staan, maar dan buiten het lichaam. 4 mensen die haar probeerden terug te halen, maar ze wilde niet. Ze had waarschijnlijk al genoeg gezien. of ze had gewoon geen zin meer. ik vond het best vaag om te zien. ik werd echt supermisselijk toen ze haar met van die schokken weer probeerde te laten leven. Ik voelde het gewoon bijna in mijn eigen lichaam. Ze lag dus in coma, maar ze was toch al dood. (ik zeg ook altijd tegen mijn ouders dat ze de stekker eruit mogen trekken als ik binnnen een maand niet uit een coma raak) Heel veel mensen die uit een coma komen, zeggen dat ze heel vaak zichzelf hebben zien liggen in het bed, dus de geest is eigenlijk al los. Dat was bij die vrouw dus ook. Je bent dan gewoon dood, maar je lichaam nog niet. en je moet echt wíllen leven om eruit te komen. maar dat was dus op het station en zij ging gewoon dood. Volgens mij is ze nu wel weer weg en dwaalt ze niet meer rond, maar ik vraag het me eigelijk wel af xD


    ik weet niet meer precies het kan ook wel maar ik dagt eerst dat het akkrum was maajah ik weet het gewoon nii want ik voelde me gewoon zooo weird

    zéér interesant onderwerp ni?

    schrijf hier u verhaal wa ge al hebt mee gemaakt
    ik word al heel mijn leven achtervolgd door een geest blijkbaar,en ik weet ni waarom.Ik heb geen familielid dat dood is dusja.dan heb ik een vriendin waar er mense in haar lichaam zitte,geesten in haar huis,en die een 3e oog heeft.Nuja..ze bleef is bij mij slape en het was dus donker in de kamer en ik keek zo naar de kant waar mijn vriendin lag en ik begon ineens kei hard te kresse..ik zag gewoon ne mens op haar ligge Oo.Dan was ik bij haar[die zit heél veel alleen thuis] hoorden we boven in haar slaap kamer voetstappe.[waar we dus nog moeste slape] ze heeft ook al voor gehad dat ze in bad zat en het water ineens in bloed veranderde voor een paar seconde Oo.ik heb ook de deurklink van haar voordeur een hele tijd zien bewege terwijl er niemand thuis was buitte ons en wij allebij met schrik in de zetel zate.
    Én nu jullie verhaal ö

    Supereng ! Ik heb nog nooit iets met geesten gehad, Madena lijdt een saaaaai leventje -_______-'


    ok

    (...)

    omg lijkt me egt eng als je haar dan ziet?! :O

    hahaha:P ik weet nog een verhaal over de boogey man, en ik heb dat al van twee mensen gehoord:P en ik vind het echt best wel grappig, maar zooo eng, zou het zelf denk ik niet doen. want het is om je grootste angst te zien *denkt eng veel aan de boogey man in Harry Potter* en dan ben je voor de rest van je leven niet bang (niet dus xD)
    er was dus een gast, en die ging dat ritueel doen..
    om 00:00 's nacht voor de spiegel zeggen: "I'm not afraid of the boogey man" (en dat dan 3x:P)
    Dan verschijnt the boogey man. Maar ze hadden hem dus alleen in die kamer gelaten en hij kwam een kwartier later pas naar buiten. Helemaal wit, koud zweet, leek alsof ie moest kotsen en zijn ogen helemaal vol van angst. En dat van twee mensen gehoord die elkaar niet eens kennen:O
    en die gast(en) die dat dus hebben gedaan, durven nu niet meer in een doodnormale spiegel te kijken om 12 uur 's nachts. en dat is dus ook met die bloody mary, maar je moet gewoon als ze achter je staat zeggen: "go away bloody mary, go away bloody mary, go away bloody mary" tot ze weg is. waarschijnlijk gaat ze dan wel


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.