• Hoi.:Y)
    Ik vroeg me dus af of jullie bij je vriendje mogen slapen van je ouders? Of je vriendje dat bij jou komt slapen. Als dat mag, vertel dan ook eens even hoe oud je toen was. En hoe je ouders kan overtuigen! Ook heel handig. Want mijn vriendje & ik zouden het graag willen & we zijn 15. Nou ja, laat de tips maar komen.

    ik heb geen vriendje, en nog nooit gehad :')
    dus kan je niet helpen.

    Ik ben 15, heb geen vriendje, maar als ik er één had, zou het denk ik wel mogen.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Gehe, ik heb geen vriendje (krul)

    Lion schreef:
    Gehe, ik heb geen vriendje (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Nope, mag ik dus niet.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Nope, mag ik dus niet.

    En je bent 17? ;o

    Lion schreef:
    Gehe, ik heb geen vriendje (krul)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Sensible schreef:
    (...)
    En je bent 17? ;o

    Jup en heb al 3 maand met mijn vriend nu. Mijn moeder is nogal streng als het daarop neerkomt --'


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Jup en heb al 3 maand met mijn vriend nu. Mijn moeder is nogal streng als het daarop neerkomt --'

    Ehh, da's niet echt leuk.

    Sensible schreef:
    (...)
    Ehh, da's niet echt leuk.

    Inderdaad niet


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb geen vriendje, ook niet gehad.. Maar mijn moeder zegt altijd: als je het wilt doen, doe je het toch wel, dus dan kan je net zo goed bij elkaar slapen.. xD


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik ben 15, mijn vriendje mag wel hier blijven slapen . Of ik bij hun mag blijven slapen, geen flauw idee, eerlijk gezegd :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ze zijn waarschijnlijk bang dat jullie seks gaan hebben. Overtuig hen ervan dat jullie dat niet gaan doen. (krul)


    Only losers can act the way you do

    Ik mag bij mijn vriendje slapen & hij hier ook. Ik ben nu 17 en toen ik 16 was mocht ik ook blijven slapen. Ik weet niet hoe jeje ouders kan overtuigen want ik mocht het gewoon ;D


    -

    Ik ben 17 en was 16 toen mijn vriendje voor het eerst bleef slapen. x]
    In fact, mijn moeder had hem, toen we 2 weken hadden, zelf te logeren gevraagd. Mocht die in een extra bed bij mij op de kamer slapen. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury