• De stelling van vandaag luidt:
    In elk land zou iedereen op zn 16de al moeten kunnen autorijden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Eens, ;D


    "Don't look back, you're not going that way."

    Het is wel niet zo geweldig goed voor het milieu, maar het zou wel leuk zijn. :^)


    Where there is a sea there are pirates...

    Ja en nee.
    Je hebt mensen die al volwassen genoeg zijn om met de auto te rijden op die leefdtijd maar aan de andere kant zijn er dan nog tieners die zich als kinderen gedragen en zo'n mensen zou ik niet achter het stuur willen zien zitten.

    Maarja, ondanks die '18 jaar regel' ken ik genoeg mensen van mijn leefdtijd die al auto rijden hoor. Ik heb het ook al een paar keer gedaan dus. :3


    We'll never be as young as we are tonight

    EEENS!


    SLOAN.

    jaaa !


    I found myself in Wonderland.

    Siren schreef:
    Het is wel niet zo geweldig goed voor het milieu, maar het zou wel leuk zijn. :^)


    Het zou wel leuk zijn, maar het is niet écht nodig. Ik bedoel, in Amerika liggen de dingen echt veel verder van elkaar dan in België. Dat is ook een van de factoren waarom ze daar al vanaf 16 mogen.
    En sommigen mensen zijn op 16 jaar nog niet verantwoordelijk genoeg om auto te rijden. Zo kunnen er ook extra verkeersongevallen komen...


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Tegen. Als je 16 bent, dan zit je in een periode dat je denkt dat je onverwoestbaar bent. Verkeersongevallen is onder jongeren al doodsoorzaak nummer 1, en autorijden op je 16e zal dat alleen maar erger maken.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Next schreef:
    Eens, ;D


    we are radio hysteria

    Tegen. Je mag ook al alcohol drinken vanaf je 16e en als je daarbij ook nog eens mag autorijden vanaf je 16e, dan gaat dat dus echt niet goed komen.
    In Amerika mag je alleen maar autorijden vanaf 16 omdat je pas vanaf je 21e mag drinken.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    eens maar dan vind ik wel dat er een ouder dan 25 naast moet rijden tot je 18 bent


    Het komt wel goed schatje <3

    Mee eens, ik ben 14 en loopt al sinds mijn elfde te zeuren dat ik niet meer wil fietsen naar school, maar met de auto wil gaan. Dan wordt mijn haar niet nat. :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Oneens, 16 vind ik veelste vroeg. Een motorrijbewijs is genoeg. Als je volwassenen wordt, 18 dus kan je een volwassenen voertuig gebruiken.

    Lion schreef:
    Oneens, 16 vind ik veelste vroeg. Een motorrijbewijs is genoeg. Als je volwassenen wordt, 18 dus kan je een volwassenen voertuig gebruiken.


    Life is an art, not a science.

    eens :P


    you were born original don't die as a copy

    Marihuana schreef:
    Tegen. Je mag ook al alcohol drinken vanaf je 16e en als je daarbij ook nog eens mag autorijden vanaf je 16e, dan gaat dat dus echt niet goed komen.
    In Amerika mag je alleen maar autorijden vanaf 16 omdat je pas vanaf je 21e mag drinken.


    Ik wou dus precies hetzelfde zeggen?(krul)


    Smiling but close to tears.