• aangezien [bijna] iedereen hier de poster uit de hk heeft..
    doe je toch ook wat met die hk.
    en stond er bij kim zo'n wijf die verliefd is op Bill.

    OMG.

    hoe kun je nou verliefd zijn op Bill?
    Je kent hem niet..
    misschien is hij in rl wel een lul.
    een eikol en de grootste zak van het heelal.
    misschien is hij wel vet lief en aardig..
    maar dat weet je niet zeker!
    Dus..
    kan je toch ook niet verliefd zijn?

    ben je dan verliefd omdat hij knap is?

    omg.:S

    mens waar ben je mee bezig ??

    ZZO.
    astrid heeft gesproken.
    dankuwel.


    AAP

    How even rustig :P

    Je kan heuswel verliefdzijn op Bill hoowr. Je vind hem knap "kent" hem al langer dan 6 maandn en telkens als je hem ziet krijg je een verliefd gevoel. Dat noemt men met een woordje 'kalverliefdheid' en dat kan heus hoor. Je moet je daarom er niet zo voor opwinden. Er zijn écht duizende meisjes én jongens die Bill knap vinden en telkens als ze hem zien verliefdheid voelen. Wind je er zo nit voor op want het is gewoon zo dat het wél kan.


    Hmm. Hier zit wat in. Het kán ook wel -kijk toch weer naar mezelf- Maar.. het is niet écht verliefd zijn.. Want je kent hem niet persoonlijk. Alleen zijn uiterlijk is dan gewoon über.. dusja.. ^^


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    xTHLIEFDE

    En wat wil je daar mee zeggen : "Ze zijn pas 11."? ik ben "pas 12" en voel me gekwetst xD

    Sorry !

    CORRECTIE: ZE ZIJN AL 11

    En wat ik hier nog het vaagst aan vind is dat er van deze mensen zijn die zeggen dat je gelijk hebt er ook bijzijn die at tegen die ene zijden dat ze verliefd was op Bill. Daar zeiden ze tegen dat het wél kon. Waar gaat het naartoe met de mensheid?:P


    Misschien kunnen ze niet voor hun eigen mening uitkomen..
    als iemand zegt dat die het dom vind om op bill verliefd te zijn als je hem niet kent..
    dat zij dat dan in1x ook vinden..
    als iemand anders het dan weer normaal vinden,
    vinden hun dat ook..
    ofzo? x'D


    AAP

    Whah geeftniet :P

    Pipilangkous. Ben je zelf niet gewoon érg verliefd op Bill? (lol)


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    Misschien kunnen ze niet voor hun eigen mening uitkomen..
    als iemand zegt dat die het dom vind om op bill verliefd te zijn als je hem niet kent..
    dat zij dat dan in1x ook vinden..
    als iemand anders het dan weer normaal vinden,
    vinden hun dat ook..
    ofzo? x'D


    Amen.

    Nouja.
    mijn mening verander je niet.
    je kan niet echt verliefd zijn op Bill.
    vind ik.
    ZO!!


    AAP

    Wat ik duidelijk wil maken PipiLangkous is dat hier mensen op dt topic zitten die op het topic van iets van dat je wél verliefd kan zijnop Bill ook zeggen : Mee eens! En dat ze at hier ook zeggen, wat dus raar is.

    Pipilangkous. Ben je zelf niet gewoon érg verliefd op Bill? (lol)


    ag ja joh!
    hij is de liefde van mn leven!!
    ik zou nooooit meer van iemand kunnen houden!!
    (nerd)

    nietdus.. :S


    AAP

    Wat ik duidelijk wil maken PipiLangkous is dat hier mensen op dt topic zitten die op het topic van iets van dat je wél verliefd kan zijnop Bill ook zeggen : Mee eens! En dat ze at hier ook zeggen, wat dus raar is.


    Zoals? o.o

    Ik niet o.o''

    Helaas mensen, je denkt dat je verliefd op Bill/Tom/Georg/Gustav bent omdat je dat wil. Je denkt dat je ze alle vier persoonlijk kent omdat je filmpjes/films/concerten/cd's weet ik veel wat van ze heb/kijkt/luistert. Maar dat betekend niet dat je ze écht kent.
    Je kent ze pas persoonlijk als ze jou ook kennen weet je wel? Dat ze weten dat je bestaan, wie je bent, hoe je heet, wat je persoonlijkheid is.
    Verliefd kan je niet worden op iemand die niet eens weet dat je bestaat.
    Excuse me.
    Dit was mijn mening btw :').
    xoxo,
    Eva.

    Wat ik duidelijk wil maken PipiLangkous is dat hier mensen op dt topic zitten die op het topic van iets van dat je wél verliefd kan zijnop Bill ook zeggen : Mee eens! En dat ze at hier ook zeggen, wat dus raar is.


    Ja. Dat snap ik.
    en dat vind ik dus ook dom. =D


    AAP

    Helaas mensen, je denkt dat je verliefd op Bill/Tom/Georg/Gustav bent omdat je dat wil. Je denkt dat je ze alle vier persoonlijk kent omdat je filmpjes/films/concerten/cd's weet ik veel wat van ze heb/kijkt/luistert. Maar dat betekend niet dat je ze écht kent.
    Je kent ze pas persoonlijk als ze jou ook kennen weet je wel? Dat ze weten dat je bestaan, wie je bent, hoe je heet, wat je persoonlijkheid is.
    Verliefd kan je niet worden op iemand die niet eens weet dat je bestaat.
    Excuse me.
    Dit was mijn mening btw :').
    xoxo,
    Eva.



    Eva heeft gesproken, amen x3

    Helaas mensen, je denkt dat je verliefd op Bill/Tom/Georg/Gustav bent omdat je dat wil. Je denkt dat je ze alle vier persoonlijk kent omdat je filmpjes/films/concerten/cd's weet ik veel wat van ze heb/kijkt/luistert. Maar dat betekend niet dat je ze écht kent.
    Je kent ze pas persoonlijk als ze jou ook kennen weet je wel? Dat ze weten dat je bestaan, wie je bent, hoe je heet, wat je persoonlijkheid is.
    Verliefd kan je niet worden op iemand die niet eens weet dat je bestaat.
    Excuse me.
    Dit was mijn mening btw :').
    xoxo,
    Eva.


    JEU!
    AGREE!!
    ik zou het niet beter kunen zegen!!

    vooral;; omdat je dat wil.

    wooow amen!


    AAP

    Helaas mensen, je denkt dat je verliefd op Bill/Tom/Georg/Gustav bent omdat je dat wil. Je denkt dat je ze alle vier persoonlijk kent omdat je filmpjes/films/concerten/cd's weet ik veel wat van ze heb/kijkt/luistert. Maar dat betekend niet dat je ze écht kent.
    Je kent ze pas persoonlijk als ze jou ook kennen weet je wel? Dat ze weten dat je bestaan, wie je bent, hoe je heet, wat je persoonlijkheid is.
    Verliefd kan je niet worden op iemand die niet eens weet dat je bestaat.
    Excuse me.
    Dit was mijn mening btw :').
    xoxo,
    Eva.


    Wat ben ik ik toch mee eens. Maar er blijft toch een maar..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]