• zéér interesant onderwerp ni?

    schrijf hier u verhaal wa ge al hebt mee gemaakt
    ik word al heel mijn leven achtervolgd door een geest blijkbaar,en ik weet ni waarom.Ik heb geen familielid dat dood is dusja.dan heb ik een vriendin waar er mense in haar lichaam zitte,geesten in haar huis,en die een 3e oog heeft.Nuja..ze bleef is bij mij slape en het was dus donker in de kamer en ik keek zo naar de kant waar mijn vriendin lag en ik begon ineens kei hard te kresse..ik zag gewoon ne mens op haar ligge Oo.Dan was ik bij haar[die zit heél veel alleen thuis] hoorden we boven in haar slaap kamer voetstappe.[waar we dus nog moeste slape] ze heeft ook al voor gehad dat ze in bad zat en het water ineens in bloed veranderde voor een paar seconde Oo.ik heb ook de deurklink van haar voordeur een hele tijd zien bewege terwijl er niemand thuis was buitte ons en wij allebij met schrik in de zetel zate.
    Én nu jullie verhaal ö

    (...)

    weird
    Best wel...


    Sweet dreams will come true.

    Oke, dan nog maar een verhaal van een vriendin van me...

    Ik had ook ergens hier verteld, dat we hadden geschat, wie onze beschermgeest/engel ding achtig iets kon zijn. Zij had dat ook gedaan en ze had ook eens gedroomt over een meisje > Beth. En toen ging ze dat thuis opzoeken en toen vond ze een oud soort familie boekje met het meisje uit haar dromen op de foto, genaamd Betty/Beth. En toen vroeg ze een keer in haar kamer, Beth ben je hier? En toen ging er een kastdeurtje open en dicht!

    Oke, dan nog maar een verhaal van een vriendin van me...

    Ik had ook ergens hier verteld, dat we hadden geschat, wie onze beschermgeest/engel ding achtig iets kon zijn. Zij had dat ook gedaan en ze had ook eens gedroomt over een meisje > Beth. En toen ging ze dat thuis opzoeken en toen vond ze een oud soort familie boekje met het meisje uit haar dromen op de foto, genaamd Betty/Beth. En toen vroeg ze een keer in haar kamer, Beth ben je hier? En toen ging er een kastdeurtje open en dicht!

    ik noem mijn huis gewoon een spookhuis xD het zit hier echt bomvol. lijkt wel alsof ik ze aantrek ofzo xD want ze zitten bijna allemaal op mijn kamer of in mijn buurt:O


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Ohjah, en ik heb een geest in de badkamer die blijkbaar alleen voor mij daar is. Als ik met anderen in de badkamer ben gebeurd er niets, maar als ik alleen ben trilt de spiegel. En een keer was ik aan het douchen en toen werd het water ijskoud voor een paar seconden. Niet gewoon koud maar echt ijskoud. Toen later werd het weer normaal.


    ik heb het bij de douche van de vriendin van me pa :|
    ik ga douchen en de douche word heel koud en gaat ineens heel weinig water geven en maakt een raar geluid (heb ik dus elke keer als ik daar ga douchen) dus ik wagt en even later gaat de douche weer normaal :S

    (...)
    ik noem mijn huis gewoon een spookhuis xD het zit hier echt bomvol. lijkt wel alsof ik ze aantrek ofzo xD want ze zitten bijna allemaal op mijn kamer of in mijn buurt:O

    bij ons valt het nog wel mee volgens mij. Iemand bij mij op school dan, die verteld iedereen hoeveel geesten ze wel niet in haar huis heeft, maar dan ook zo op n manier van jaaa,, sure [not]

    (...)
    bij ons valt het nog wel mee volgens mij. Iemand bij mij op school dan, die verteld iedereen hoeveel geesten ze wel niet in haar huis heeft, maar dan ook zo op n manier van jaaa,, sure [not]

    ach ja, die mensen zijn er... zo was er gisteren nog zo'n meisje die bleef logeren bij mijn broertje met nog een paar mensen..
    - ze snijdt zichzelf voor aandacht
    - zegt dat haar vader haar als hoer gebruikt
    - dat ze ontmaagd is door een hoer die toevallig heeel erg lekker was
    - dat ze uitgehuwelijkt is aan een ouwe vent van 70
    en
    -dat ze geesten kan zien.
    Mooi van niet, dan zou ze vanavond al helemaal gek zijn geworden op het kantoor waar ze sliepen xD
    zelfs roxanne, die totaal niet paranormaal aan is gelegd, werd daar half gek xD dus ik moest haar zo helemaal gerust stellen:P


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    (...)
    ach ja, die mensen zijn er... zo was er gisteren nog zo'n meisje die bleef logeren bij mijn broertje met nog een paar mensen..
    - ze snijdt zichzelf voor aandacht
    - zegt dat haar vader haar als hoer gebruikt
    - dat ze ontmaagd is door een hoer die toevallig heeel erg lekker was
    - dat ze uitgehuwelijkt is aan een ouwe vent van 70
    en
    -dat ze geesten kan zien.
    Mooi van niet, dan zou ze vanavond al helemaal gek zijn geworden op het kantoor waar ze sliepen xD
    zelfs roxanne, die totaal niet paranormaal aan is gelegd, werd daar half gek xD dus ik moest haar zo helemaal gerust stellen:P


    dat is best triest als j dat allemaal beweert xD

    (...)

    ik heb het bij de douche van de vriendin van me pa :|
    ik ga douchen en de douche word heel koud en gaat ineens heel weinig water geven en maakt een raar geluid (heb ik dus elke keer als ik daar ga douchen) dus ik wagt en even later gaat de douche weer normaal :S

    ik heb een geest die in de badkamer is doodgegaan. Waarschijnlijk een drugsverslaafde. Mijn buurmeisje wist opeens alles van hem en ik zag allemaal beelden van wat er op dat moment thuis gebeurde. Hij spuitte en probeerde in de badkamer om af te kicken, daar istie helemaal tot waanzin gedreven en ging tie de hele badkamer rondrennen. hij keeg de deur niet van het slot af en knalde overal tegenaan. ik weet niet of dat zijn doodsoorzaak is, maar ik denk dat hij daar ook wel eens heeft gezeten óm het te gebruiken en daar aan een overdosis kapot is gegaan:O maar ik zag hem dus ook op dat moment die badkamer doorrennen. Ik schrok me helemaal te pletter. Maar hij ziet mij niet en ik hem niet. Hij weet niet van mijn bestaan af. Waarschijnlijk ziet hij míj als een geest. Als je de film the Others wel eens hebt gezien... sindsdien twijfel ik er ook aan of ik misschien niet een geest ben en gewoon nog mijn leventje verder leef, totdat ik ontdek dat ik dood ben, mja... ik heb nogal vage gdachten xD


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    (...)

    dat is best triest als j dat allemaal beweert xD

    hahahahah xD ik haat dat wijf:P en ze komt er meestal nog mee weg ook -_-"
    en het klopt niet met elkaar, ik bedoel... ze is islamitisch en ze is zgn een hoer. dat gaat al niet samen. ze is uitgehuwelijkt en al ontmaagd en een hoer. Dat klopt niet! want als je islamitisch bent moet je als maagd het huwelijk in!


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    (...)
    hahahahah xD ik haat dat wijf:P en ze komt er meestal nog mee weg ook -_-"
    en het klopt niet met elkaar, ik bedoel... ze is islamitisch en ze is zgn een hoer. dat gaat al niet samen. ze is uitgehuwelijkt en al ontmaagd en een hoer. Dat klopt niet! want als je islamitisch bent moet je als maagd het huwelijk in!

    ja idd =P

    godver.. nu zag ik hem alweer:O
    legt uit: ik werk nu bij mijn ouders op de receptie. Ik zit in zo'n kamertje en daar staan de deuren gewoon open, dus ik kijk gewoon uit op het halletje. Aan het einde van die hal is de deur van de ingang. Daar lopen dus steeds mensen in en uit. En ik ben geneigd als ik iemand aan zie komen uit mijn ooghoeken dat ik dan even opkijk. maar het is nu al de negende keer dat er gewoon niemand staat:O en het is dezelfde persoon, dat weet ik gewoon.


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Heej Ik ben der weeeerxD,Heb me Topic Geopend en zie het later wel weer,Me ma zei laatst dat baby's een 6de zintuig hebben vanaf hun geboorte dus dat ze gevoelig zijn voor geesten en ze kunt zien,en als je ouder wordt dat je het dan verliest die 6de zintuig,


    Ice-cream Rockt more than you x3

    godver.. nu zag ik hem alweer:O
    legt uit: ik werk nu bij mijn ouders op de receptie. Ik zit in zo'n kamertje en daar staan de deuren gewoon open, dus ik kijk gewoon uit op het halletje. Aan het einde van die hal is de deur van de ingang. Daar lopen dus steeds mensen in en uit. En ik ben geneigd als ik iemand aan zie komen uit mijn ooghoeken dat ik dan even opkijk. maar het is nu al de negende keer dat er gewoon niemand staat:O en het is dezelfde persoon, dat weet ik gewoon.


    raar O_O ik heb nu ook egt de hele tijd t idee, dat dr iemand hiet is [benalleenthuis -_-] en dan ga j je egt ongemakkelijk voelen, en ik zweer dat ik de wc deur had dichtegedaan en nu staat ie open!

    Heej Ik ben der weeeerxD,Heb me Topic Geopend en zie het later wel weer,Me ma zei laatst dat baby's een 6de zintuig hebben vanaf hun geboorte dus dat ze gevoelig zijn voor geesten en ze kunt zien,en als je ouder wordt dat je het dan verliest die 6de zintuig,

    ja dat heb ik ook gehoord, katten zouden ook geesten kunnen zien :S

    maar k moet gaan doeggggg