• De stelling van vandaag luidt:
    In elk land zou iedereen op zn 16de al moeten kunnen autorijden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    XTC schreef:
    (...)

    Ik wou dus precies hetzelfde zeggen?(krul)

    We think-a-like :3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Lion schreef:
    Oneens, 16 vind ik veelste vroeg. Een motorrijbewijs is genoeg. Als je volwassenen wordt, 18 dus kan je een volwassenen voertuig gebruiken.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eens en oneens.
    Als strx alle tieners mogen rijden op hun 16de word het een hel. Op je 16de denk je inderdaag dat je alles kunt maken + Je mag dan beginnen met alcohol drinken.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    XTC schreef:
    (...)

    Ik wou dus precies hetzelfde zeggen?(krul)

    ik ook =x


    never lose the ability to see beauty in the little things

    Onees,het is onnodig ,slecht voor het milieu en nog gevaarlijk ook.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    nee, de maar niet. Het is wel stom dat het nog niet mag als je 16 bent, maar 1 je sloopt het milieu, 2 waar moeten alle auto's bij school staan, 3 als je niet fietst krijg je een dikke kont. xD


    Alis volat propriis

    Next schreef:
    Eens, ;D


    None but ourselves can free our minds.

    Eens


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Bytheway, we mogen toch brommer rijden? Wat is 't probleem dan? :^)


    Where there is a sea there are pirates...

    Eens, maar dan zou de leeftijd voor alcohol wel moeten veranderd worden naar bijvoorbeeld 18.

    Niet mee eens. Vanaf je achtiende vind ik oud genoeg. Straks worden we allemaal luie donders en staat het hele schoolplein vol met auto's.


    Life is hard and then we die

    Niet mee eens. Als je 16 bent, denk je nog dat je de wereld aankan, er staat nog een hele wereld voor je klaar die je nog moet ontdekken. Je zit nog in je puberteit. Vanaf die leeftijd mag je ook beginnen drinken, dus zullen ze dat waarschijnlijk ook doen. En dat zijn twee factoren die niet goed samengaan.

    In Amerika is het ook nog eens zo dat alles veel verder van elkaar ligt waardoor je niet met de fiets kan gaan. Daarbij komt ook nog eens dat je daar pas alcohol mag drinken vanaf je 21. (krul)


    Only losers can act the way you do

    Joselyne schreef:
    Tegen. Als je 16 bent, dan zit je in een periode dat je denkt dat je onverwoestbaar bent. Verkeersongevallen is onder jongeren al doodsoorzaak nummer 1, en autorijden op je 16e zal dat alleen maar erger maken.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nee, waarom?
    Er zijn alsmaar meer ongelukken tussen dronken tieners achter het stuur en andere bestuurders en noem maar op.
    Als ze hun leven beu zijn, moeten ze het maar doen.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Renaissence schreef:
    Niet mee eens. Als je 16 bent, denk je nog dat je de wereld aankan, er staat nog een hele wereld voor je klaar die je nog moet ontdekken. Je zit nog in je puberteit. Vanaf die leeftijd mag je ook beginnen drinken, dus zullen ze dat waarschijnlijk ook doen. En dat zijn twee factoren die niet goed samengaan.

    In Amerika is het ook nog eens zo dat alles veel verder van elkaar ligt waardoor je niet met de fiets kan gaan. Daarbij komt ook nog eens dat je daar pas alcohol mag drinken vanaf je 21. (krul)