• aangezien [bijna] iedereen hier de poster uit de hk heeft..
    doe je toch ook wat met die hk.
    en stond er bij kim zo'n wijf die verliefd is op Bill.

    OMG.

    hoe kun je nou verliefd zijn op Bill?
    Je kent hem niet..
    misschien is hij in rl wel een lul.
    een eikol en de grootste zak van het heelal.
    misschien is hij wel vet lief en aardig..
    maar dat weet je niet zeker!
    Dus..
    kan je toch ook niet verliefd zijn?

    ben je dan verliefd omdat hij knap is?

    omg.:S

    mens waar ben je mee bezig ??

    ZZO.
    astrid heeft gesproken.
    dankuwel.


    AAP

    PipiLangkous, jou topic heeft succesxD

    Haha ff lekker discussieren over iets wat eigenlijk zo dom is als het achterste van een ezel en toch is het leuk xP


    Dat is nog zacht gezegt.. ;') Ik vind deze discussie eigenlijk nergens op slaan.. ^^


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Haha ff lekker discussieren over iets wat eigenlijk zo dom is als het achterste van een ezel en toch is het leuk xP

    Lol
    ezels zijn leuk :[
    Sorry ik dwaal af xD

    xSceneGirlzx, wat jijzegt.
    Nog niet lang geleden had ik ook van : Bill, i love you en zo vanal maar nu ben ik écht verliefd op een jongen van 7 jaar ouder en weet ik ook wat liefde inhoud. Met die jongen heb ik allee een klein probleem.
    *Annelies, niet afwijken van het onderwerp :P*

    Toch fun om over zoiets te discussieren hea xP

    xSceneGirlzx, wat jijzegt.
    Nog niet lang geleden had ik ook van : Bill, i love you en zo vanal maar nu ben ik écht verliefd op een jongen van 7 jaar ouder en weet ik ook wat liefde inhoud. Met die jongen heb ik allee een klein probleem.
    *Annelies, niet afwijken van het onderwerp :P*

    Oeh, dus eigenlijk ben je het ermee eens dat het eigenlijk onmogelijk is om verliefd op Bill te zijn als je hem niet persönlich kent?

    Toch fun om over zoiets te discussieren hea xP

    Lol, ja toch xD?

    Haha nee ik zeg dat dat een soort van 'kalverliefdheid' is :P

    Wat zijn we toch lekker levenloos bezig xD

    Maar moet gaan

    DODOOOEEEIII!!(H)

    Discussieer maar lekker verder zonder mij (huil)(H)

    Mahaha, lekker nog maar met zn tweeën op dit topic.
    Maarja, ieder zn mening.
    Ik vind het nog steeds hopeloos xD.

    Mijn advies naar iedereen die "verliefd is op Bill":
    ZOEK EEN LEUKE JONGEN EN WORDT ER ECHT OP VERLIEFD XD

    Maar moet gaan

    DODOOOEEEIII!!(H)

    Discussieer maar lekker verder zonder mij (huil)(H)

    Aaaaaaaaaaaaah
    oke!
    Daaaaaaaaaaaaaaaaaaag (H)

    ik denk dat ze zich ook verliefd gaan voelen omdat ze zich van alles gaan fantaseren over bill. ze fantaseren gewoon hoe hij in het egt zou zijn ookal is hij zo helemaal niet, want dat weten ze niet...(ik doe vaag..maar goewd) en dan worden ze 'verliefd' op hun fantasie bill..^^ (voor zo ver ik m'n eigen woorden begrijp..)


    Je moet worden wie je bent.

    How even rustig :P

    Je kan heuswel verliefdzijn op Bill hoowr. Je vind hem knap "kent" hem al langer dan 6 maandn en telkens als je hem ziet krijg je een verliefd gevoel. Dat noemt men met een woordje 'kalverliefdheid' en dat kan heus hoor. Je moet je daarom er niet zo voor opwinden. Er zijn écht duizende meisjes én jongens die Bill knap vinden en telkens als ze hem zien verliefdheid voelen. Wind je er zo nit voor op want het is gewoon zo dat het wél kan.


    GO ANNELIES!!<3 [/Jaja Renee hier ;D] En weet je zij weet het zelf het beste wat ze voor hem voelt en misschien ken ik haar wel heel goed weetje ik heb een gevoel dat een vriendin van mij het is en ze is aardig! Dus wat dan nog en inderdaad je kan best verlieft op iemand zijn! Ik kan toch ook bijv. een leuke jongen zien lopen en denken wou dit is een lekkerding. Terwijl ik zijn naam misschien niet eens weet en als ik hem zie in mijn gedachten verlieftheid voelen. En niet meer eten en slapenloze nachten hebben? Dat kan ook dus waarom kan je niet verlieft zijn op Bill!?

    ik ben er mee eens


    FireFlies Above My Head