• De stelling van vandaag luidt:
    In elk land zou iedereen op zn 16de al moeten kunnen autorijden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    oneens


    I'm not even on drugs, I'm just weird. - Alex Gaskarth

    Mee eens :)

    [ bericht aangepast op 15 april 2010 - 22:17 ]

    het zou moeten zijn. maar dan zijn er nog meer auto's en nog meer auto's betekend meer ongevallen en meer filles dus we zijn er niets mee. maar het zou wel fijn zijn want dan zou ik 2 jaar minder moeten wachten. xD


    me, myself and i love music

    Eens!


    I'll need a little more luck than a little bit.

    in mijn optie zou ik eens zeggen. maar bij het idee hoe sommige leeftijd genoten zijn zou ik het liever verhogen naar 20..

    gelukkig word ik in augustus 18 :P


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Jaaa , dat zou upeer zijn =)
    xx


    "We need fantasy to survive 'cuz reality is too difficult" - Lady Gaga

    Oneens.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    mee eens.


    There's nothing like us.

    Siren schreef:
    Het is wel niet zo geweldig goed voor het milieu, maar het zou wel leuk zijn. :^)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Lion schreef:
    Oneens, 16 vind ik veelste vroeg. Een motorrijbewijs is genoeg. Als je volwassenen wordt, 18 dus kan je een volwassenen voertuig gebruiken.

    half, natuurlijk is het leuk als je auto mag rijden als je 16 bent, maar volgends mij is niet iedereen daar al volwassen genoeg voor op zijn 16e XD kijk maar naar jongens in ned, die rijden al zelfs te hard op hun brommer/scooter.


    "All our DREAMS can come true, if we have the courage to pursue them" -Walt Disney

    Absoluut oneens. Ik vind 18 jaar goed zo. Als je 16 bent vind ik dat persoonlijk zelf nog wat te jong.


    *~* Proud Luxury *~*

    Eens


    Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down.

    Niet mee eens. Eigenlijk vind ik 18 al te jong... Want dan ga je je misschien uitsloven voor je vrienden enzo en gebeuren er nogal dingen. xD


    $ Het leven stelt niks voor, het is wat jij ervan maakt

    Eens


    Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.