• zéér interesant onderwerp ni?

    schrijf hier u verhaal wa ge al hebt mee gemaakt
    ik word al heel mijn leven achtervolgd door een geest blijkbaar,en ik weet ni waarom.Ik heb geen familielid dat dood is dusja.dan heb ik een vriendin waar er mense in haar lichaam zitte,geesten in haar huis,en die een 3e oog heeft.Nuja..ze bleef is bij mij slape en het was dus donker in de kamer en ik keek zo naar de kant waar mijn vriendin lag en ik begon ineens kei hard te kresse..ik zag gewoon ne mens op haar ligge Oo.Dan was ik bij haar[die zit heél veel alleen thuis] hoorden we boven in haar slaap kamer voetstappe.[waar we dus nog moeste slape] ze heeft ook al voor gehad dat ze in bad zat en het water ineens in bloed veranderde voor een paar seconde Oo.ik heb ook de deurklink van haar voordeur een hele tijd zien bewege terwijl er niemand thuis was buitte ons en wij allebij met schrik in de zetel zate.
    Én nu jullie verhaal ö

    Orbs zijn meestal niet felgekleurd maar wit, en het zijn bollen. Meestal zweven ze, of hangen ze stil. Het schijnt dus een aanwezigheid te zijn van iets.

    Orbs zijn meestal niet felgekleurd maar wit, en het zijn bollen. Meestal zweven ze, of hangen ze stil. Het schijnt dus een aanwezigheid te zijn van iets.
    Dan zijn het geen orbs wat ik zie.
    Weet ik nog steeds niet wat ik nou wel zie -_-'


    Sweet dreams will come true.

    People; Ik ga, moet slapen als ik dat nog kan...
    Baaaaayy<3


    Sweet dreams will come true.

    (...)Dan zijn het geen orbs wat ik zie.
    Weet ik nog steeds niet wat ik nou wel zie -_-'

    Hoe ziet het er percies uit?

    (...)


    nou ik hoef nooit meer contact met een geest! het is echt dood eng, geesten op roepen is dood eng.

    ik hoop dat ze de geest 'vrij' kunnen laten, lijkt me prettig, en mooi

    Dat faat ook wel lukke nhoor ^^
    Ze moeten wete nwaarvoor die geest hulp nodig heeft :O meestal is eht ,omdat er da niets licht wat van haar/Hem is !:O of omdat ze dus opgeslote nziit en hulp nodig heeft om 'vrij' te komen.


    don't Worry...Be gay.

    Volgens wikipedia zijn Orbs dingen op foto's O.o Maar mijn ogen zijn geen camera's voor zover ik weet...


    nee ik heb foto's gezien van orb's, het zijn geen orb's, want die zijn niet in kleur en inderdaad alleen met de camara te zien.

    ik zie ook zo iets, vlekken, ik heb het al heel lang, een tijdje terug dacht ik dat het kwam omdat ik als kind te lang in een lamp had gekeken toen ik ziek was. Want ik heb ooit tegen mijn moeder gezegt dat ik me niet zou vervelen, omdat de dansende vlekken zo intresant waren, ze zijn altijd anders van vorm. ik zie ze alleen als ik er aan herinert word, vroeger zag ik ze gewoon altijd.

    ik heb een tijdje geleden tijdens vollemaan een volle maan ritueel gedaan, waarbij je de maan godin vraagt om naar je te luisteren, je kunt haar je zorgen uit leggen enzo. ik heb dat dus gedaan, sinds dien zie ik een stuk minder van die vlekken, maar ik zie ze nogsteeds


    It's not too late, It's never too late!

    People; Ik ga, moet slapen als ik dat nog kan...
    Baaaaayy<3

    WELTRUSTEN ;D


    don't Worry...Be gay.

    ik word bang =']


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    (...)
    Hoe ziet het er percies uit?
    Soort mozaiekjes die zweven zeg maar. Maar elk ' steentje' van de mozaik is heel klein, blauw greon geel en rood. Ze kunnen door de muren heen zweven. Als je lang naar 'e'en gedeelte kijkt komen ze dichterbij. Overal waar ik kijk zie ik ze, helekamer is ermee gevuld. Als het donker is zijn ze beter te zien.


    Sweet dreams will come true.

    Nu gaat Niksel een verhaaltje vertellen! ^^ *kuck*
    Eerst eentje over mijn zusje! Dat is ongeveer... 7 jaar geleden gebeurt, we waren nog heel jong en mijn oma was net een paar dagen geleden dood gegaan. Wat ze zelf heel jammer vond zei ze eerder omdat ze ons dan niet kon zien opgroeien. Maarja, op een nacht hoorde ik haar ineens vet bang 'Nikki!' zeggen. (We sliepen in een stapelbed, ik boven zei onder) Ik vet slaperig, en ik keek naar beneden en vroeg wat er was. Ze zei dat ze mijn oma had gezien, helemaal in het goud. Toen was ze misschien... 6 jaar ofzo dus ze fakte het niet...

    (...)
    WELTRUSTEN ;D

    Dankeee=']


    Sweet dreams will come true.

    ik word bang =']

    JA IK OOK ! :o
    en ik moet zo slapen denk ik :|
    MAAR mijn zusje is ook boven dus ja (A)


    don't Worry...Be gay.

    (...)
    Dat faat ook wel lukke nhoor ^^
    Ze moeten wete nwaarvoor die geest hulp nodig heeft :O meestal is eht ,omdat er da niets licht wat van haar/Hem is !:O of omdat ze dus opgeslote nziit en hulp nodig heeft om 'vrij' te komen.



    ik denk dat ik dan eens goed naar de geest zou gaan luisteren, ik bedoel, ik steek regelmatig kaarsjes en wierrook aan, en dan luister ik, en dan denk ik. meestal doe ik dat als ik ergens mee zit. Mischien werkt het om gewoon te luisteren als ze in haar kamer is. (maar ik zou eerst eens afwachten wat de exper doet)


    It's not too late, It's never too late!

    (...)Soort mozaiekjes die zweven zeg maar. Maar elk ' steentje' van de mozaik is heel klein, blauw greon geel en rood. Ze kunnen door de muren heen zweven. Als je lang naar 'e'en gedeelte kijkt komen ze dichterbij. Overal waar ik kijk zie ik ze, helekamer is ermee gevuld. Als het donker is zijn ze beter te zien.

    Oh daat! Dat heb ik ook, alleen dan in het zwart/wit. Ik hou altijd vol dat het gewoon sterrtjes zijn, maar ik zie ze echt altijd, vooral in het donker. Zelf weet ik ook niet wat het is. De dokter heeft al gegeken of ik een of andere zieke heb maar dat is niet zo.

    (...)Soort mozaiekjes die zweven zeg maar. Maar elk ' steentje' van de mozaik is heel klein, blauw greon geel en rood. Ze kunnen door de muren heen zweven. Als je lang naar 'e'en gedeelte kijkt komen ze dichterbij. Overal waar ik kijk zie ik ze, helekamer is ermee gevuld. Als het donker is zijn ze beter te zien.

    Oh daat! Dat heb ik ook, alleen dan in het zwart/wit. Ik hou altijd vol dat het gewoon sterrtjes zijn, maar ik zie ze echt altijd, vooral in het donker. Zelf weet ik ook niet wat het is. De dokter heeft al gegeken of ik een of andere zieke heb maar dat is niet zo.