• Hoi.:Y)
    Ik vroeg me dus af of jullie bij je vriendje mogen slapen van je ouders? Of je vriendje dat bij jou komt slapen. Als dat mag, vertel dan ook eens even hoe oud je toen was. En hoe je ouders kan overtuigen! Ook heel handig. Want mijn vriendje & ik zouden het graag willen & we zijn 15. Nou ja, laat de tips maar komen.

    Ik heb geen vriendje en als ik er een zou hebben, zou ik het niet mogen.


    Just a simple "I love you" (:

    Ik was 14 toen ik het voor het eerst naar voren bracht. We hadden destijds een half jaar, dat weet ik nog goed. Nou, het werd oorlog in de tent. Ik mag tot m'n 18e niet bij een mannelijke vriend slapen, of het mijn vriendje is of gewoon iemand.

    14 lijkt misschien erg vroeg, maar ik was destijds op seksueel gebied erg zeker van mezelf en ben niet het soort persoon dat zich dingen laat overkomen zonder dat ze het wil. Enfin, uiteindelijk ging het feest niet door. En aan stiekem uit het raam klimmen doe ik niet. Ik wil de weg open en eerlijk houden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat gaat dan denk ik heel moeilijk, want ik ben nog lekker vrijgezellig. (:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Als ik een vriendje had, dan zou ik het wel mogen, denk ik. Alhoewel... Op deze leeftijd niet. Maar op mijn 15/16e wel.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    ik was 16. en ik vroeg het. me pa zij nee, me ma zij ja. dus doen bleef hij wel gewoon bij mij slapen.
    ben nu 17 heb een vriendin. en die mag ook bij mij slapen. ookal is dat volgens me pa een heel ander punt want zij kan mij niet zwanger maken
    //waar hij trouwens wel gelijk in heeft XD//


    The economy is suffering, let it DIE!

    Duo schreef:
    ik heb geen vriendje, en nog nooit gehad :')
    dus kan je niet helpen.

    Jep, dat mag ik. Al vanaf dat ik dertien ben mag ik dat.


    Life is hard and then we die

    LotteLampje schreef:
    ik was 16. en ik vroeg het. me pa zij nee, me ma zij ja. dus doen bleef hij wel gewoon bij mij slapen.
    ben nu 17 heb een vriendin. en die mag ook bij mij slapen. ookal is dat volgens me pa een heel ander punt want zij kan mij niet zwanger maken
    //waar hij trouwens wel gelijk in heeft XD//
    Geniaal xD


    Life is hard and then we die

    Ja, dat mag ik en ik ben 15? (krul)


    Cookiemonster.

    Nee, dat mocht niet.

    Ik mag het niet. Eerst vond mijn moeder dat we daarvoor te kort een relatie hadden. We hebben nu al een jaar wat en nu ben ik ineens te jong.
    Ik ben bang dat ze de komende 20 jaar nog excuses blijft verzinnen.

    Ik heb momenteel geen vriendje. Maar ik denk niet dat hij nu mag blijven slapen. Al weet ik dat eigenlijk niet.

    Ik heb wel een vriendje, maar k heb het eigenlijk [nog] niet echt met mijn moeder/vader over gehad.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Toen ik 14 was mocht ik bij mijn vriendje slapen, em hij ook bij mij, maar mijn ouders vertrouwen me wel wat dat betreft, vinden sowieso dat ik alles zelf moet weten als het om dat soort dingen gaat.
    En nu ben ik 16 en slaap ik ook zo'nbeetje elk weekend bij mijn "vriend".

    Vorig jaar, toen ik 14 was -nu bijna 16- mocht het wel, maar dan moest hij wel op een andere kamer slapen. Maar ik denk dat als ik nu een vriend zou hebben, het wel zou mogen (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.