• Hoi.:Y)
    Ik vroeg me dus af of jullie bij je vriendje mogen slapen van je ouders? Of je vriendje dat bij jou komt slapen. Als dat mag, vertel dan ook eens even hoe oud je toen was. En hoe je ouders kan overtuigen! Ook heel handig. Want mijn vriendje & ik zouden het graag willen & we zijn 15. Nou ja, laat de tips maar komen.

    Ik en mijn vriend mogen al samen slapen en wij wisselen om het weekend om. Dan ik bij hem, en dan hij bij mij.
    In het begin van onze realtie stelde mijn moeder het zelf voor.
    'Dan kan Stephan blijven slapen.'

    Ik ben 17 en mijn vriend 19!


    Your Butt is Mine!

    Duo schreef:
    ik heb geen vriendje, en nog nooit gehad :')
    dus kan je niet helpen.

    Ik heb nu geen vriendje, maar ik zou er ook niet aan mogen denken bij hem te slapen! Het gedacht alleen al! :O


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    LotteLampje schreef:
    ik was 16. en ik vroeg het. me pa zij nee, me ma zij ja. dus doen bleef hij wel gewoon bij mij slapen.
    ben nu 17 heb een vriendin. en die mag ook bij mij slapen. ookal is dat volgens me pa een heel ander punt want zij kan mij niet zwanger maken
    //waar hij trouwens wel gelijk in heeft XD//


    Nice. :'D
    En toen ik een vriendje had, mocht ik dat. Gewoon blijven vragen, is denk ik het enige wat je kan doen… (:

    [ bericht aangepast op 18 april 2010 - 20:46 ]


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Ik heb geen vriendje. x)


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik mocht dat toen ik 14 was =) Toen hebben mijn ouders en zijn ouders daar afspraken over gemaakt (like: wel of niet bij elkaar op de kamer slapen, blablabla)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik heb geen vriendje, maar ik weet zeker dat het niet mag [:


    Destroy what destroys you.

    Ik 17 en toen mijn eerste vriendinnetje bleef slapen was ik 14. :]
    best vroeg. -heb nooit iets met haar gedaan.


    I hope you die :3

    nope mn ouders zouden me afmaken.

    ben vriendloos maar ik zou dan gewoon zeggen dat ik bij een vriendin bleef slapen en naar hem toe gaan. Big deal.


    BAM!

    Nope, vriendje mocht niet komen slapen. Mocht zelfs niet mee naar mijn kamer als hij bij me thuis was (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Delight schreef:
    Ik heb nu geen vriendje, maar ik zou er ook niet aan mogen denken bij hem te slapen! Het gedacht alleen al! :O

    Hoezo dat niet? Daar vat ik je niet :x

    Ja dat magwel :D

    alleen ik heb net met mn nieuwe vriend dus ik weet niet of dat mag maar vast wel ^^ mijn moeder is daar vrij makkelijk in, en ze weet toch dat ik wel sex heb als ik dat wil :Y)


    I solemny swear i am up to no good

    Elphaba schreef:
    Ik ben 15, heb geen vriendje, maar als ik er één had, zou het denk ik wel mogen.


    it's ok to be gay!

    Scientist schreef:
    Ja dat magwel :D

    alleen ik heb net met mn nieuwe vriend dus ik weet niet of dat mag maar vast wel ^^ mijn moeder is daar vrij makkelijk in, en ze weet toch dat ik wel sex heb als ik dat wil :Y)

    Haha, cool ;D
    Maar, de bedoeling is niet dat we seks gaan hebben ofzo hoor, wil ik zelf nog niet, maar ja, mijn ouders daarvan overtuigen, dat is dus het probleem.

    Nu mag het gewoon ja, vanaf dat ik 16 was. Maar vooral nu omdat mijn huidige vriend best ver weg woont.
    Met mijn vorige heel zelden, hij woonde dan ook dichtbij, best logisch.
    Heb je een broer(tje) vraag of hij daar op de kamer kan, of een zus(je), kan je vriendje in jouw bed, en jij bij haar op de kamer. Zo wennen ze er alvast aan, en mag je sneller op dezelfde kamer.


    Your make-up is terrible